10.bölüm"GELDİLER"

8.9K 397 116
                                    

Selaam sıkıldım sonra dedim ki neden bölüm yazmıyorum öyle işte neyse

Keyifli okumalar<3

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Kantinden alacaklarımı alıp sınıfa geri çıktım ve Alaza siparişlerini verdim bende oturup yemeye başladım.

Hayatta en sevdiğim beş şey;

1)Yemek yemek
2)Uyumak
3)Boş yapmak
4)kitap okumak
5)müzik dinlemek

Sadece bunları yaparak yaşayabilirim.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
OKULDAN SONRA

Şuan odamda top oynuyordum.topu duvara atıp tutuyordum.

Başka yapacak bir şey mi kalmadı?

Yoo

Eee?

Hayatta en sevdiğim dört maddeden 3. Maddeyi sen mi hatırlarsın yoksa ben mi hatırlatayım.

Tamam birşey demedim.

Aferin adam ol.

Odanın kapısı tıklandı ve gel dememi beklemeden açıldı.

Bir gel deseydim de öyle girseydin belki müsait değilim,hayır benim gel dememi beklemeden gireceksen kapıyı niye tıklatıyorsun lan hayvan!

Gelen kişi Hazar beydi...

Öz babama hayvan demedim de demezsin SĞDMWPKDPSLS.

Sus şaziye sus...lütfen sus..

Tamam- İAMDŞSKDŞSLDŞSLÇ

"Kızım müsait miydin?" Diye sordu lan o zaman neden benim komutumu beklemeden giriyorsun?

Babaya lan denmez ağzına acı biber sürer bak PSKDSLJ.

Şimdi seninle dalaşamayacağım.

"Evet hazar bey müsaitim buyrun?"dedim, topu duvarda sektirmeyi bırakıp elime aldım ve hazar beye döndüm.

Çok ciddisin şuan alışık değilim.

Bende.

"Yemek hazır seni ben çağırmak istedim."dedi bende kafamla onaylayıp topu yatağa bıraktım ve hazar beyin yanına gittim ve asansöre bindik.

                          🍄

"Yavaş ye lan boğulacaksın!"dedi Adin.

Ağzı dolu doluyken "sen karışma"dedi Deniz.

Adin "İyi ne halin varsa gör."dedikten sonra yemeğine geri döndü.

Set'e gitmeyi özlemiştim açıkçası ama şuan dizi sezon finalinde olduğu için doğal olarak set'te yoktu bende bu yüzden sıkılıyordum.

Yemekten sonra ailecek terasta oturmuş kahve eşliğinde sohbet ediyorduk,daha doğrusu ediyorlardı ben pek katılmıyordum.

Filiz abla hızla içeriye girdi.

"Efendim Giray beyler geldi."dedi ahaa hadi bakalım.

Hazar bey,"Tamam filiz sağol geliyoruz hemen."  Dedi ve hepimiz ayaklanıp asanöre bindik.

Karşımda tahminen  14-15 yaşlarında bir erkek çocuğu yani sanırım kayra ve onun yanında sanırsam 30-32 yaşlarında fit ,manken gibi, yakışıklı ,kara saçlı kara gözlü, damarlı elleri,kolları olan,uzun boylu yani kısaca yunan tanrısı gibi bir adam vardı.

Bu adam abim demeyin düşüp bayılırım,ben bu adamla evlenme hayali kurdum bile.

Bazı aşklar yarım kalmalı be şaziye...

Gerçek Ailem mi? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin