Lieve readers ,
Eindelijk weer een nieuw stukje!!! :D Sorry dat het zo lang duurde. Maar goed ik heb twee namen uitgekozen voor de baby's namelijk Ryan en Ilse! Thanks voor de reacties! Heel tof!! :D . Blijf lekker lezen en voten en commenten want daar wordt ik heel erg blij van!!!
Have fun met lezen!!
Liefs ,
Joor
p.s sorry voor een klein hoofdstukje. had beetje weinig inspiratie vandaag :( .
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
‘Aww wat een schatje ‘ Zei Joor helemaal ontroerd als ze haar eigen baby in haar handen hield. ‘Wat een plaatje en goed gedaan schat ‘Zei Louis die enorm trots op Joor was en gaf haar een zoen op haar voorhoofd. ‘Ja maar hoe zou ze heten Lou ? ‘Vroeg Joor en keek naar Louis. ‘Ik dacht aan Ilse ‘ zei Louis toen en keek naar Joor. Joor glimlachte. ‘Dat is een mooie naam en jou achternaam? ‘ Vroeg Joor opnieuw. Louis knikte. ‘Ik hou van je Joor je hebt echt een top prestatie gedaan! Mijn liefje en andere liefje ‘Zei Louis en gaf Joor een zoen op der lippen en daarna een zoen op het voorhoofd van hun kleine meid genaamd Ilse. ‘ Thanks Lou ‘ Zei joor meteen. Louis gaf Joor een dikke knuffel en later werd Ilse weer in haar bedje naast Joor haar bed gelegd. ‘Ik kom even kijken of alles is goed gegaan ‘Zei de zuster tegen Joor. Louis knikte en stapte achteruit en kon alleen maar kijken naar hun pasgeborene Ilse. ‘Kleine meid en nu onze prinsesje ‘ Zei Louis en keek naar Ilse die tevreden haar ogen dicht had en sliep. Hij streelde haar met z’n hand over haar kleine wang. Terwijl de zuster alles controleerde bij Joor of alles goed is. Ondertussen bij Loraine en Niall. ‘ OMG het is een jongen!! ‘ Zei Niall dolblij. ‘Ja en ik ben uitgeput ‘Zei Loraine en keek vermoeiend naar de zuster die hun kleine jongen in haar armen had gewikkeld en naar hen toe kwam lopen. ‘Kijk eens jullie zoon ‘ Zei de zuster met een glimlach op haar gezicht en gaf hem aan Loraine die nu zat in bed. ‘Aawww wat een schatje ‘Zei loraine en keek ontroerd naar haar zoon en toen naar Niall die naast haar stond en een arm om haar heen sloeg en een kus gaf op haar voorhoofd. ‘Je hebt het geweldig gedaan schat ‘Zei Niall en keek naar de baby. ‘alleen de naam.. ‘Zei Loraine en keek naar Niall. Niall glimlachte. ‘Is Ryan een mooie naam? ‘Vroeg hij meteen. Loraine glimlachte. ‘Prima ‘ Antwoordde ze terug en keek naar kleine Ryan. ‘Onze kleine rakker Ryan ‘Zei Loraine tegen hem en streelde zijn wang en armpje. ‘Zo klein ‘Zei ze erachteraan. ‘Ja zeker dit is het echt het mooiste cadeau wat ik kan wensen ‘Zei Niall en kreeg tranen in zijn ogen. ‘Aww Niall ‘Zei Loraine en keek hem aan. ‘Kom hier lekker ding ‘Zei Loraine en trok Niall naar zich tof. ‘Familie knuffel!! ‘Zei Loraine en toen opeens ging het mis met Loraine.. ‘LOR??? ‘zei Niall en keek naar Loraine die niet goed werd en haar ogen dicht werd. ‘AAN DE KANT! ‘Zei de zuster tegen Niall en hij werd samen met Ryan naar achter geduwd en opeens stonden er allemaal dokters aan Loraine haar bed.
Terwijl Joor aan het bijslapen was in bed liep Louis naar de hal toe waar Sanne en Liam zaten op de stoel te wachten. Wanneer ze Louis zagen aan komen met een grote glimlach op zijn gezicht stonden ze beide meteen op. ‘EN? ‘Zeiden Sanne en Liam tegelijk. ‘Het is gebeurd een meisje genaamd Ilse !! ‘Zei Louis dolblij. ‘OMG! GEFELICITEERD DUDE!! ‘Zei Liam dolblij en stapte als eerste naar Louis toe en gaf hem een knuffel en high five. En daarna gaf Sanne Louis een knuffel. ‘gaaf man eindelijk!! En mogen we haar zien ? ‘Vroeg Sanne nieuwsgierig. ‘Natuurlijk komen de rest ook of morgen ? ‘Vroeg Louis aan Liam. ‘Ik heb ze gebeld ze komen er zo snel mogelijk aan ‘Antwoordde Liam terug. ‘dan gaan wij als eerste kijken zo spannend!! ‘Zei Sanne enthousiast. ‘En weet je ook hoe het met Loraine en Niall is gegaan ? ‘Vroeg Liam aan Louis. Louis haalde zijn schouders op. ‘Geen idee eigenlijk ik wil wel zo kijk… ‘Zei Louis als hij stopte met praten als een overstuurde Niall hun kant op kwam rennen in de hal. ‘OMG LOR IS ‘ Zei Niall en had allemaal tranen in zijn gezicht. ‘WAT IS ER? ‘Riepen Liam Louis en Sanne meteen en keken hem bezorgd aan. ‘HET WAS ALLEMAAL GOED TOTDAT… ‘Zei Niall en barste uit in tranen. ‘Oh nee Niall ‘Zei Sanne en gaf hem meteen een knuffel. ‘Shit moeten we meelopen? ‘Vroeg Liam meteen. Niall knikte. ‘Ze weten niet of ze het ga overleven ik snap het niet ‘Zei Niall en huilde nog harder. ‘Oh dude kom hier groepsknuffel ‘Zei Louis en gaf Liam en Sanne een knipoog en gaven daarna hem een knuffel. ‘Ik weet niet .. ‘Zei hij huilend. ‘Ik ga met je mee Niall ‘Zei Liam uiteindelijk. ‘Thanks ‘ Zei hij alleen. ‘Dan ga ik met Louis mee ‘Zei Sanne. ‘ Oh Louis gefeliciteerd toch? ‘Zei Niall en keek naar hem. Louis glimlachte. ‘Dank je Nialler ik kom zo bij je kijken oké ? ‘Zei hij en gaf hem een knipoog. ‘Thanks ‘Zei Niall alleen en liep later met Liam naar Loraine toe. ‘En dit is ze dan onze prinses genaamd Ilse ‘ Zei Louis vol trots als hij later met Sanne in hun eigen privé kamer in kwam lopen en naar de couveuse liep waarin Ilse schattig lag te slapen onder haar roze dekentje. Joor lag op bed te slapen. ‘Aww wat lief!! ‘Zei Sanne meteen en kwam wat dichterbij en gaf Ilse een aai over haar wang. ‘Wat een prachtige baby ‘Zei Sanne meteen en kon haar ogen niet van haar afhouden. ‘Ja he vonden wij ook ‘Zei Louis lachend. ‘En dit zat negen maanden in haar wat een pracht kind ze zou het helemaal geweldig gaan vinden tussen ons en bij jullie ‘Zei Sanne toen. Louis knikte. ‘Zeker weten ‘ antwoordde Louis terug. Ondertussen waren Liam en Niall bij Loraine aangekomen die nu met allerlei slangetjes in bed lag. ‘En is er nog wat nieuws? ‘Vroeg Niall aan de dokter die bij het bed stond nog. Hij keek op. ‘Ik denk dat ik het ergste vrees Niall ‘ Zei hij toen op een serieuze toon. ‘NEEEEEEEEEEEEEE!!! ‘Riep Niall huilend en barste uit opnieuw in tranen. Liam sloeg zijn arm om hem heen. ‘Sorry we hebben geprobeerd om haar te redden maar misschien dat ze morgen nog wakker word en anders als ze niet wakker word is het denk ik afgelopen met haar waarschijnlijk is er iets geknapt tijdens de bevalling ‘Vertelde de dokter tegen Liam en Niall. ‘NEE HOE KAN IK IN ME EENTJE EEN KIND OPVOEDEN? ‘Zei Niall en huilde harder. ‘Adoptie? ‘Antwoordde een zuster tegen hen. ‘NEE GEEN ADOPTIE! ‘Zei Niall beslist. ‘Komt goed man we gaan oplossing zoeken maar eerst afwachten of Loraine wakker wordt morgen ‘ Zei Liam en gaf Niall een knipoog. Niall knikte alleen en staarde naar Loraine die in bed lag. ‘Lor alsjeblieft word wakker ik kan niet zonder je en Ryan kan ook niet zonder je please ‘ Zei Niall huilend en pakte haar hand en gaf een kus erop. ‘Alsjeblieft Loraine hoor je me ? Wordt wakker ‘Zei Niall huilend en liet zijn hoofd hangen op haar schouders. Liam kwam dichterbij en gaf hem een schouderklopje. ‘Is dat Ryan? ‘ Vroeg Liam en wees naar het bedje naast grote bed van Loraine. ‘Ja ‘Zei Niall en hij liet Loraine los en liep met Liam naar Ryan toe. Die lag lekker onder een blauw dekentje. ‘Wat lief! ‘Zei Liam en gaf Niall een knipoog. ‘Hij is echt prachtig ‘Zei Niall alleen en slikte. ‘Man alles komt goed ik ben er voor je ‘Zei Liam toen. ‘Dank je Liam je bent geweldig! ‘Snikte Niall. ‘En het is moeilijk krijg je een kind en verlies je misschien je maatje ‘ Zei Liam zachtjes. ‘Ja ‘Zei Niall alleen.
Harry Vera en Zayn kwamen alle drie tegelijk aan in het ziekenhuis die einde van de middag. Er stonden wel wat pers mensen buiten maar het waren niet veel gelukkig en konden ze zo doorlopen. ‘Waar zijn ze welke afdeling? ‘Vroeg Zayn en keek om zich heen. ‘Oh wacht we vragen het gewoon ‘Zei Vera en liep naar de balie toe. Ze wisten alle drie nog niks van Loraine. ‘Mevrouw mag ik wat vragen we zijn op zoek naar onze vrienden Joor en Loraine die zijn hier bevallen van hun eerste kind .. ‘Begon Vera. De oudere mevrouw keek op. ‘Ja dat klopt ik zal eens kijken waar ze zijn ‘Zei ze terug en keek op haar scherm en tikte wat in en kreeg toen informatie op haar scherm. ‘Joor ligt op 1e verdieping kamer 103 en Loraine ligt op Intensive Care op kamer 310 ‘ Vertelde de mevrouw aan hen. ‘WAT op Intensive CARE? ‘Zeiden Harry Vera en Zayn wat hard. ‘Sorry ik weet niet veel moet je daar vragen hoe het precies zit ‘Zei ze snel en keek naar haar scherm. ‘Oké waar gaan we eerst heen? ‘Vroeg Vera en keek naar Harry en Zayn. ‘Naar Loraine … ‘Zei Harry beslist. ‘Oké ‘ Zei Zayn alleen en volgde Harry en Vera naar boven.
Gaat Loraine dit overleven of niet ?
JE LEEST
|| Say you like me || Dutch 1D fiction
FanficJoor en Larissa zijn 2 mega fans van 1D. Als ze bij geluk een prijsvraag winnen om met de jongens 2 weken op vakantie te gaan zeggen ze geen nee. Halsoverkop gaan de 2 meiden met de jongens mee. Welke avonturen zullen zij met de jongens beleven? Goe...