5.bölüm"GRUP"

15.9K 640 110
                                    


Selaam napıyorsunuz?

Başlayın bakalım bölüm sonunun da görüşürüz.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Alaz ayağa kalktı ve buraya gelen 7 kişilik grup ile tek tek selamlaştı, kesin Alaz'ın arkadaş grubu.

Vay anasını ya ne kadar zekisin sen öyle?

"Tanıştırayım,"diyip 7 kişilik gruba döndü ve beni gösterdi."Alina benim ikizim."herkes şaşkınlık ile bize bakıyordu içlerinden bir kız konuştu.

"Bir dakika senin ikizin ceylin değil mi?"diye sordu kız heyecanla.

Alaz gülerek cevap verdi."hayır değil bebekler karışmış."Çok normal bir şeymiş bahsediyor bu?

Yaa kanka bizim bebekler karışmış ya öyle yani çok bir olayı yok ama idare et işte.

Bu sefer de ismini bilmediğim bir erkek ve kız bağırıp zıplamaya başladı.

"ALLAH'IM ŞÜKÜRLER OLSUN."diye bağırıp bir yandan zıplıyorlardı.

İki kişi ağzıyla random atar gibi gülüyordu bu iki kişiden birisi tabii ki de Sarp ikincisinin de ismini bilmiyorum.

"Psikolojim bozuldu amına koyayım."dedi içlerinden bir erkek sonra yanındaki kız cevap verdi.

"Var mıydı ki?"Yanındaki çocuk kıza "seni marsa yollarım akıllı ol piç"bakışı attı.

O nasıl bir bakış amına koyayım.

"Tamam be demedik birşey,şöyle bakmayı kes."dedi kız,bu sefer ben konuştum.

"Tanışsak mı acaba?ben hala hiçbirinizin isimini bilmiyorum."dedim.

"Haklısın ben başlıyorum o zaman,ben Gaye, Gaye Saraçoğlu."dedi daha demin bağırıp zıplayan kız.

"Memnun oldum."dedim. Sonra gaye ile beraber zıplayıp bağıran çocuk konuştu."Ben Yağız
Kandemir."

"Memnun oldum."dedim bu sefer de daha demin ismini henüz öğrenmediğim çocuğa laf atan kız konuştu."Ben Naz Öztürk."

"Memnun oldum."dedim.Şimdide naz'ın laf attığı çocuk konuştu."ben Aytaç Vural."

"Memnun oldum."dedim.bu sefer başka bir çocuk konuştu."ben Kaya Yücel."

"Memnun oldum."dedim.bu sefer başka bir kız konuştu."ben Beste Sönmez."

"Memnun oldum."dedim.son olarak bir kız konuştu "bende Çağla Ertekin."
"Memnun oldum."dedim ve sarp'ı göstererek konuştum.

"Sarp,en yakın arkadaşım."hepsi memnun oldum dedi sonra banka oturup konuştuk,hepsi çok kafa insanlardı.

Şimdi Alaz ile birlikte eve dönüyorduk akşam olmuştu ve herkes evlere dağılmıştı.

Bir anda karşımıza 4-5 tane erkek çıktı."Ooo alaz seni ne zamandır buralarda göremiyorduk."dedi ve bana bakarak devam etti."bu kim? sen uzaktın bu işlere ne oldu manita yapmaya mı karar verdin tek gecelik mi? yoksa eğlenmelik m-"

"SENİ Sİ-" Sarp'ın sözünü kesip
yavşak yavşak konuşan şerefsizin suratına en okkalısından bir tokat geçirdim çok bile sabretmiştim bence,"BİR ADAMIN YANINDA BİR KADIN GÖRDÜNÜZMÜ HEMEN AKLINIZA TEK GECELİK OLDUĞU VEYA EĞLENCE İÇİN OLDUĞU GELİYOR! AKLINIZA HİÇ KARDEŞ VEYA ARKADAŞ OLDUKLARI GELMİYOR, NEDEN?BEN SANA NEDENİNİ SÖYLEYEYİM ÇÜNKÜ O BOŞ VE İĞRENÇ ZİHNİYETİNİZ ANCA BUNLARA ÇALIŞIYOR VE BİLİYOR MUSUN SEN VE SENİN GİBİ İĞRENÇ VARLIKLAR BU DÜNYADA SADECE FAZLALIKSINIZ!"diyerek bağırdım ve ittirdim adamı.

Çok güzel yaltın da çok bağırmayaydın iyiydi.Akşam boğazımız ağrayacak kesin.

"İkizim kesinlikle haklı şimdi alın o sikik zihniyetinizi defolup gidin adi herifler!"diye bana destek çıktı Alaz.Bizde oradan uzaklaştık.

"Çok güzel konuştun.Gururlandım."diyerek gülümsedi.

"Teşekkürler ve ayrıca bana destek çıktığın içinde teşekkürler."dedim ve ona baktım gülümsedi ve bana bakarak konuştu. "Her zaman."gülümseyip önüme döndüm benden sonra o da önüne döndü ve yürümeye devam ettik.

Eve geldiğimizde biraz ev halkıyla sohbet etmeye çalıştım,birbirimize alışmaya çalışıyorduk ve ben habire odaya kapanırsam alışmak zor olurdu.Biraz sohbet ettikten sonra odaya çıkıp pijamalarımı giyindim ve ani gelen bir kararla film gecesi yapmaya karar verdim hemen mutfağa indim salonda sadece abiler vardı,mutfaktan abur cubur stoğumdan 2 cips, 3 çikolata, 2 jelibon aldım sonra tencereyi çıkratıp su doldurdum ve altını yaktım sonra körili noodle'larımı alıp tezgaha koydum su kaynarken bende abur cuburları kaselere boşalttım ve azıcık derin ve büyük bir tabak çıkardıktan sonra noodle sosumu yaptım, piştikten sonra kaseye koydum ardından hepsini tepsiye koyduğum gibi odama çıktım en son mutfağı temizleyip geri odama çıktım, içeri girer girmez kendimi yatağa attım.

"Oh be yoruldum."dedim kendi kendime.Odadaki LED ışığı yaktım ve hazırladığım film köşesine oturdum.

Odadaki LED ışığı yaktım ve hazırladığım film köşesine oturdum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(

Koltuğun daha geniş olduğunu düşünebilirsiniz.)

Filmin yarısındayken odamın kapısı çaldı ve ardından içeri Deniz girdi.

"Film gecesi yapıyorsun galiba. Bende katılabilir miyim?"diye sordu.

"Olur gel."dedim gülümseyerek yanıma geldi ve oturdu üstünde siyah bir t-shirt altında ise arabalı bir pijama altı vardı.

"Ne izliyoruz?"diye sordu.

"Yeni bir film buldum onu izliyordum ,başa alabilirim istersen?"diye sordum

"Fark etmez bana nasıl istersen öyle yap."dedi bende filmi geri sarıp başlattım.saat 03.00 falan olmuştu ve benim baya bir uykum gelmişti en son dayanamayıp kendimi uykunun kollarına teslim ettim ve en son hatırladığım şey başımın Deniz'in omuzuna düşmesi ve Deniz'in fıslıdadığı şey,

"İyi geceler ailemizin yeni üyesi."

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Bölüm sonu...

Nasıldı??

760 kelime...

İyi geceler hepinize...<3

Gerçek Ailem mi? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin