Lieve readers ,
Sorry voor het lange wachten maar hier is eindelijk een nieuw stukje van mijn verhaal. Tevens is dit het laatste stukje voordat ik zelf ( volgende week dinsdag ) op vakantie ga. Ben een week in Spanje met vrienden. Daarna ga ik weer lekker verder schrijven! Maar dus ik dacht ik ga een extra lang stuk schrijven om jullie beetje in spanning te houden! :) . Dus bij deze! Blijf lekker nog lezen , commenten en voten! Veel plezier met lezen!!
Liefs ,
Joor
p.s ik ga iemand uit dit verhaal schrijven... Maar ik zeg nog niet wie... Als iemand iedeeen hebt wie ik uit het verhaal moet schrijven laat me weten :)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
“ Vrouwen en heren apart in de lift!!! ‘Schreeuwde een van de verkleedde mensen in het spookhuis tegen de groep. ‘NEE NIET APART! ‘Zei Loraine meteen wat hard. ‘iedereen gaat apart dus ook jullie ‘zei het duistere figuur tegen Loraine en liet haar expres schrikken en sprong naar achteren tegen Niall aan. ‘Loraine het is maar nep ‘ Zei Niall troostend. ‘Ja kom Lor andere zwangerschap maatje ik ben er ook ‘Zei Joor en liep naar haar toe en pakte haar hand. De meiden gingen in de ene lift en de jongens in de andere lift. De jongens waren allemaal enthousiast van dit spookhuis. ‘Dit zal vast niet enger zijn dan die van Londen ‘Zei Louis lachend. ‘Nee inderdaad en ze lopen je hier niet achterna ‘ Vulde Liam aan. ‘Zeker maar mogen wel zwangere vrouwen hier wel naar binnen? “Vroeg Niall opeens. ‘Vast wel en anders had het wel op de bordjes buiten moeten staan ‘Antwoordde Louis. Later ging de lift omhoog en na een paar minuten gingen de deuren open. De jongens stapte in het donker. ‘Waar zijn we in godsnaam boven of beneden ? ‘Vroeg Harry aan Liam. ‘Geen idee laten we op ontdekking gaan ‘ Antwoordde hij lachend terug. De jongens waren al uit de lift als later ook de lift van de meisjes arriveerde en de deur open gingen. ‘Oh god wie gaat er eerst? ‘Zei Loraine en keek naar Sanne Vera en Joor. ‘Ik ga wel kom ‘Zei Joor en trok de meiden achter haar aan de lift uit. Het was een donkere kamer en Loraine liep achter Joor aan gevolgd door Vera en Sanne. ‘Waar zijn we ? ‘Zei Joor hardop en keek om zich heen. Dan verscheen een zwarte schim voor haar neus. ‘AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG ‘Gilde Joor en deinsde achter uit maar Loraine knalde tegen Joor op. ‘HAHAHA heb ik jullie mooi te pakken ‘ Zei een bekende stem tegen hen. ‘HALLO IK KEN JE! ‘Zei Vera lachend en kwam naar voren. ‘Ik ken jullie ook ‘Zei hij terug met een grijns op zijn gezicht en kwam in het licht en zagen dat het Harry was. ‘ HARRY GEK! ‘Zei Vera lachend en liep naar hem toe. Ze sloeg hem zachtjes tegen zijn schouder. ‘Dank je wel dat je ons liet schrikken ‘Zei ze lachend. ‘Geen dank ik werk hier weet je dat niet? ‘Zei hij lachend terug. ‘Ja je past er zo bij Harry hier in het spookhuis ‘Zei Sanne grinnikend. ‘En bedankt Sanne ‘Antwoordde Harry terug. Joor liep gauw door naar de deur van de volgende kamer wanneer ze Louis en Liam zag staan. ‘Gelukkig ik heb je gevonden ‘Zei Joor tegen Louis als hij zich omdraaide en Joor zag aankomen. ‘He je hebt het ook overleefd in de lift zonder mij ‘Grapte hij en gaf Joor een knuffel. ‘Ja zeker was een leuk ritje ‘Antwoordde Joor lachend en pakte Louis zijn hand. Iedereen ging snel bij hun vriendje staan om verder te gaan lopen door naar de volgende kamer.
‘Laat ons met rust Larissa ‘Zei Zayn snauwend tegen haar als hij nog in de winkelstraat stond met Cecile en keken beide naar haar boos. Larissa glimlachte. ‘Ook Hoi Zayn en … je evil vriendin die iedereen in je vrienden groep wil weg pesten ‘Zei Larissa op een gemene stem. ‘Ja ja echt niet zo ben ik niet! ‘Zei Cecile meteen en keek naar Larissa en toen naar Zayn. ‘ MEIDEN ik heb hier ZO GEEN ZIN IN! Ik ga terug ‘Zei Zayn en wilde zich omdraaien als hij in de verte fans zien aan komen. ‘Oké andere kant ‘Zei Zayn hardop. ‘ZAYN luister eens ik wil je de waarheid vertellen over haar! ‘Zei Larissa en wees naar Cecile. ‘Ja dacht het effe niet jij! Bemoei er niet mee en ga naar huis of zo ‘Zei Cecile snauwend tegen Larissa. Larissa kwam dichterbij. ‘Ik ben thuis ‘ Zei ze terug. ‘Oké laten we dit maar ergens anders gaan uitvechten want ‘Zei Zayn die zenuwachtig werd als hij in zijn ooghoeken fans naar hem toe kwamen lopen. ‘Oké hotel dan maar ‘Zei Larissa toen. Cecile knikte alleen en Zayn liep later met de 2 meiden naar het hotel toe. Nou ja eigenlijk was het rennend want de fans rende achter hen aan. 10 minuten later kwamen ze aan bij het hotel en plofte ze met z’n 3en bij de lounge room van het hotel. ‘Ik ga wel even wat drinken halen jullie ook? ‘Vroeg Larissa en keek naar Cecile en Zayn. ‘Cola ‘Antwoordde Zayn alleen. Cecile negeerde haar en keek naar zayn. ‘Wat moet zij hier eigenlijk? Kunnen we haar niet ergens droppen? ‘Vroeg ze aan hem. ‘Cecile wat is er met jou aan de hand? Waarom doe je zo lelijk tegen de rest? ‘Wilde Zayn weten en keek naar haar. Cecile haalde haar schouders op. LArissa was ondertussen drinken aan het halen bij de bar. ‘Gewoon ‘Antwoordde Cecile alleen en keek naar de grond. ‘ Ik wil dat je wat aardig doet tegen de rest en vooral tegen.. ‘Zei Zayn en keek naar Cecile. ‘Wacht momentje ‘Zei Cecile als ze in haar broekzak voelde haar telefoon trillen. Zayn zuchtte. Cecile sprong op van de bank en liep naar buiten toe. ‘Hoi ‘Zei Cecile. ‘Hey alles is geregeld voor je morgen avond dus ‘Zei de stem aan de andere kant van de lijn. ‘Mooi ik kan eindelijk de meiden eens goed verassen morgen in de ziggo dome en wat doen we met Larissa? Die bitch is hier ‘ Zei Cecile in de telefoon. ‘Daar zorg ik wel voor doe jij de rest ‘Zei de stem aan de andere kant. ‘Oké komt goed en dank je wel voor je hulp ‘Zei Cecile en later hing ze op en ging ze weer terug naar binnen naar Zayn en naar Larissa.
JE LEEST
|| Say you like me || Dutch 1D fiction
FanfictieJoor en Larissa zijn 2 mega fans van 1D. Als ze bij geluk een prijsvraag winnen om met de jongens 2 weken op vakantie te gaan zeggen ze geen nee. Halsoverkop gaan de 2 meiden met de jongens mee. Welke avonturen zullen zij met de jongens beleven? Goe...