15.bölüm"HASTANE"

7.9K 335 78
                                    

Selamlaarrr

Nabersinizz??

keyifli okumalar<3
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Giray'ın ağzından

Alina'nın bayılmasıyla bütün ev halkı ona doğru koştu nasıl koştuğumu hatırlamıyorum herkesten önce ben yanına geldim.

At gibi koşturdun amk tabii herkesten önce varırsın.

Kucağıma aldığım gibi dışarı doğru hızla yürümeye başladım.

Ona bir şey olsun istemiyordum daha birbirimize tam alışamadık bile.

Daha bana abi demedi.

Daha birlikte uyumadık.

Daha birlikte gezmeye gitmedik.

Ve dahası,onunla yapmak istediğim ama henüz yapamadığım bir çok şey vardı.

Ben kız kardeşimi kaybetmek istemiyordum.

"BERKAN ÇABUK ARABAYI HAZIRLA."Diye bağırdım, korkuyordum.

Berkan arabayı hazırladığında hemen yola çıktık.

"Biraz hızlı sür!"dedim sinirlerime hakim olmaya çalışıyordum koruma da olsa sinirlerime hakim olmalıydım.

                           🍄

Koruyamamıştım işte onu.

İlk gördüğüm gibi ne olursa olsun onu koruyacağıma yemin etmiştim.

Ama koruyamamıştım.

Ya ne abarttın abicim ya başrol o birşey olmaz merak etme.

Şuan hastanede doktorun çıkmasını bekliyorduk Alina iyi olana kadar başından ayrılmayacaktım ve ilk fırsatta bunu yapanları bulup hakkettiği cezayı verecektim.

Alina yemekte önünde ki tabaktan sadece bir lokma almış ve daha da yememişti.

O yemeklerde bir gariplik vardı.Sadece yemekte değil kahvesinde de vardı o şeyden.

Doktorun odadan çıkmasıyla hepimiz ayağa kalktık.

"Alina hanımın durumu şuan iyi,fakat kanında yüksek dozda bir zehir tespit edildi."

Şuana kadar filiz ablayla asla böyle bir durum yaşamamıştık o yüzden ondan şüphelenmiyordum ama yine de her ihtimali değerlendirmek gerekiyordu.

Ve en çok şüphe uyandıran kişi hazal'dı.

Hazal bizim kapımıza gelmişti üstü başı yırtıktı ve işe ihtiyacı olduğunu söylemişti bizde hizmetli olarak işe almıştık.

Ve bu olaylar o geldikten sonra olmuştu yani bu durumda 1. Şüpheli hazal oluyordu.

"Peki yanına girebilirmiyiz doktor bey?"diye sordu Alaz.

"Kalabalık olmaması için üçer kişi 10 dakika girebilirsiniz.birde hastayı iki gün daha burada tutacağız bunun için aranızdan birinin refakatçi kalması gerekiyor.

Herkesten önce ben konuştum.

"Ben kalırım doktor bey."dedim Alina iyi olana kadar yanından ayrılamazdım.Hem o uyanana kadar bende bunu yapan kişiyi iyice araştırırdım.

"Ama abi ya."dedi Alaz isyan ederek.

"Alaz hadi abicim Alinayı görün gidin uyukunu alman lazım."dedim ne dersem diyeyim kalmak isteyeceklerdi.

Bir şekilde ikna edip hepsini Alinayı gördükten sonra eve göndermiştim.

Şuan odada Bunu yapan kişiyi araştırıyordum tabii en güvendiğim arkadaşımdan yardım istemiştim.

Gerçek Ailem mi? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin