Beyaz leke'nin son bölümünden geliyorum hiç iyi değilim şuan.
Keyifli okumalar<3
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~"Hay senin gibi alarmı sikeyim ben!"diye isyanla uyandım,gerçekten nefret ediyorum alarmlardan.
O zaman niye alarm kuruyorsun?
"Al Allah'ın cezası alarm kalktım işte al!" Sinirle yatağımdan kalkıp banyoya girdim.
Duş almaya üşendiğim için yüzümü yıkayıp çıktım ve üstümü giyindim.
Okul olmasa pijamayla dolaşırdım.
++++
Saçlarımı da tarayıp parfümümü sıktım ve merdivenlerden inmeye başladım.
(Çanta yerine okul çantası var,kolye ve gözlük yok)
Herkes masadaydı kesin beklettim ya.
Salla gitsin be ne olacak.
"Beklettiysem özür dilerim."deyip tek boş olan koltuğa yani Giray ile Adel'in arasına oturdum.
Aklıma şey geldi; ben nereye oturacağım?
Gel böyle.
Aranıza mı gireceğim.
Dıdıdıtdıdıdıdıı
Şaziye gülemem şuan yalnız olduğumuz bir zaman hatırlat gülerim insanlar deli sanacak.
Tamam ama hatırlatacağım bak.
"Günaydın kızım"Dedi demet hanım gülümseyerek.
Bu kadın da hep gülümsüyor.
Ne yapsın ağlasın mı şaziye?
Ulan gerizekalı ben onu mu dedim.
Neyse şaziye anladım ben.
İyi.
İyi.
"Günaydın demet hanım."bende demet hanıma aynı şekilde karşılık verdim.
Dün eve yeni bir çalışan gelmişti , Hazal açıkçası kıza pek ısınamamıştım.
İyi insanda lafın üstüne gelirmiş,hazal elinde portakal suyuyla gelmişti.
"Alina'cım senin için kendi ellerimle sıktım,umarım beğenirsin."dedi gülümseyerek.
İnanır mısın hiç güvenmedim.
Bende.
Ayrıca biz ne ara bu kadar samimi olduk daha dur dün geldin.
"Sağol Hazal abla."diyerek elinden aldım, yanlış anlaşılmasın saygımdan abla diyorum kız benden büyük çünkü. Ve portakal suyunu masaya koydum tabii ki içmeyecektim.
Gerizekalı değiliz çünkü.
"Rica ederim tatlım."dedi ve yüzündeki sahte gülümsemesiyle gitti.
"Ben güvenmedim bence içme abim."dedi Adel.
"İçmeyeceğim zaten."dedim.
"Zeki işte kimin kardeşi."dedi Deniz.
"Benim demem gerek onu ben onunun ikiziyim!"diye çıkıştı Alaz.
"Sen sus bakayım senden önce ben vardım bücür velet!"dedi deniz.
"Asıl hepinizden önce ben vardım ayağınızı denk alın ha ona göre."dedi Hazar bey konuşmaya dahil olarak.
Mükemmel ortam LFEŞLFĞSLS
"Neyse bunun atışmasını daha sonra yaparız okula geç kalacaksınız."dedi Hazar bey.
Adam haklı beyler.
Ben,Alaz ve Kayra kalkıp çantalarımızı aldık peşimizden hemen sonra Giray kalktı.
"Hadi bakalım bugün ben bırakacağım sizi okula."dedi bizde onaylayıp çıktık o da peşimizden çıktı.
Onun geçmesini bekledik çünkü arabayı bilmiyorduk.
Giray önümüze geçtiği gibi peşine takıldım çünkü önü kapmak istiyordum.
Kap kız.
Bizim arkamızdan da Alaz ve Kayra geliyordu Alaz amacımı fark etmiş olacak ki koşmaya başladı.
Nah yetişirsin ciğerim, ön koltuk bizimdir aksi idda edilemez!
Evet!
Her neyse Giray arabayı açtığı gibi kendimi ön koltuğa attım.
Atmadın amına koyayım uçtun!
Olabilir canım ne olacak yani.
"Ya ama benimdi ön koltuk!"diye mızmızlandı alaz sol ayağını çocuk gibi yere vurarak.
Duygu sömürüsü is loading...
"Ne yani sen şimdi ikizine bir ön koltuğu çok mu görüyorsun."dedim hemen gözlerimi doldurarak.
"Evet?"dedi Alaz.
Bunu beklemiyordum evet!
Gözlerimin dolmasını geri göndererek ciddi bir ifadeye büründüm.
"Ne demek evet lan ne diyorsun sen,ayıp ayıp insanlık bitmiş ya."dedim.
"İnmiyorum lan git arkaya bin şerro ikiz."dedim sinirle.
"Pü! Rezil şey seni!"dedi yalandan tükürmüş gibi yaparak.
Ooo çok kritiik.
Kes çeneni kes kes kes.
"Tamam uzatmayın hadi geç kaldınız geç."diyerek küçük çaplı atışmamızı böldü Giray.
Kayra ise çoktan arka koltuğa oturmuştu,Alaz da yazık garibim istemeye istemeye arkaya oturdu ve yola çıktık.
🍄
Arabanın durmasıyla okula geldiğimizi anlamıştım, kulaklığımı ve telefonumu çantamın en ön gözüne koyup çantamı omzuma taktım ve arabadan indim Alaz ve kayra da benimle birlikte inmişlerdi.
Giray da arabadan inip kayra ve Alaza sarıldı ve iyi dersler dedi sonra benim yanıma geldi ve alnımdan öpüp banada iyi dersler dedi ve birşey olursa ilk onu aramamı istedi.
Daha sonra arabaya binip gitti.
Ben iptal ,ben erimişlik,ben bitmişlik,ben düşmüşlük.
Okula girdik ve sınıflara çıktık.
İyi bari hoca daha gelmemiş.
Derken kapı açıldı ve içeri hoca girdi.
Hay senin şom ağzına sıçayım Alina.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Bölüm sonu...
Nabersiniz,sınavlar çok pis girdi bu arada.
Neysem hepinizi öptüm 🤍 bay bayy.
652 kelime.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçek Ailem mi?
RandomDüşünsenize 18 yılınızın bir yalandan ibaret olduğunu... Alina da tam olarak bunu yaşadı işte. Sizce Alina gerçek ailesine alışabilecek mi? veya onları kabul edecek mi? peki ya Alina'nın gerçek ailesi, onlar Alina'yı kabul edecek mi?