Lieve readers ,
Jaja heb jullie beloofd om vanavond een nieuw stukje up te loaden.. Dus bij deze!!! :) . De jongens gaan eindelijk verder met de tour door Europa heen. Maar niet met zonder drama etc. Gaat het Cecile lukken om iedereen uit elkaar te halen en komt Larissa er ook nog bij? .
Veel plezier met lezen en blijf lekker commenten en voten!! Dat maakt mij nog blijer :D .
Liefs ,
XXX Joor
---------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Het was 3 uur en Paul was aan het ijsberen door zijn kamer. De jongens konden elk moment binnen komen in zijn kantoor. Maar dan vanuit het niets ging de deur zwaaiend open en Louis en Niall kwamen als eerste de kamer binnen. ‘Hey jullie zijn er !! ‘Zei Paul meteen tegen Louis en Niall. ‘De rest komen eraan ‘Vertelde Niall tegen Paul en hij en Louis gingen op en stoel zitten. ‘Mooi want we hebben niet alle tijd om de dingen te bespreken! ‘Zei Paul serieus. ‘Over de europa tour toch? ‘Zei Louis en keek naar Paul. Paul knikte. Dan kreeg Louis opeens een whatsapp. ‘Haha je hebt vrienden Lou ‘ Zei Niall lachend en wees naar zijn trillende broekzak. ‘Ja ik denk dat het Joor is ‘Antwoordde Louis terug. En hij pakte zijn telefoon en zag inderdaad een berichtje van Joor. ‘ Ze was flauw gevallen vanmorgen maar het gaat nu wel weer beter ze leeft nog gelukkig ‘Vertelde Louis aan Niall en Paul. ‘Oh jeej gelukkig maar ‘Zei Paul en gaf Louis een knipoog. ‘Loraine is nu bij Joor dus die houdt haar wel gezelschap ‘ Voegde Niall toe. ‘twee zwangere vrouwen op tour dat wordt nog wat .. ‘Zei Paul half lachend en liep terug naar zijn desk als gelukkig de deur weer open ging en Zayn Liam en Harry binnen kwam lopen. ‘Sorry dat we wat laat zijn maar Harry ‘ Begon Liam en wees naar Harry. ‘Haha Harry weer wat heb je nou weer gedaan? ‘Riepen Louis en Niall tegelijk. ‘Niks bijzonders en het was best ernstig ‘Zei Harry alleen en deed z’n haar goed en liep achter Liam aan naar de stoelen. ‘mooi ik zal geen vragen stellen maar ga snel zitten jongens want dan kunnen we beginnen ‘Zei Paul tegen Liam Zayn en Harry. ‘ We hebben nog 2 dagen voordat we op tour gaan door Europa en ik wil nog wat dingen bespreken ‘ Zei Paul serieus en keek naar de 5 jongens. ‘Prima mogen we onze meiden meenemen ? ‘ Vroeg Louis meteen. Paul knikte. ‘Ja die mogen mee ‘ Antwoordde meteen Paul. ‘En we hoeven geen aanpassingen voor de setlist te doen dus dat scheelt! Maar misschien kunnen we een paar meet en greets doen in de landen? ‘Stelde Paul voor. ‘Ja waarom niet ‘ Zei Zayn meteen. ‘Ja leuk idee fans uit andere landen ontmoeten! ‘Zei Niall blij. Na een uur bespreking te hebben gehad was de vergadering klaar en de jongens besloten om nog ergens een drank je te doen in de stad. Ze plofte later ergens anders in de pub met een groot glas bier. ‘Proost op een leuke tour door europa !!! ‘Zei Louis en keek naar de anderen. ‘Cheers dudes ‘Zei Zayn ook en de jongens tikte hun glas aan en namen een slok als opeens louis stikte in zijn bier als hij opzij een oude bekende zag binnenlopen in de pub. ‘Wat Louis ? ‘Vroeg Harry verbaast. ‘Daar!’Zei Louis alleen en wees naar een meisje die bij de deur van de pub stond met zwart lang haar. ‘OH GOD! ‘Zei Harry meteen en dook meteen onder de tafel. ‘DUDE HARRY wat doe jij? Ben je bang voor haar? ‘Vroeg Liam stom verbaast. ‘SST MOND DICHT ‘Zei Harry tegen Liam. ‘Niet kijken naar HAAR! ‘Zei Harry tegen zijn maten. ‘Oké andere kant op kijken dus ‘Zei Louis en keek weer terug naar zijn maten. Maar helaas kwam Larissa hun kant op. ‘Kijk wie hebben we hier !! ‘Zei Larissa met een grijns op haar gezicht als ze dicht bij de jongens stond. ‘ Hoi Larissa ‘ Zei Liam alleen en keek haar boos aan. ‘Jullie hier? Waar zijn jullie vriendinnen en waar is… ‘Vroeg Larissa en keek naar Louis. ‘thuis ‘Antwoordde Louis koel. ‘Hey ik mis iemand… ‘Zei L arissa en keek naar Liam Zayn en Niall. ‘Harry is naar de toilet hij komt zo terug ‘ Zei Zayn snel. Harry zat nog onder de tafel. ‘Ja die mis ik maar goed als je hem ziet geef door dat hij zich niet moet verschuilen voor mij ik weet waar hij is ‘ Zei Larissa waarschuwend. ‘Doen we en nu oprotten we hoeven je niet ‘Zei Liam boos en wees haar naar de deur. ‘Sorry Liam ik mag hier gewoon staan ‘Zei Larissa gemeen terug. ‘Wat wil je nu? Ons kapot maken? Of wat anders? ‘Vroeg Louis en keek haar aan. ‘ Ik wil mijn beste vriendin terug en ik zal haar terug krijgen dus Louis ik zal wel extra op haar waken ‘Zei Larissa dreigend en met dat verliet ze de jongens en de pub en later verscheen Harry weer boven de tafel. ‘Zie je Larissa is echt een bitch geworden ‘Zei Harry tegen de jongens.
Ondertussen waren Loraine Vera bij Joor thuis. Joor lag op de bank met een deken over haar heen. ‘Wil je nog wat drinken Joor? ‘Vroeg Vera aan haar. Vera stond op van de bank. ‘Oh thee graag !! ‘Antwoordde Joor terug met een glimlach. ‘Oké en jij Loraine? ‘Vroeg Vera aan haar. Loraine zat op de andere bank te chillen. ‘Ja ook lekker thee Vera thanks! ‘Antwoordde Loraine met een glimlach op haar gezicht. ‘Mooi ik ga het wel halen ‘Zei Vera terug en liep naar Louis en Joor hun keuken. ‘Gaat het wel weer Joor? ‘Vroeg Loraine bezorgd en keek naar Joor die half haar ogen dicht had. ‘Ja ben erg moe ‘ Zei joor en gaapte. ‘ Vanavond op tijd gaan slapen dat doet wonderen ‘Zei Vera als ze later terug kwam met 3 koppen thee en daarbij een koekjes trommel. ‘Je bent een schat Vera! ‘Zei Joor en opende haar ogen en ging rechtop zitten op de bank. ‘Geen dank Joor ‘Zei Vera terug met een lach op haar gezicht. Later ging Vera naast Joor op de bank zitten. ‘Dus we gaan vanaf woensdag lekker met de jongens mee op tour! Dat wordt nog heel leuk! ‘Zei Loraine blij en pikte een koekje uit de koekjes trommel. ‘Jaaa zeker lijkt me gezellig ‘Zei Vera meteen. ‘Maar Vera hoe heb je dat kunnen regelen met thuis en school? ‘Vroeg Joor zich af en keek haar aan. ‘Harry ‘Antwoordde Vera lachend. ‘Oh je hebt Harry aan het werk gezet dat is makkelijk ‘Zei Joor lachend. ‘Haha ja daarvoor heb je mannen toch? ‘Vulde Loraine lachend aan. ‘Zeker en dan ben ik gezellig met de meiden ook ‘ Zei Vera en gaf Joor een knipoog. ‘Ja twee zwangere vrouwen ‘ Verbeterde Joor Vera. Dan opeens werd er op de deurbel gedrukt. ‘Wie zou dat nou weer zijn? ‘Vroeg Loraine verbaast en keek naar Vera en Joor. ‘Geen idee ik kijk wel ‘Zei Vera en sprong op van de bank en liep naar de voordeur toe. Wanneer Vera open deed stond verrassend Sanne voor haar neus. ‘Hey jou heb ik gezien in Ierland Sanne toch? ‘Zei Vera tegen haar. Sanne knikte. ‘Ja klopt mag ik binnen komen? ‘Vroeg Sanne aan Vera. ‘Natuurlijk om binnen ‘Zei Vera meteen en liet de deur open voor haar.
Voordat de jongens en meiden wisten was het Woensdag en was het tijd om verder te gaan met de jongens hun ‘Take me home ‘ tour door Europe deze keer. De eerste avond begon in Antwerpen ( Belgie ). ‘Is iedereen in de bus ? ‘Riep Paul door de tour bus van de jongens. De bus was nog in Londen maar ging snel vertrekken om de boot te kunnen halen om zo door te rijden naar België. ‘JAAA PAUL WE KUNNEN RIJDEN!! ‘Gilde Louis en Niall door de bus heen naar voren. ‘mooi laten we gaan anders missen we onze boot ‘Zei Paul tegen de chauffeur en de chauffeur knikte en later reed de bus weg op weg naar de boot. Boven in zaten de hele groep. Cecile zat met Zayn te kloten op hun telefoon. ‘Je moet dat doen anders mis je het ‘Zei ze lachend tegen hem . ‘Hallo ik ben niet goed in Angry Birds ‘Zei Zayn lachend tegen Cecile. ‘ Wat jij angry birds? Zayn? ‘Zei Louis lachend en schudde z’n hoofd. ‘ik probeer hem angry birds laten spelen maar hij snapt het niet ‘antwoordde Cecile lachend terug. ‘Zayn is niet zo slim daarvoor moet je 100 x het uitleggen ‘Grapte Liam en keek naar Sanne die naar hem terug keek die naast hem zat. ‘Zo en jullie zijn een stel of..’ Vroeg Loraine opeens aan Sanne. ‘Ik ga even op bed liggen ‘Zei Joor en ging op staan. ‘ Wat nu al ? het is niet laat.. ‘Zei Louis en keek verbaast naar Joor. ‘ Ja ik weet het maar je weet dat ik zwanger ben Lou ‘Zei Joor lachend tegen hem en liep richting de bedden. ‘dan ga ik met je mee ‘Zei Louis lachend en liep achter Joor aan. ‘Ik neem wel mijn wortel zak mee ‘Zei Louis met een grijns en pakte uit de koelkast een zak wortelen en liep naar Joor toe die een bed had uitgekozen en daar lag bovenop de dekens. De jongens en meiden wisten niet dat achter de bus een zwarte cabrio reed met daarin Larissa die hun achtervolgd naar de boot toe. En eigenlijk de hele tour hun volgt…
JE LEEST
|| Say you like me || Dutch 1D fiction
Hayran KurguJoor en Larissa zijn 2 mega fans van 1D. Als ze bij geluk een prijsvraag winnen om met de jongens 2 weken op vakantie te gaan zeggen ze geen nee. Halsoverkop gaan de 2 meiden met de jongens mee. Welke avonturen zullen zij met de jongens beleven? Goe...