32 : The bitches are back!

378 17 5
                                    

Lieve readers ,

Ik heb hier weer een nieuw stukje voor jullie! :D Het duurde eventjes want ik had het erg druk deze week met werk en wat onenigheden thuis en weinig slaap etc. Maar ik ben er weer :D . Hopelijk vinden jullie het een leuk stukje en volgend hoofdstukje zal je de brief lezen wat Vera kreeg van Harry :).

Liefs ,

Joor

p.s de mensen die meededen aan de auditie blijven allemaal nog in de fiction. Ik schrijf jullie niet uit. Af en toe komt er wat mensen weer voor :) . 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wanneer Joor Harry Zayn en Paul terug kwamen in het hotel waren de rest allemaal aangekleed en wel stonden met hun spullen beneden op  hen te wachten. ‘Joor you are back! ‘Zei Louis blij als hij Joor zag lopen voorzichtig naast Harry. ‘Lou ‘Zei Joor alleen en ze knuffelde met hem. ‘Lou I.. ‘Begon Joor en keek hem aan. ‘Can we do that talk later ? ‘Vroeg Louis meteen aan haar. Joor zuchtte. ‘Fine later ‘mompelde Joor en keek naar Harry en Zayn.  ‘so guys say goodbye to the girls we are going on our way back to .. ‘Begon Paul als opeens een jongen om het hoekje verscheen met een pistool in zijn handen. ‘EVERYONE ON THE GROUND! Otherwhise i would kill you! ‘Zei de jongen met een gemene glimlach op zijn gezicht. Meteen dook iedereen op de grond. Louis greep  Joor bij der arm. ‘Aww Louis ‘Zei Joor en rukte haar arm los. ‘What’s wrong with you? ‘Vroeg Louis en keek verrast naar Joor. Iedereen lag meteen op de grond in de hal. ‘ So.. ‘Begon de Jongen en liep met een grijns langs het groepje heen met z’n pistool gericht op de jongens.  ‘Who is going to die First? ‘Vroeg de jongen genaamd Tom tegen de one direction jongens. ‘No one is going to die! ‘ Zei Sanne toen en keek boos naar Tom. ‘Oh maybe i would start with you then! ‘ Zei Tom terug en liep naar Sanne toe en greep haar arm en pakte haar stevig beet en nam haar mee. Met een pistool onder haar kin keek Tom boos naar de jongens. ‘Leave her alone! She is innocent!! ‘Riep Liam meteen en keek boos naar Tom. ‘No she isn’t and by the way she is my ex girlfriend and she knows me right ? ‘ Zei Tom en keek naar Sanne die bang naar Tom keek. ‘ You are a freak Tom did you know that? ‘Zei ze en gaf hem een boze blik.  Dan stond opeens Joor op. ‘JOOR what are you doing? ‘Zei Louis en keek naar haar. ‘Take me with you i don’t wanted to stay here anymore ‘Zei Joor en Tom keek verrast naar haar. ‘JOOR  YOU CANT ‘Riepen Zayn en Harry in koor. Ze konden bijna Zwanger niet over hun lippen krijgen aangezien de rest niet wist dat ze zwanger was. ‘WHAT ? Does i something i don’t know? ‘Vroeg Louis en keek boos naar Joor en toen naar Harry en Zayn.  ‘Well in that case i would take Joor and Sanne with me then ‘Zei Tom met een grijns en pakte Sanne haar arm en liep naar Joor toe. ‘Come let’s go ‘Zei hij en wees naar de deur.  Joor knikte en volgde Tom naar buiten die Sanne vast had. ‘JOOOOOOOOOOOOOORRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR SANNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!’riepen de jongens hen na maar het was al te laat. ‘SHIT! ‘Zei Louis en sprong op en ging als eerste naar buiten en zag de auto weg rijden.  ‘NOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ‘ Riep Louis uit en tranen gleden over zijn wangen en viel op de grond. ‘What did i do ? I ruin everything and.. ‘Begon Louis en barstte uit in tranen. ‘Louis ‘ Zei een stem naast hem en zag een hand op zijn schouder. Hij draaide zich om en keek naar Harry en Liam die bij hem stonden. ‘We know what you did and clearly she does know about the cheating part but we would fix this !! ‘ Zei Liam en gaf Louis een knipoog. ‘But I lose my girlfriend and she hates me because I have kissed a girl when I was drunk normal I don’t cheat on anyone … ‘ Begon Louis verdrietig. ‘Here come with us inside and then we would think about a idea! ‘Zei harry.

De jongens namen afscheid van Loraine Shannon en thirza en wisselde nummers uit met hen en Niall beloofde Loraine om gauw weer terug te komen naar Ierland.  ‘ I don’t like this ‘Zei Louis als ze in de auto zitten op weg terug naar het vliegveld. ‘Me either Louis but we haven’t got another option ‘ Zei Harry terug. ‘We would find Joor and.. ‘Zei Zayn en keek naar Harry. ‘DUDE what’s wrong with you two? ‘Vroeg Louis en keek eerst naar Harry en toen naar Zayn. ‘Nothing Louis just nothing ‘ Bemoeide Paul zich mee die achter het stuur zat. ‘ Fine but i think you guys are holding up a secret and i wanted to know! ‘Zei Louis beslist en keek met tranen in zijn ogen naar zijn bandleden. ‘Lou we would tell you about the secret when we found out in the … ‘Begon Harry.  Hij keek naar Zayn. Eigenlijk moesten ze het gewoon vertellen aan Louis.  Maar het was eigenlijk Joor haar taak om het hem te vertellen. ‘Louis Joor is 2 months pregnant the doctor found out in the hospital ‘Vertelde Paul toen. ‘WHAT? Pregnant 2 months ? And now she is gone? Kidnapped by that stupid tom guy? ‘Zei Louis ongelovig en sloeg zijn handen op zijn gezicht. ‘From me? ‘Zei Louis opnieuw en keek naar Zayn en Harry. ‘Well dude we don’t know about that but if she only dates you then… you would be the father of the kid ‘ Zei Zayn met een glimlach. ‘Great ‘Louis mompelde iets wat te hard waardoor de rest ook hoorde. ‘Louis you have to talk to Joor if we are going to find her and maybe a good solution for the baby to keep or maybe doing a abortion ‘ Stelde Paul voor.  ‘Whatever ‘Zei  Louis alleen en keek naar buiten. Ze kwamen bijna aan bij het vliegveld van Ierland.  

Ondertussen waren Sanne en Joor met Tom in Londen weer.  Tom had een privé jet geleend van een vriend van hem en waren sneller dan de jongens terug in London. ‘So this is your girls room for a long time! ‘Grinnikte Tom en duwde Sanne en Joor in de kelder van het huis in Londen. ‘AAG’Zei Joor en viel van de trap af en lag op de grond. ‘Joor !! ‘Riep Sanne en liep snel de trap af en keek naar Joor. ‘Well i hope she is dead ‘ Zei Tom erachter aan en mepte de deur dicht en draaide het op slot. ‘TOM IDIOT OPEN THE DOOR! LET US OUT!! ‘GIlde Sanne maar Tom grinnikte gemeen en liep later weg van de kelder. ‘Joor you are alright? ‘Vroeg Sanne en hielp haar overeind te komen. Joor knikte half. ‘Almost i think but ..’Joor said and pointed at her stomach. ‘What ? ‘Zei ze meteen en keek ongelovig naar Joor. ‘I’m 2 months pregnant from Louis the doctor found out this morning ‘ Vertelde Joor en zuchtte. ‘And Louis doesn’t know yet? ‘Raadde Sanne. Sanne hielp ondertussen Joor en liepen naar een bank wat in de kelder stond en gingen zitten naast elkaar. Joor keek naar Sanne. ‘Yeah well not yet but he … ‘Begon joor en toen kwamen er tranen over haar wangen. ‘He cheating on you ‘ Vulde Sanne aan. ‘ What? Did you know? ‘ Zei Joor ongelovig en keek haar aan. Sanne knikte. ‘Yeah well .. Before the party was going to start Louis didn’t agree to party he wanted to stay with you ‘ Zei ze en keek naar Joor. ‘Really but witch idiot changed his mind then? ‘ Vroeg Joor en veegde haar tranen weg. ‘The boys but don’t be mad on them I think the only one who is stupid is Louis to drink a lot and then kissing the friend of Loraine … ‘Zei Sanne. ‘Oh ‘Zei Joor en sprong op van de bank en liep heen en weer. Ze kon niet blijven zitten. Ze zat alleen maar aan Louis en het meisje te denken. ‘What if he doesn’t like me ? What if … ‘Begon Joor. ‘Joor stop thinking about crazy things everything would be okay ‘ Zei  Sanne en sprong op en liep naar Joor en gaf haar een knuffel. Dan sprongen er tranen over haar wangen. ‘Sanne i miss him so much and i wanted to be with him. Finally I found someone who I share my love with carrots and other things and I never had a guy like Louis ‘ Zei Joor en huilde. ‘Oh Joor come here ‘Zei Sanne lief en knuffelde Joor terwijl Joor al haar emoties los liet. Alles wat haar dwars zat kwamen nu allemaal naar boven.

Terwijl de jongens in het vliegtuig zaten naar Londen was Loraine weer thuis als ze besloot om toch nog een zwangerschap test te doen.  Haar vriendin was er ook. ‘ Lor are you okay? ‘ Vroeg Cecile als zij op het bed van Loraine zat en wachten totdat Loraine uit de badkamer kwam lopen. ‘ Almost ‘ Antwoordde Loraine terug.  Dan opeens verschenen er twee streepjes op het zwangerschap test. ‘OH BOY! ‘ Riep Loraine uit en keek naar het schermpje. ‘What’s wrong??? Are you pregnant? ‘Vroeg meteen Cecile aan haar en sprong op van het bed en liep naar de deur van de badkamer.  ‘Well… ‘Zei Loraine en later sprong ze van het toilet en opende de deur. ‘Look ‘Zei Loraine en liet Cecile de test zien. ‘Wow you are pregnant omg ‘Zei Cecile alleen. ‘I know how i earth i’m going to say to my parents and… Niall? ‘Zei Loraine ongelovig en keek naar Cecile. Zij haalde haar schouders op. ‘Don’t know yet but we would think about an idea i would help you and besides… ‘Zei Cecile en toen glimlachte ze gemeen. ‘I have to do something first ‘Zei Cecile en draaide zich om en wilde naar de deur lopen. ‘Cecile are you leaving? Please stay with me now i need you ‘Zei Loraine en keek smekend naar haar vriendin. Cecile keek naar haar.  En dacht even na todat ze uiteindelijk zei : ‘ Fine i would stay ‘ .  Nadat de meiden de halve dag in Loraine haar kamer hebben gezeten nam Cecile haar mee naar buiten naar het park om daar te gaan zitten. Cecile pakte haar telefoon als Loraine naar wat mensen aan het kijken waren die op het veld aan het voetballen waren. Cecile glimlachte gemeen. Ze zou eens wat terug doen om Louis en Joor uit elkaar te halen. En proberen Harry voor zich te vinden.

Wat gaat Cecile doen? en gaat het lukken wat ze van plan is ? Zullen de jongens Joor en Sanne vinden? . Houdt Loraine en Joor hun baby of niet? . in het volgend stukje komt de brief van Harry die hij schreef aan Vera aan bod :)

|| Say you like me || Dutch 1D fictionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu