9.bölüm"İKİZ"

9.3K 391 37
                                    

Selaaam dün olan bir anımı anlatmak istiyorum neden anlatıyorum bilmiyorum ama olsun, şimdi saat gecenin biri ben insta da geziyorum birden elektrikler kesildi tabi hiç beklemediğim bir anda gidince anlık kalp krizi neyse hemen flaşı açtım anneme bağırıyorum ulan kadın duymuyor ki sanırsın kış uykusuna yatmış,bende annemlerin yanına gitmeye karar verdim kapıyı açtım koridorda ilerlerken 1-2 saniyelik bir gölge gördüm orada ruhumu teslim ettim nas suresini okuyarak annemlerin odasına ayaklarımı götüme vura vura koştum. İçeri girdim yatağa girip elektiriklerin gelmedini bekledim sonra geldi bende odama gittim koşa koşa,yatağa girip telefonumu şarja taktım yanıma koyup flaşı hazırda tuttum yine giderse diye sonra uyudum bu kadar dı neden anlattım bilmiyorum neyse siz başlayın.

Keyifli okumalar<333
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Okula bak be AVM gibi bende işte ne yapayım cücük kadar bir yerde okuyordum,ama oradaki ortamı hiçbir şeye değişmem orası ayrı.

Ne diyorsun lan?

Okul hayatımı anlatıyorum.

Okul hayatını değil yeni ve eski okulunun büyüklük karşılaştırmasını yapıyorsun mal.

Tamam sen haklısın,yanlış anlama sakın ağlama diye söyledim.

Ya bi git Allah aşkına.

Alaza müdür odasını sordum zil 15 dakika sonra çalacağı için benimle birlikte geldi.

Müdürün odasına geldiğimizde kapıyı çaldım ve 'gir' komutunu duyunca içeri girdim.

Koltukta tahminen 35-40 yaşlarında fit esmer bir adam vardı.

E ben bunu göbekli ve kel biri sanmıştım.

Bende bende.

Ağağağağağa çok iyi buu.

Müdüre de yürümezsin be.

Yoo kim demiş?

Aman tamam demedik birşey.

Deme ztn.

Aradaki harfleri yuttun mu?

Konumuz bu mu?

Yoo.

E niye sordun o zmn?

Canım istedi.

Neyse gidiyorm bne by.

Git git afiyet olsun.

Saol cnm.

"Merhaba hocam ben yeni öğrenciyim,sınıfımı öğrenmek için geldim."dedim.

"Tamam,adın,soyadın?"dedi ve bilgisayarına doğru döndü.

"Alina Arsal"dedim.

"Anladım"diyip klavyeden bir şeyler tuşladı.

"Alaz ile bir alakan var mı?"diye sordu.

Sanane yar-

"Evet hocam ikizim olur kendisi."dedi Alaz benim konuşmama fırsat vermeden.

Hoca şaşırarak bize baktı.

"İkizinin Ceylin olduğunu sanıyordum."dedi.

"Uzun hikaye hocam boşverin."dedi Alaz.

"Peki bu arada sınıfın 12/D."
Dedi müdür hoca.

"Tamam hocam sağolun."dedim ve odadan çıktım alaz da hemen peşimden çıktı.

"Aynı sınıftayız ikiz."dedi.

"Tamam o zaman hadi ikiz gidelim."ayy evet evet dedim.

İyi bok yedin.

Alaz dondu.

Yazık kal geldi yavruma.

"Alaz?"

"Alaz?"

"Alaz?"

"Alaz!"

"Hı?"

"Kendinde misin?"diye sordum.

"Doğru evet."dedi anlaşıldı kendinde değil.

1-2 dakika öyle kaldı ve hemen bana sarıldı.

Öyle bir sıkıyor ki yumurta gibi kırılacağım şimdi.

"Alaz! Nefes alamıyorum!"der demez hemen ellerini gevşetti ama sarılmayı bırakmadı.

"Sana çok teşekkür ederim ikizim"dedi kafasını boynuma gömmüş kokumu içine çekiyordu.

K9 mübarek.

Duygusal bir anın içine sıçtın şuan.

Ama öyle!

Sus şaziye sus!

Off tamam be yaşa duygusal anını gidiyorum ben!

Git.

Gidiyorum bak.

Git lan!

Aman be tmm gittim.

~~~~~~~~~~~~

Şuan dersteyiz ve ben hiç birşey anlamadım.

Şaşırmamak.

Alazla olan duygusal andan sonra kantine inip oturduk ardından zil çaldı ve sınıfa gittik.

Tanıtma faslından sonra alazın yanına geçtim ve derse başladık kadın durmadan not aldırıyor yok neymiş efendim burası çok önemli yazın, burası çok önemli sınavda kesin sorarım altını çizip defterinize yazın bu kısım kesin çıkar sorarım yazın vb.

Tam tekrar bir şey yazdıracakken zil çaldı ve şansıma sadece bir dersimiz varmış.

"Elimi ve kolumu hisstemiyorum."dedim kalemi sıraya atarak gerçekten elimi ve kolumu hisstemiyordum uyuştu harbiden lan.

"Bende hissetmiyorum."dedi Alaz ve kafasını sıraya koydu elleriyle kendine yastık yapmıştı uyuyacaktı sanırım.

Ohaa çok zekisin.

Götelek.

Boş yapıyorsun biliyorsun değil mi?

Yoo.

Uğraşamam seninle bb.

Ay yelloz ben çok meraklıyım sanki sana hıh.

Bende acıktığım için kantine inmeye karar verdim.

İki dakika üşengeçliği bırakmam lazım eğer konu yemekse üşengeçlik sıfır.

"Ben kantine iniyorum birşey istiyor musun?"dedim alaz kafasını kaldırmadan onayladı.

"İstiyorum,pizza tost ve ayran."dedi bende onaylayıp çantamdan cüzdanımı çıkardım ve sınıftan çıkıp kantine doğru yol aldım.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Bölüm sonu...

640 kelime








Gerçek Ailem mi? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin