4.bölüm"AİLE"

20K 714 140
                                    


Selamlaarr

Nasılsınız bakalım bugün?

Daha birinci sınavların şokunu atlatamadan ikinci sınavlar başlıyor Allah rahmet eylesin ne diyeyim.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

"Demet hanım ben karar verdim sizlere bir şans verebilirim"dedim Demet hanım konuşmaya başladı.

"Beni gerçekten çok mutlu ettin Alina'cığım,o zaman Hazar'a söyleyeyim yarın seni almaya gelelim olur mu?"dedi sesi çok neşeli geliyordu.

"Tamam,olur ben eşyalarımı hazırlayayım görüşürüz"dedim.

"Görüşürüz kızım"dedi ve kapattık.

"Ben o zaman gidip eşyalarımı hazırlıyorum ve hatta sende bana yardım ediyorsun"dedim.

"Ya ama neden yaa"diye sızlandı.

"Hadi hadi çok işimiz yok zaten komple evi taşımıyorum ya"dedim Sarp'a, söylene söylene peşimden geldi.

"Hadi bakalım başlıyoruz"dedim.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
|2 saat sonra|

Hem iki kişi olmamız sayesinde hem de el çabukluğumuz sayesinde 2 saat sonunda eşyaları toplamayı bitirdik, eşyaları topladıktan sonra salona geçip atıştırmalıkları yiyerek film izlemeye başladık şerefsiz gitmiş komedi açacağım diyip korku filmi açmıştı,Allah aşkına kim korkardı ki bu filmlerden.Gayet güzeldiler.

"ALLAH SENİN CEZANI VERSİN SARP"diye bağırıyordum bu pezevenk umursamadan bana gülüyordu hele şu film bi bitsin ecdadını sikeceğim o çocuğun.

Neymiş efendim hiç bir zaman büyük konuşmamak gerekiyormuş.

" şu tipini görmen lazım-
neyseki benim sayemde görebileceksin-"demesi ile birlikte benim tarafımdan kafasına yastıkla vuruldu ve tabiki sustu ama hâlâ bıyık altından sırıtıyordu aptal puşt.

"LAN ŞEREFSİZ KAPATSANA ŞUNU"dedim ve herhalde bana kıyamadı ve kapattı.

"Ayh iyi güldüm ha"dedi.

"Sussana bok suratlı korkudan ölüyordum burda sen gülüyorsun"dedim çok haklı bir isyan bence.

"Hani korkmuyordun lan dönek"dedi

"seni döndüre döndüre klozete sokarım görürsun döneği"dedim ciddiyetle

"Ben sana dönek mi demişim ya nasıl yapmışım bunu,ben değil ağzım söyledi valla bak"dedi.

"Aman tamam"dedim ve ayağa kalktım

"Ben eve kaçar tuvalet pompası kılıklı bay bayy"dedi ve 5 saniye geçmeden dış kapının açılıp kapanma sesi geldi,ee ne yaparsınız göt korkusu işte bende salona gidip kaseleri mutfağa taşıdım ve banyoya gittim dişlerimi fırçalayıp odama girdikten sonra civcivli pijamaları mı giyindip yatağa girdim,sabah 7.30'a alarm kurup uyudum.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

|Sabah|

Bu sefer alarm yerine telefonumun sesi ile uyandım saate baktığım saat 8.00 olmuştu ve arayan kişide Demet hanımdı

"Ananı satayım geç kaldım."dedim kendi kendime
hemen telefonu açtım ve hoparlöre aldım hemen banyoya koşup yüzümü yıkadım o sırada Demet hanım konuşuyordu bende onu dinliyordum.

"Kızım biz geldik sen neredesin?"dedi Demet hanım.

"Ben uyanamadımda şimdi çıkıyorum ama."dedim.

Gerçek Ailem mi? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin