Zooo hier weer een nieuw stukje!! Deze wil ik graag opdragen aan Vera :D . En don't worry voor de anderen jullie komen in deze fiction voor :D . Ik heb nog genoeg leuke ideeen om iedereen tevreden te houden en in deze fiction erin te stoppen!! :)
Have fun met lezen !!!!!!!!
XXX Joor
--------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------
De jongens waren een uur later terug in het hotel. Ze kregen te horen dat ze vandaag verder gingen met hun tour want de fans overal in Engeland wachten op ze. Vandaag zouden ze gaan vliegen naar Ierland naar geboorte stad ( Mullingar) van Niall waar de jongens morgen avond zouden gaan optreden. ‘So i’m going to get the girls ‘Zei Louis en gaf Liam een knipoog. ‘Yeah me too ‘Zei Liam terug en liep samen met Louis naar boven. ‘I think we should pack and then waiting for the others ‘Zei Niall tegen Harry en Zayn. ‘Yeah good idea Nialler ‘Zei Zayn lachend terug. ‘And today we are going to my city!!!! ‘ Zei Niall hyper en begon te dansen midden in de hal van het hotel. ‘Dude stop with dancing and let’s go packing ‘Zei Harry lachend en schudde zijn hoofd. ‘No I’m not I just can’t wait to go back to Ireland!!! ‘Zei Niall met een grote glimlach op zijn gezicht. ‘Come dude ‘Zei Zayn en pakte Niall zijn arm en nam hem mee richting de trappen. ‘ Larissa ? We are going further with the tour and.. ‘Zei Liam als hij later in zijn en Larissa hun hotelkamer kwam binnenlopen. Hij keek in het rond en zag een open koffer in de kamer staan. ‘Larissa? Where are you ? ‘Vroeg Liam opnieuw en liep naar de badkamer toe maar daar was ze ook niet. ‘Strange maybe.. ‘Zei Liam en keek naar de koffer van Larissa. Haar gewone kleren lagen op haar koffer. ‘Oh i know where she is ‘Zei Liam met een glimlach en draaide zich om en wilde naar de deur lopen als hij iemand hoorde kloppen op de deur. Liam deed meteen de deur open en zag Louis staan. ‘I … ‘Begon Louis maar Liam was hem voor. ‘I think they are at the swimming pool ‘Zei Liam tegen Louis. ‘oh okay let’s go there then ‘Zei Louis en liepen samen later richting het zwembad waar de meiden nog steeds met Tom in het bubbelbad zaten.
Joor Larissa en Tom zaten nog steeds in het bubbelbad als opeens Joor op stond in de bubbelbad en zag 2 bekende jongens naar hen toe kwamen lopen. Het was Louis en Liam. ‘ Ehm Larissa ‘ Zei Joor tegen haar en wees naar Liam en Louis. ‘Oh the guys!!’Zei Larissa enthousiast en sprong op en wilde uit het bad gaan maar Tom pakte haar arm. ‘And where are you going missy? ‘Vroeg Tom en keek haar aan. ‘Well Tom I’m going to meet my boyfriend ‘ Antwoordde Larissa terug en rukte haar arm los van Tom en ging uit het bubbelbad net als Joor. Tom bleef als enige achter in het bubbelbad. ‘Hey girls ‘Begroette Louis en Liam hen. ‘Hi guys you are back ‘ Zei Joor met een groot glimlach op haar gezicht. ‘Yeah so let’s go back and change you girls in some clothes we are going to Ireland!’ Zei Liam tegen Larissa en Joor nadat ze hun vriendinnen een kus en knuffel hebben gegeven. ‘Oh really awsome!! ‘Zeiden Joor en Larissa tegelijk. Tom grinnikte die nog in het bad zat. ‘Who is that guy? ‘Vroeg Liam en wees naar het bubbelbad. ‘oh Tom ‘Zeiden Joor en Larissa tegelijk. ‘Do we have to know something ..? ‘Vroeg Louis en keek serieus naar Joor en Larissa. ‘No he is just friendly guy that’s all ‘ Zei Joor en kneep even in Louis zijn hand. ‘okay well let’s go hot girl ‘Zei Louis met een grijns en keek met een blik naar Joor die in haar bikini naast hem stond. ‘Thanks Louis ‘Zei Joor giechelend en later liepen ze met z’n 4en weg van het zwembad en gingen naar boven toe. Tom stapte uit bad en liep naar zijn badlaken toe waaronder zijn telefoon lag. Hij belde een nummer en meteen nam iemand op. ‘Yeah i’m going home to Mullingar i think One Direction is going to perform tonight or tomorrow just fix some tickets okay? ‘Zei Tom in de telefoon. ‘I would regulate that no problem ‘Zei de stem aan de andere kant van de lijn. ‘ Oh and regulate please that my ex wouldn’t go either to the gig.. ‘ Zei Tom er snel nog achteraan. ‘Your ex ? witch one? ‘Vroeg de stem. ‘The one who destroy my life ‘ Zei Tom terug. ‘Oh that one ‘Zei de stem opnieuw. ‘Yeah that bitch please dont invite her okay!! I have to go now because I have to dress me up and going quickly to the airport ‘Zei Tom en hing later op.
JE LEEST
|| Say you like me || Dutch 1D fiction
FanficJoor en Larissa zijn 2 mega fans van 1D. Als ze bij geluk een prijsvraag winnen om met de jongens 2 weken op vakantie te gaan zeggen ze geen nee. Halsoverkop gaan de 2 meiden met de jongens mee. Welke avonturen zullen zij met de jongens beleven? Goe...