2. Bölüm "KAZA"

24.7K 914 174
                                    

Selaam napıyorsunuz?

Nasıl gidiyor?

Bölüm sizi bekler başlayın bakalım.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Zile ard arda beş defa basıp beklemeye başladım.

"PATLAMA LAN GELDİM GELDİM"dedi Sarp bağırarak,şuan yan komşunun duymuş olmasından şüphe ediyorum ama neyse,kısa bir beklemenin ardından kapı açıldı.

"Çok şükür bir an hiç açmayacaksın sandım hatta geri gidiyordum."dedim.

"Abartma be neyse geç içeri o kadar gelmişsin madem."dedi.

"E bi zahmet aslanım."dedim.

Adeta bir hanımefendi gibi içeri geçip montumu çıkardım ve nazikçe Sarp'a verip banyoya geçtim.

"Hayvan ne fırlatıyorsun montunu suratıma!"Dedi.

"Ben değil elim firlattı."Dedim

"Ayy çok özür dilerim ya,affet."dedi.

Elimi havluya kurularken konuştum."bunu affedemem bu çok büyük bir ihanetti.."dedim ve ışığı kapatıp banyodan çıktım salona geldiğimde Sarp L koltuğa yayılmıştı.

Yanına gittim bir yandan yer açması için itekliyordum bir yandanda saydırıyordum,"kaysana lan angut."dedim.

"Cık cık cık çok ayıııp."dedi ve ayıplayıcı teyze moduna girip konuşmasına devam etti."terbiyesiz..."deyip o meşhur ayıplayıcı teyze bakışını yaptı.

"Yeni nesil hep böyle zaten cık cık cık cık."dedi daha sonra kaydı ve bu sefer itekleyerekte olsa koltuğa yayılan taraf ben oldum.

|3 saat sonra|

Kendimi koltuğa atarak derin bir nefes aldım baya yorulmuştuk ve bunu yanında bir güzel kalori yakmıştık neler yaptığımızı hemen anlatıyorum,önce kek yapmaya çalıştık tabi yapmayı bir şekilde başardık ama... maalesef bu uğurda mutfağı kaybettik.Bu kayıptan sonra dedik ki biz buna bir sigara yakalım aldık çubuk krakeri, çıktık balkona,yaktık bi sigara 1 saat sonra sıkıldık bana bir göbek atma isteği geldi,açtık Serdar Ortaç 'Mikrop',başladık göbek atmaya,şarkıdan şarkıya geçtik sonra bir baktık iki saattir göbek atıyormuşuz falan filan işte.

Sarp içeri elinde iki tane bardak ve bir tane sürahi ile girdi elindekileri orta sehpaya koyup kendini yanıma attı hemen suyu doldurup içtik.

"Ayh bittiim."dedi Sarp.

"Bende bende,ama yalan yok güzel göbek attık."dedim.

"Ona lafım yok zaten.ay bide iyi kalori yaktık ha."Dedi.

"Aynen."dedim.

"Sarp evde soğuk kahve var mı?"var de var de var d-

"Yok,bitti sonuncusu sen gelmeden önce içmiştim."dedi...

"O zaman gidip çok sevdiğin biricik arkadaşına bir koşu gider alırsın değil mi?"dedim şirince,yada ben öyle sandım.

"Yoo git sen al banane asla gitmem."dedi.

|Yarım saat sonra|

Şuan evden çıkmış Sarp ile birlikte markete gidiyorduk.

Ee ne demişler asla, asla deme çok doğru bir söz bence.market arabası alıp içine oturdum ve sarp da sürmeye başladı dondurucu dolabın yanına geldik ve 5-10 tane soğuk kahve aldım ve sepete attım sonra çikolat reyonuna gittik regl günlerim için stok yapmam gerekiyordu.Fakat ondan önce süt reyonundan iki tane beşli Alpella aldık.

Çikolata reyonundan 15 tane karam, 8 tane kinder süt dilimi, 12 tane albeni,7 tane dido,5 tane ülker çikolata,14 tane metro,13 tane kinder pingui aldım ve son olarak 10 tane laviva aldım

"Tamam, yıllık stoğumu yaptım gidebiliriz."dedim.

"Tamamdır son durak kasa."dedi ve kasaya doğru yol aldık.

Şuan sarp içeride eşyaları kasaya yerleştiriyordu bense dışarıda onu bekliyordum

Yolun ortasına doğru topunun peşinden koşan küçük bir kız,arkasında ona yetişmeye çalışan babası ve son sürat kıza doğru gelen bir araba.

Kahramanınız geliyor.

Hazır mıyızz.

Eveeet.

Ya da hayııır.

Kıza doğru koşmaya başladım hemen kızı kucağıma doğru alıp babasına doğru koştum araba çok yakınıma gelmişti koşsamda olmazdı o yuzden kızı hemen babasına fırlattım adamda da maşallah ne refleks var kızı tuttu,peki ben...ben şuan yerde iki seksen yatıyordum tabi kulağımda insanların çığlıkları ve sonradan eklenen Sarp'ın sesi şuan bütün sesler kulağıma boğuk bir şekilde geliyordu bu hayatımdaki ilk araba kazası değildi...ben sadece yıllar önce yapamadığım şeyi yapıp bir kız çocuğunu ölmekten kurtarmıştım.

Salak kızı kendine çekseydin ya!

gözlerim yavaş yavaş kapandı ve ardından da bilincim..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Bölüm sonu...

Nasıldı?

Sarp?

Alina?

Sizce Alina kimi koruyamadı?

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın hadi öptüm
( ˘ ³˘)♥

618 kelime...

Gerçek Ailem mi? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin