Multimedya: Alaz Arsal.
Selaam test çözerken sıkıldım bölüm yazayım dedim.
İlk kısımları okulda not defterime yazmıştım okulda derslerde falan arada yapıyorum böyle şeyler :D
Bu arada 54,5 bin kişi olduk<3 sizlere ne kadar teşekkür etsem azdır çok teşekkür ederim iyi ki varsınız 🤍
Neyse tutmayayım sizi buyurun başlayın.
Keyifli okumalar<3
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Masada şuan büyük bir sessizlik ve gerginlik vardı en sonunda Deniz sessizliği bozup konuştu.
"Doğru mu bu anne?" Bu sefer Demet hanım konuştu "doğru..."
Şuan kimse konuşmuyordu ve ben etrafa mal gibi bakıyordum.
Hiçbirşey anlamadım.
Bende valla.
Bu sefer de alaz heyecanla konuştu "nasıl yani abimler geliyor mu?" Ben hâlâ mal gibi
bakıyorum.Ayrıca abim'ler' dedi?Demet hanım anlamadığımı görmüş olacak ki konuştu "kızım Giray senin en büyük abin Kayra da kardeşin."
Lan- benim şimdi 1 abim ve 1 kardeşim mi var? Oha oha oha!!! 4 abi,1 ikiz yeterdi bana.Şimdi 5 abi 1 ikiz,1 kardeş oldu aman ne kadar güzel.
Bu olayın üstünden 2 gün geçmişti bense şuan odamda oturmuş kitap okumaya çalışıyordum. Evet çalışıyordum çünkü olanlar aklımdan çıkmıyordu, kapı çaldı ve benden "gel" komutunu duyunca içeri Alaz girdi.
"Ne yapıyorsun ikiz?"dedi ve yanıma gelmeye başladı.
"Kitap okumaya çalışıyorum."dedim.
"Tahmin edeyim son olanlar yüzünden okuyamıyorsun."dedi ve yanıma eğildi.
"Doğru tahmin."dedim nasıl bildiğini anlamak zor değildi açıkçası.
"Boş ver şimdi testi gel, yukarıda sadece abilerimizin ve benim genelde zaman geçirdiğimiz ama bir odasına çıkalım hep beraber kafa dağıtacağız"dedi fena fikir değildi aslında.
"Olur gidelim."dedim ve ayağa kalktım Alaz gülümseyerek kolunu omzuma attı, odadan çıkıp en üst kata geldik.
Siyah kapılı bir odanın önüne geldik Alaz kapıyı açtı ve içeri girdik.
(Beğenmediyseniz siz istediğiniz gibi hayal edebilirsiniz.)
Alaz ve ben yan yana oturmuştuk.
"Ben bir film seçtim bayılacaksınız varya."dedi Deniz.
"Kesin çok saçma bir şeydir."dedi Adin,deniz sahte bir üzüntüyle "alınıyorum ama adin'im."dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçek Ailem mi?
RandomDüşünsenize 18 yılınızın bir yalandan ibaret olduğunu... Alina da tam olarak bunu yaşadı işte. Sizce Alina gerçek ailesine alışabilecek mi? veya onları kabul edecek mi? peki ya Alina'nın gerçek ailesi, onlar Alina'yı kabul edecek mi?