6: Eerste dag op het eiland

1K 27 1
                                    

Hier is het volgend stukje! Hopelijk vinden jullie het leuk :) tof dat er al wat mensen dit verhaal lezen!! En thanks again voor de votes.  De volgende stuk zal ik pas dinsdag middag schrijven. Ben na morgen 2 dagen vrij en ben dus niet thuis =) . Maar voel je vrij om te voten / commenten ofzo :) .

Thanks normaals en als je nog leuke ideeen tips ofzo hebt laat me weten! =)

X Joor

p.s Have fun with reading !! =)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

De volgende morgen brak aan op het eiland. Joor en Larissa lagen nog rustig in hun bed. De jongens waren allemaal al wakker. De slaapkamer deur van de meiden ging langzaam open. 'What are we going to do waking them up? 'Fluisterde Louis naar Zayn. 'Yes jumping on their beds and waking them up'Zei Zayn zachtjes terug. 'Go guys i wanted to have some fun 'Zei niall tegen Louis en Zayn. 'Me too so why are we waiting 'Zei ook Liam tegen de rest en de deur ging verder open en Louis rende naar Joor haar bed en Zayn naar die van Larissa. 'WAKE UP GIRLS!! ' Zeiden Louis en Zayn en Liam , Niall en Harry stonden ook in de kamer te lachen naar ze. 'NOOOOOOOOOOOOOO Someone wake me up!!!'Zei Joor geschrokken en zat meteen recht op in bed en keek recht in de blauwe ogen van Louis die nog stond te springen op Joor haar bed. 'Good morning Joor you are okay? 'Zei Louis hyper en sprong nu van het bed af. 'Well thanks to you guys i'm awake 'Zei Joor grinnikend en wreef in haar ogen. 'haha that was our plan 'Zei Harry lachend. 'Why isn't she awake? 'Vroeg Zayn en wees naar Larissa die nog diep lag te slapen. 'Because Larissa she sleeps always so deep no one can't wake her up 'Vertelde Joor. 'Oh but i got an idea!'Zei Niall toen met een glimlach op zijn gezicht en rende naar de meiden badkamer toe. Tussen al het ondergoed wat op de grond lag pakte hij snel een bekertje en vulde het met water en kwam later terug in de slaapkamer. 'Maybe this would help 'Zei Niall met een grijns op zijn gezicht en liep met het bekertje water naar Larissa toe die nog steeds diep lag te slapen en snel gooide hij het water over Larissa haar hoofd heen. Maar ze reageerde niet en bleef slapen. 'OMG Is she in coma or something like that? how in Earth can we wake her up?'Vroeg Naill stom verbaast en wees naar Larissa. De rest lachte. 'Well maybe this would help 'Zei Joor en sprong uit bed en liep naar Larissa haar bed. Ze gooide de dekens van haar af en trok aan haar benen. 'LARISSSA!! WAKE UP Idiot!!'Riep Joor naar haar. 'NEEEEEEEEEEEEE IK WIL NIET UIT BED VEELS TE LEKKER!!!' Zei Larissa slaperig en hield zich vast aan de hoofdkant van het bed. De jongens lachte. 'WEll wait let me help 'Zei Louis lachend en pakte Larissa haar andere been. 'Wwait i got an idea 'Zei Liam enthousiast en liep naar Joor en Louis toe en fluisterde wat in hun oren. 'Good idea 'Zei Louis grinnikend en trok samen met Joor zo hard dat Larissa zich los liet en Joor en Louis trokken Larissa uit bed en viel op de grond. 'AAAAAAAAAG NOT FAIR!'Zei Larissa en draaide zich om en zag dat de jongens en Joor lachte. 'Good morning Larissa 'Zei Liam lachend en gaf haar een knipoog.

Die dag nam Louis Joor mee apart naar de andere kant van het eiland. Joor had haar bikini aan getrokken met boven op een paars topje en een wikkelrok en haar zwarte slippers. Louis had zijn zwembroek aan en een sexy wit shirt erover heen. De rest waren op het strandje voor de villa aan het chillen en lol maken. Ze waren nog aan het lopen samen over het strand. De zon scheen helder boven hen. Geen wolkje was in de lucht te vinden. 'So you still like it here? ' Vroeg louis aan Joor. Joor keek op. 'Yes it's so much fun 'Antwoordde Joor terug. 'Well good then i like it too 'Zei Louis terug en gaf Joor een knipoog. 'Good so what are we doing here? 'Vroeg Joor terug aan Louis en wees vooruit. Ze waren bij een prachtige waterval gekomen en met erom heen een water plas waar je in kon zwemmen. 'Well i thought to spent some time here with you 'Zei Louis met een glimlach. 'I like it 'Zei Joor meteen en schopte haar slippers uit en deed haar wikkelrok uit en topje. Louis floot op zijn vingers. 'Sexy Joor 'Zei Louis met een glimlach op zijn gezicht en sloeg zijn armen om haar middel. 'Let's go together in the water 'Zei hij in Joor haar oor en gooide ondertussen zijn slippers aan de kant en trok zijn witte shirt uit. Joor draaide zich om. En zag een half naakte Louis voor zich. 'Sexy Louis 'Zei Joor terug lachend. 'Thanks so we are both sexy 'Zei Louis lachend en kwam naar Joor dichterbij. Ze keken elkaar aan. Een paar minuten in elkaars ogen te kijken verbrak Joor de stilte. 'So let's go in the water 'Zei Joor blij en pakte zijn hand en liep naar de plas toe. 'You first 'Zei Louis lachend en duwde Joor het water in. 'AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG LOUIS!!!!!!!!!!!!!!!'Schreeuwde Joor. Ze kwam boven water en keek naar Louis die lachte en stond nog aan de kant. 'That's not FAIR LOUIS! I thought we were going together jumping in the water not me alone!!'Riep Joor en keek naar hem. 'Sorry but i have to do that 'Zei hij lachend terug en stak zijn tong uit naar haar. 'Not fair!! 'Zei Joor en zwom snel naar de kant en sprong op en rende naar Louis. 'Now you are going into the water 'Zei Joor grinnikend en duwde Louis naar het water toe maar hij hielp niet echt mee en Joor was aan het duwen en duwen maar kreeg Louis niet in beweging. 'Joor you aren't strong enough to put my in the water 'Zei Louis plagend en keek uitdagend naar Joor. 'WAIT !! YOU WOULD SEE 'Zei Joor hoopvol en duwde nog een keer maar nog een keer zonder succes. Louis lachte nog een keer. ' Here let me help but this time we are going together 'Zei Louis tegen haar en pakte snel Joor haar middel en sprong samen het water in.

- Een uurtje later  -

'Louis omg it was so much fun 'Zei Joor met een grote glimlach op haar gezicht als ze samen terug liepen naar de villa. 'Yeah it was fun 'Zei Louis terug en gaf haar een knipoog. Hij sloeg z'n arm om Joor haar heen. Joor giechelde. 'I like you a lot Joor you are a great girl to hang out with 'Zei Louis toen tegen haar. Joor draaide haar hoofd naar hem. 'What really i mean..' Zei Joor een beetje onzeker en stopte met lopen en keek hem aan. Louis glimlachte en stopte ook met lopen en pakte Joor haar hand. 'I like you more than that and .. 'Zei Louis en stopte met praten en keek in haar bruine ogen. 'I never met a girl like you so.. ' Zei Louis en hij liep wat dichter naar  Joor toe en raakte voorzichtig Joor haar lippen aan. Joor glimlachte en trok Louis dichter naar haar en sloeg haar armen om zijn middel en zoende hem terug. Na een paar minuten lieten ze elkaar los en keken elkaar aan. 'Oh jeej i don't know what to say 'Zei Joor giechelend. 'You don't have to say anything  because i know you would love to kiss me 'Zei Louis lachend terug. 'Yeah that's true great kisser are you indeed 'Zei Joor en prikte in zijn buik. 'He that's not fair 'Zei Louis en keek met een zielig gezicht naar Joor. 'It is fair and besides i like to tease you 'Zei Joor plagend en prikte nog een keer in zijn buik 'AWW JOOR! 'Zei Louis en trok Joor naar zich toe en ging haar kietelen op haar buik. 'AAAAAAG 'Zei Joor en wilde weg rennen maar Louis greep haar vast en Joor verloor haar evenwicht en belandde op de grond en Louis bovenop haar. 'oh hello you 'Zei Joor lachend tegen Louis. 'Hello sexy lady 'ZEi Louis met een sexy stem en keek haar aan. Hij boog naar voren en zoende Joor opnieuw op haar lippen. Ze zoende eventjes als opeens Louis een bal voelde op zijn rug. 'LOVE BIRDS!!'Hoorde Louis en Joor iemand zeggen en Louis sprong van Joor af en keek naar Niall en Harry die voor hun stonden. Beide hadden een lach op hun gezicht. 'Hello guys 'Zei Louis en werd beetje rood. 'Hello little help here... 'Zei Joor die nog op de grond lag. 'Oh sorry Joor here 'Zei Louis snel en greep haar hand en trok haar omhoog. 'What have you done guys? 'Grapte Niall en kwam naar hun toe wandelen. 'Well nothing we just had a swim by the waterfall 'Antwoordde Louis. 'Aww cute and you guys kissed so that means you and Joor... 'Zei Harry en glimlachte naar Joor. 'Well we are in love aren't we Joor? 'Zei Louis en gaf Joor een knipoog. 'Yes we are 'Zei Joor en gaf Louis een kus op zijn wang. Later liepen ze met z'n vieren terug naar het huis en ontmoeten Larissa Zayn en Liam in de tuin bij het zwembad.

|| Say you like me || Dutch 1D fictionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu