Selaam.
Nasılsınız?
Gördüğünüz gibi bu final bölümü çok uzatmak istemedim zaten duygulandım şuann 🤍
1 tane özel bölüm gelecekti ama maalesef ki atmamaya karar verdim çünkü tamamen yeni yayımlayacağım kurguma odaklanmak istiyorum.
Gerçek ailem mi için son kez keyifli okumalar<3
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Elimde hazır bir şekilde duran hoparlör'ü alıp odamdan çıktım ve Alazın kapısının önüne geldiğim gibi şarkıyı başlattım.Back-back-backstabber
Girl, you're such a backstabber (stabber)
You're such a backstabber
Oh girl, you're such a shit-talker
And everybody knows it (and everybody knows it)
Girl (girl), you're such a backstabber
Odadan Alazın bıkmış sesi geldi."Alina yeto artık."
Elimdeki hoparlör ile birden odasına daldım.
"Sen backstabber'lık yaparken öyle demiyordun ama!"diye söylendim sahte bir kızgınlıkla.
"Tamam be olmuş işte birşey."
"Neyse."dedim ve elimdeki hoparlör'den gelen şarkıyı kapatıp Alazın yatağına atladım.
"Plan için son dokunuşları da hazırlayıp gerçekleştirmek için son iki gün."dedim gülümseyerek.
Back stabber olayının üzerinden 1 hafta geçmişti ve ben 1 hafta'dır bıkmadan,her Alazın odasının önünden geçtiğim zaman back stabber şarkısını açıyordum.E hâliyle bezmişti artık.
Kapı tıklandı ve içeri Babam girdi.
"Çocuklar hadi softa hazır gelin."dedi gülümseyerek.
Sizde ailecek gülümseme hastalığı falan mı var?
Olabilir.
"Tamam baba geliyoruz."dedim bende.
Alaz açık olan laptop'unu kapattı ve ayağa kalktı onunla birlikte bende kalktım,babamın yanına geçtik ve üçümüz birlikte aşşağı inmek için merdivenlere yöneldik.
Aşşağı indiğimizde herkes tamdı bir Alaz ve ben eksiktik.Şimdi bütün aile tamamlanmıştı.Bizde masaya oturunca yemeğe başlandı.
|İki gün sonra/planın gerçekleşeceği gün|
Her şey hazırdı öğlen tenefüsüne girmiştik şimdi bütün grup toplanmış bir şekilde müdürün odasına gidiyorduk planımızı anlatıp bir şekilde ikna etmiştik onu da.
Kapının önüne geldik tam kapıyı tıklatacakken"ayy ben çok heyecanlandım bir dakika."dedi Aytaç ve ellerini yelpaze amacıyla kullanarak yüzüne salladı.
"Tamam lan,sakin ol bir."dedi Yağız.
"Hadi sakinseniz tıklatıyorum."dedim ikisine dönerek.
"Tamam lan tamam sakinim tıklat hadi."dedi Aytaç.
Kapıyı tıklattım ve içeriden müdürün 'gel' komutunu duyunca açıp yavaşça içeri girdim,benim arkamdan da bütün grup girdi.
Bu gruba bir isim bulalım bu ne böyle?
Tamam şaziyecim şu iş hallolsun buluruz isim.
Tamam aşko.
"Hocam biz geldik."dedim, demele kafasını kaldırıp bize baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçek Ailem mi?
RandomDüşünsenize 18 yılınızın bir yalandan ibaret olduğunu... Alina da tam olarak bunu yaşadı işte. Sizce Alina gerçek ailesine alışabilecek mi? veya onları kabul edecek mi? peki ya Alina'nın gerçek ailesi, onlar Alina'yı kabul edecek mi?