Awww nog meer reads en votes!!! Super!!! Maakt mijn dag weer goed! :D Dus daarom weer een nieuw stukje!!! Enjoy!
XXX Joor
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Niall en Zayn bleven bij Louis en Joor en Harry was alleen in de kelder. 'Helloo? Is there anyone? 'Riep Harry en stond later beneden in de donkere kelder. 'Guys? 'Vroeg Harry opnieuw maar hij kreeg geen antwoord. 'DUDES are you here? 'Vroeg Harry opnieuw en liep verder de donkere kelder in. 'Oh crap 'Riep Harry uit en stootte zich tegen een kast of in ieder geval iets hards. 'Damn 'Riep Harry uit. Harry liep verder de kelder in als hij opeens een stem hoorde. 'Harry? 'Hoorde hij een jongens stem. 'Liam? 'Zei Harry opeens. 'Dude here 'Zei Liam terug. 'What were ? 'Vroeg Harry opnieuw. 'HERE!'Zei Liam nu harder. 'Dude i can't find you 'Zei Harry en keek om zich heen in het donker. 'Dude put the lights on !!! 'Zei opeens een andere stem. 'He i know that voice ' ZEi Harry meteen. 'Yeah jerk it's me Larissa 'Zei ze nu met een zucht. 'Oh god you guys are alive but where in hell are you? 'Vreog Harry opnieuw. 'PUT THE LIGHTS ON!' Zeiden Liam en Larissa tegelijk. 'Good idea 'Zei Harry terug en draaide zich om en voelde met zijn hand langs de muren naar de knopje voor het licht. 'Dude hurry 'Zei Liam tegen Harry. 'Yeah i'm finding the button 'Antwoordde Harry terug en liep weer richting de trap als hij het licht knopje vond en opeens was er licht in de kelder en Harry keek om zich heen. Maar hij zag geen Liam en Larissa. 'Dude and Larissa were are you? I can't see you 'Zei Harry. 'We are here .. at the end 'Zei Liam toen. Harry rende snel naar het hoekje toe van de kelder en zag dat Larissa en Liam beide vast zaten achter een grote kast. 'Here let me help 'Zei Harry en begon aan de kast te trekken.
Ondertussen boven waren Zayn Niall en Louis bij Joor. 'Dude she is dead 'Zei Louis alleen en staarde naar Joor. 'No she can't be dead that isn't possible the ambulance is coming very soon 'Zei Zayn tegen Louis. Louis zat naast Joor en keek verdrietig naar Joor. Haar ogen waren nog steeds dicht. 'Dude don't worry everything would be okay ' Zei Niall tegen Louis en gaf hem een schouder klopje. ' Yeah but what if she is dead and then what? 'Zei Louis verdrietig en hij stond op. 'Dude where are you going? ' vroegen Zayn en Niall tegelijk en keken stom verbaast naar Louis. 'i don't know i really don't know 'Zei Louis en barste uit in tranen. 'Oh dude come here 'Zei Niall en liep naar hem toe en gaf hem een knuffel. 'Group hug 'Zei Zayn met een glimlach en liep naar Louis en Niall toe en sloeg zijn armen om Louis en Niall heen. 'I love Joor so much and i can't lose her because .. 'Zei Louis en huilde opnieuw. 'Dude stay calm everything would be okay we have to wait until.. 'Zei Zayn en hoorde opeens buiten een alarm van een ambulance. 'They are here!!'Zei Niall en Zayn liet Louis en Niall los en rende naar buiten toe. 'Louis? 'Zei opeens een stem en Niall en Louis keken op en draaide hun hoofd en zagen dat Joor haar ogen langzaam open gingen en haar hoofd iets naar voren boog. 'JOOR!!'Zei Louis dolblij en rende naar haar toe.
Later ging Louis met Joor in de ambulance naar het ziekenhuis in de buurt. 'And now what ? We don't have a car... ' Zei Niall en keek naar Zayn. 'Well i found something in the backyard 'Zei Zayn met een grijns. 'Come follow me 'Zei Zayn tegen Niall. Hij knikte en liepen samen naar de achtertuin op hetzelfde moment vloog de deur van de kelder open en kwamen Harry Liam Larissa hun tour manager en assistent naar boven. 'GUYS YOU ARE ALIVE!'Zeiden Zayn en Niall dolblij. 'Yeah we are alive where are Louis and Joor? 'Vroeg Harry terug. 'Ambulance we have to find a car so we can also going to the hospital !! 'Antwoordde Zayn. 'Good idea let's go 'Zei Niall toen. De rest knikte en volgde Zayn en Niall naar buiten naar de achter tuin waar Zayn gelijk had en vond inderdaad een auto met bezine en met ook nog een sleutel erin. 'Dude it's our lucky day let's go back into the car and going to the hospital!!' Zei Zayn en sprong achter het stuur. Niall ging naast hem voorin zitten en de rest achterin. Later reed Zayn met een snelheid op weg naar het ziekenhuis toe.
'You have to wait here ' Zei de dokter tegen Louis en wees naar de stoel buiten de kamer. 'Yeah but she is my girlfriend and .. 'Begon Louis. 'Just wait and you can see her later 'Zei de dokter alleen terug en keerde terug naar de kamer en achter hem viel de deur dicht. Louis zuchtte opnieuw en ging weer zitten terug in de stoel. Hij staarde naar de kamer waar Joor lag en waar een paar dokters om haar heen stonden. Louis stond op en liep naar het raam toe en keek naar binnen. Joor lag met allerlei slangetjes in bed en wist niet wat er binnen gebeurde. Dan opeens hoorde hij een paar meiden stemmen achter hem. 'OMG IT'S LOUIS FROM ONE DIRECTION!' Gilde wat hysterische meiden achter hem. Louis draaide zich om en keek naar 10 paar meiden ogen. 'OMG LOUIS!!'Zeiden de meiden enthousiast en liepen naar hem toe. 'Oh hi girls well. 'Zei Louis zenuwachtig en keek snel naar binnen naar Joor. ' Love you Louis 'Zei een van de meiden. 'Yeah well i have to go 'Zei Louis snel en begon een sprintje te trekken naar de hal. De meiden kwamen achter hem aangerend. 'LOUIS WE LOVE YOU!!! ' Schreeuwde de fans achter hem. 'Oh crap i have to go back to Joor .. 'Zei Louis hardop en keek opzij nog steeds waren de fans achter hem aan. Louis rende verder de gangen door terwijl Joor net wakker werd in haar kamer en keek in de ogen van de doktoren. 'Louis? 'Zei Joor wanhopig. 'IS Louis your boyfriend? 'Vroeg de doktoren aan haar. 'Yeah he is but i thought he was with me where is he ? 'Vroeg Joor en keek om zich heen. 'He just left the hospital to his other girlfriend ' Zei een van de doktoren. 'Well clearly you are okay but you have to rest for a couple of days ' Zei de andere dokter en draaide zich om en liep weg. Net als de andere doktoren. 'But wait where is Louis i mean he can't have another girlfriend because i'm his only one .. 'Zei Joor en keek naar de doktoren. 'Well Joor believe me don't date a pop star because they have ALWAYS 2 girlfriends so don't trust Louis and don't think about him and think first about your healthy 'Zei de dokter en gaf haar een knipoog en later verlieten ze de kamer en Joor sloot haar ogen weer dicht.
Zayn kwam later aan bij het ziekenhuis en parkeerde snel de auto op de parkeerplekken en liepen met de rest naar de ingang van het ziekenhuis toe als ze opeens Louis tegen kwamen die vluchtte naar de uitgang. 'Dude what's wrong with you? 'Vroeg Zayn verbaast. Louis stopte en keek naar de jongens en larissa en paul. 'Well some fans are running after me and i can't go into Joor her room because they are fans 'Zei Louis buiten adem. 'Well come let's go back to her room Joor needs us 'Zei Larissa en stapte als eerste het ziekenhuis in. 'But the fans.. 'Begon Louis . 'We would regulate that 'Zei paul en zijn assistent en later ging Larissa met de jongens terug naar boven naar de kamer van Joor toe. Wanneer de jongens bij de kamer van Joor in het ziekenhuis aankwamen zagen ze Joor rustig slapen. Louis ging als eerste naar binnen. 'Joor? 'Zei Louis en kwam langzaam naar haar bed toe gelopen. Heel langzaam gingen Joor haar ogen open. 'Louis? 'Zei Joor stomverbaast. Tranen had ze in haar ogen. 'YEah i'm here and.. 'Zei Louis en wilde haar hand pakken maar Joor schoof haar hand weg. 'Liar 'Zei ze tegen hem. 'WHAT ? 'Zei Louis verbaast. Joor haar ogen waren nu wijd open en keek boos naar Louis. 'Please i don't want you here just go away 'Zei Joor boos en wees naar de deur. 'But Joor i love you and i .. 'Begon Louis. 'Louis you are a liar and why do i have to trust you? Go back to your another girlfriend 'Zei Joor en keek nu erg boos naar Louis. 'WHAT ANOTHER GIRLFRIEND? 'Zei Louis nu hard en keek naar Joor. Dan begon Joor te huilen. 'When you left the room the doctors said that you have another girlfriend and that i don't trust you because you are famous 'Zei Joor huilend. 'OH no that's not true you know i only love you Joor 'Zei Louis meteen en pakte haar hand en streelde het. 'I love you Joor i don't wanted someone else only you 'Zei Louis en glimlachte naar Joor. Hij kwam dichterbij Joor en gaf haar een kusje op haar voorhoofd. 'Really? 'Zei Joor en keek naar Louis. 'REally Joor i love you 'Zei Louis opnieuw en deze keer gaf hij een kusje op der lippen.
JE LEEST
|| Say you like me || Dutch 1D fiction
FanfictionJoor en Larissa zijn 2 mega fans van 1D. Als ze bij geluk een prijsvraag winnen om met de jongens 2 weken op vakantie te gaan zeggen ze geen nee. Halsoverkop gaan de 2 meiden met de jongens mee. Welke avonturen zullen zij met de jongens beleven? Goe...