Helloo herkese merhabaa napıyosuunuuuzz.Noluyo ya girişi yapayım dedim.
Oy verip yorum yaparsanız beni çok mutlu edersiniz.
O zaman buyurun bölüm sizi bekler.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
|SARP KAYA'DAN|
Kasiyer'e parayı verip marketten çıktım,marketin önünde bir kalabalık vardı.Alina'yı aramaya başladım yoktu marketin önünde bekleyeceğini söylemişti belki kalabalığın oradadır diye düşünüp oraya doğru gittim.
Gördüğüm şeyle başımdan aşağı kaynar sular döküldü,alina yerdeydi hemen yanına gittim.
"Alina!"dedim konuşmaya çalıştı ama başaramadı gözleri kaymaya başlayınca konuştum.
"Hayır,hayır kapatma gözlerini ambulans gelecek hastaneye gideceğiz tamam mı güzelim dayan burdayım ben."dedim.
"Ambulansı aradım birazdan burada olurlar."dedi kalabalığın arasından birisi.
|4 saat sonra|
Dört saattir ameliyathane'nin orada bekliyordum hala kimse gelmemişti ve benim umudum gittikçe tükeniyordu,en sonunda bir hemşire çıktı hemen kalktım.
"Ne oldu durumu iyi mi?"dedim.
"0Rh pozitif kan lazım."dedi benim kan grubum uyuşmuyordu.
"Benim kan grubum uyuşmuyor."dedim.
"Ailesini arayın ama acele etsinler."dedi hemşire.
"Ailesinin kan grubu da uyuşmuyor."dedim.
"Hiçbirimi?"diye sordu hemşire.
"Hiçbiri."dedim.
O sırada esmer ve mavi gözlü bir adam geldi önlüğünden anlaşıldığı üzere doktordu.
"Ne oluyor irem?"dedi.
" Alp hocam bir hasta geldi kan bulamadık-"dedi isminin Alp olduğunu öğrendiğim adam sözünü kesti.
"Kan grubu ne?"dedi.
"0Rh pozitif hocam."dedi hemşire.
"Benim uyuşuyor benden alalım."dedi adam.
"Peki hocam."dedi hemşire ve kan alma odasına gittiler bende yerime oturdum.
Birkaç dakika sonra içeriden çıktılar doktor bey'in yanına gittim.
"teşekkür ederim hem benim hem arkadaşım adına."dedim rica edip gitti.
|1 hafta sonra Çağrı Arsal'dan|
Şirketten çıkıp eve geldim ve kapıyı çaldım kapıyı evin çalışanı filiz abla açtı içeriden bağırış sesleri geliyordu.
"Filiz abla bu sesler ne?"diye sordum.
"Bilmiyorum ki Çağrı bey." dedi.
"Tamam anlarız şimdi."deyip içeri geçtim.
"Baba ne oluyor sesiniz dışarıya kadar geliyor."dedim bakışlar bana döndü.
"Oğlum..."dedi ve sustu.
Babam bu aralar acunu örnek alıyor galiba.
"Ne,ne oldu?"dedim.
"Abi ceylin gerçek kardeşimiz değilmiş."dedi Deniz.
"Ne?"dedim.
"Sizin nasıl haberiniz oldu?"diye sordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçek Ailem mi?
RandomDüşünsenize 18 yılınızın bir yalandan ibaret olduğunu... Alina da tam olarak bunu yaşadı işte. Sizce Alina gerçek ailesine alışabilecek mi? veya onları kabul edecek mi? peki ya Alina'nın gerçek ailesi, onlar Alina'yı kabul edecek mi?