29: De dag van het concert

440 18 2
                                    

Lieve readers ,

Hier weer een nieuw stukje <3   Hopelijk vinden jullie het weer een leuk stukje! :D Geniet er van en drama blijft nog wel eventjes in het verhaal. Zal Larissa nog meer schade aan de band brengen en wat is de connecties met Vera en Shannon en Sanne ? .  En zal Loraine eindelijk Niall vergeven? ...

Zie het allemaal in de komende hoofdstukken :D

Veel plezier met lezen!!

XXX Joor

----------------------------------------------------------------------------------------------

De volgende morgen werd Joor langzaam wakker in het ziekenhuis.  Haar ogen gingen langzaam open en wou proberen te draaien maar ze voelde allemaal draadjes en slangetjes om haar heen. ‘Louis ? ‘Riep ze toen. Geen antwoord. ‘LOUIS? ‘Riep Joor opnieuw. En haar ogen gleed door de kamer heen maar zag geen Louis maar wel een meisje liggen op de stoel te slapen. ‘VERA? ‘Riep Joor toen. Vera schrok wakker. ‘JOOR! Je bent wakker! ‘Zei Vera meteen op en sprong van de stoel en liep naar het bed toe. ‘waar is Louis ? ‘Vroeg Joor . ‘Hotel want er is wat gebeurd volgens Paul ‘Vertelde Vera tegen Joor. ‘Wat is er dan gebeurd dan ik bedoel… ‘Begon Joor. ‘Oh Joor iemand heeft wat rondgebazuind over de jongens een roddel Louis en Liam zijn kwaad erover maar geen idee wat ze nu gaan doen ‘ Zei Vera terug. ‘Oh wie zou dat gaan doen ik bedoel.. ‘Zei Joor en wou wat rechter op gaan zitten maar voelde al haar pijn door haar hele lichaam stromen. ‘AAG ‘Klaagde Joor. ‘Joor rustig aan kom ik help je wel overeind te zitten ‘ Bood Vera aan en hielp Joor om overeind te gaan zitten in het ziekenhuis bed. ‘Wat is er voor de rest gebeurd vannacht en waarom heb ik nog steeds pijn ? ‘Vroeg Joor aan Vera. Vera sprong weer terug in de stoel en schoof het dichter naar het bed toe. ‘Nou je bent dus gevallen van balkon en 3 meiden hebben je geholpen en Larissa is weg naar Nederland en heeft Liam in de steek gelaten ‘Vertelde Vera aan haar. Joor haar mond ging wagenwijd open. ‘WAT Hoe durft ze om… ‘Zei joor meteen. ‘Ja ik weet het stom wijf is het ook ‘ Floepte Vera er meteen uit.  Joor lachte. ‘Ja dat is ze altijd geweest ze heeft me altijd sinds ik haar ken mij gepest en getreiterd en nu ze door de mand is gevallen doet ze iedereen pijn ‘ Zei Joor ook en zuchtte. Dan opeens zwaaide de deur open en 3 meiden kwamen de kamer binnen. Het waren Shannon Sanne en Thirza. ‘Ik ga even wat drinken halen ‘Zei Vera snel en glipte snel uit de kamer binnen. ‘ Ken ik jullie ? ‘Vroeg Joor verbaast en keek naar de meiden. ‘Ja Joor we hebben je gevonden ‘Zei Sanne met een glimlach en kwam dichterbij het bed waarin Joor zat inmiddels.

‘OMG what the hell is this ? ‘ Zei Paul boos die ochtend boos in het hotelkamer van de jongens kwamen lopen. Louis Liam Harry Zayn en Niall ( Niall was nadat hij het nieuws had gehoord als een speer naar de jongens gegaan en Loraine achter gelaten bij zijn ouders huis ) zaten op de bank en keken naar Paul die best boos was. ‘Dude we didn’t do anything Paul someone wrote a fake story what never happened! ‘ Zeiden Louis en Liam tegelijk. ‘Really ? ‘Vroeg Paul en keek streng naar de jongens. ‘So true i never been kissed by Joor and Louis haven’t caught us ‘ Zei Liam terug en keek naar Louis die knikte naar hem. ‘Okay guys I believe you but I think you or Louis have to tell the media ‘ Zei Paul en keek terug weer naar Louis en Liam. ‘Yeah well Joor is in hospital and.. ‘Begon Louis. ‘I would do it Louis don’t worry ‘Zei Liam en gaf hem een knipoog. ‘Thanks mate ‘Zei Louis en stond op en gaf hem een high five. ‘ I regluate a media moment please stay at the hotel right now okay? ‘Zei paul tegen de jongens.  Liam en de rest knikte. ‘Yeah but i wanted to see Joor she is in hospital and.. ‘ Zei Louis en sprong op. ‘ You can go but we have to go either to the gig building to do a soundcheck for tonight ‘ Zei paul. ‘Thanks I’m going ‘Zei Louis en sprong op van de bank en verliet de kamer. ‘ so what are we going to do then until afternoon? ‘Vroeg Zayn en keek naar Harry en naar Niall. ‘We could go to my place and go swimming maybe? ‘Stelde Niall voor. ‘Good idea! Love swimming!! ‘Riepen Zayn en Harry tegelijk. Niall lachte. ‘Let’s go then and leaving Liam alone with Paul ‘Zei Niall lachend en sprong op van de bank.

‘We are homeeeeeeee!!! ‘riep Niall als hij later met Harry en Zayn 10 minuten later bij zijn ouders huis kwamen. ‘Niall you are back !! ‘Riep meteen Loraine blij uit en kwam naar hem toe en gaf hem een knuffel. ‘Sorry i was gone but it was important ‘Begon Niall. Niall liep in de woonkamer met gevolgd door Harry en Zayn. ‘ We can see it ‘zei Niall zijn moeder en wees naar de tv. Het nieuws was op. Maar nu zagen de 3 jongens op tv dat Liam verscheen samen met Paul. ‘Liam is going to talk right now ‘Zei Harry met een glimlach. ‘What happened last night? I mean … ‘Begon Loraine en keek naar de jongens. ‘Nothing happened Loraine only that someone talked to the media and press about a lie and now everyone believe that story and are angry at Louis and Liam ‘ Antwoordde Niall en zuchtte. ‘Until now our buddy Liam is going to talk about this lie ! ‘Zei Zayn en wees naar de tv. Iedereen keek naar Liam op de tv wanneer hij zijn mond open deed en begon te praten in de microfoon.

‘The story what you guys have heard is a lie , because i never ever cheat on Larissa and special not with Louis his girlfriend. Louis and Joor are heavy in love with each other and I’m not the person to ruin that relationship between them ‘Begon Liam. ‘ But what about the person who told that story? She said it was a true story and this is happen 6 months backstage by One Direction ‘Zei een van de journalisten tegen Liam en paul. ‘Well that’s not true the last 6 months nothing happen between me and Louis and Joor so it’s all a lie! ‘ Zei Liam ook nog. ‘That was it and people don’t ask any questions about this , this is done and don’t believe the person who said that! ‘Zei paul in de microfoon en later liepen Liam en Paul weg van het podium en liepen weer in het hotel.

Wanneer Louis in het ziekenhuis arriveerde en bij Joor haar kamer kwam zag ze Vera op de gang zitten tegenover Joor haar kamer.  ‘Hey Vera why aren’t you sitting in her room? ‘Vroeg hij als eerste als hij haar zag zitten op de gang. ‘Oh well Joor got company and i wanted to sit here .. ‘Antwoordde ze alleen en wees naar de kamer. Louis keek op en zag Joor zittend in bed praten met de 3 meiden van afgelopen nacht. ‘Oh the heroes are at joor ‘Zei Louis meteen. ‘Yeah heroes ‘mompelde Vera alleen en staarde naar de grond. ‘What’s wrong? ‘Vroeg Louis bezorgd en keek naar Vera. ‘Nothing well i’m going back to the hotel and going to get ready for tonight ‘Zei Vera alleen en stond op en verliet Louis en het ziekenhuis later. Louis stapte later het kamertje van Joor in.

Dat was weer een stukje :) Commenten en voten lijkt me super leuk als je het zou willen doen en verder.. Er komen nog wat dingen aan... Ik zal eind deze week weer een nieuw stukje updaten! :)

|| Say you like me || Dutch 1D fictionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu