Kapitola 10.

405 49 4
                                    


Levi držel triko ve výši svých očí a svým pohledem ho analyzoval. Oblečení, co mu Yeager dal, nemohlo být jeho. Buď Eren rád nosí o dvě velikosti větší oblečení, což na něm ještě ani jednou neviděl, nebo dal Ackermanovi oblečení, co mu zůstalo po bývalém příteli.

Jo. Černovlásek žárlil. Kdo by si nechal něco po svém bývalém? Na druhou stranu ale naprosto chápal, že se od něj Eren třeba ještě citově neodpoutal, nebo si to oblečení nechal pro případ, že by se ten dotyčný vrátil...

Zahnal všechny myšlenky na Erenova bývalého přítele a oblékl si i vrchní díl prozatímního pyžama.

Když vyšel z koupelny, nasál příjemnou vůni opékaných toastů. Vešel do kuchyně za Erenem a opřel se o furta. Sledoval ho, jak stojí s toastem v puse a připravuje další.

„Jaká byla sprcha?" zeptal se brunet, jak si ho všiml. V tom triku, co mu bylo přes vymakaná ramena docela těsné, a v tmavých trenýrkách vypadal sexy.

„Osvěžující," uchechtl se Ackerman.

„Kdyby ti byla zima, na pohovce–"

„Nepotřebuju deku, děkuju," přerušil ho (což měl asi ve zvyku) a zezadu k němu přistoupil. „Ty mi stačíš..."

Své dlaně položil na jeho boky a nevinně ho políbil za ucho. I po celém uhoněném dni jeho vlasy krásně voněly. Instinkty mu velely, aby jej líbal dál, aby ruce přesunul na jeho břicho, hruď, dolní partie... Ale nic z toho neudělal. Nepřišel sem pro sex. On nebyl ten typ člověka, který by hned na začátku vztahu potřeboval souložit. Chtěl nejdřív Erena blíž poznat a aby Eren poznal jeho. Chtěl si u něj především vybudovat důvěru.

„Můžu si jeden vzít?" zeptal se a bradu položil na jeho rameno.

„J-jasně," Eren byl nepochybně vyveden z míry. Sám vzal jeden toast a vložil ho Levimu do pusy. „Říkal jsi, že nemáš hlad," rýpnul si do něj.

„To je na chuť," vysvětlil Ackerman a odtáhl se, aby se k němu mohl Yeager otočit čelem. Beze slova se mu schoval v náručí a zavřel oči. Okamžitě se ocitl ve světě, kde byli pouze oni dva, nikdo jiný. Nemusel se o nic starat, nemusel čelit svému úchylnému nadřízenému, nemusel splácet dluhy, nemusel se strachovat, jestli se doma nic nestalo, zatímco on je v práci. Nemusel nic.

Okamžitě se vrátil do reality, když se z chůvičky ozvaly zvuky.

„Promiň," vymanil se z jeho sevření. „Musím ho jít nakrmit."

Levi neochotně pustil jeho ruku. I s toastem si šel sednout na pohovku do obýváku.

Eren otevřel dveře, které šoupaly o starý zšedivělý koberec. Přešel k postýlce, ze které opatrně vytáhl miminko.

„Kolik mu je?" zeptal se něžně Levi, když Yeager procházel obývákem do kuchyně, kde měl uskladněné mléko.

„Budou mu za týden čtyři," pověděl brunet a posadil se vedle svého přítele.

Jak Levi sledoval toho malého človíčka pít z lahve, na hrudi jej příjemně zahřálo. Cítil se, jako by dosáhl toho, po čem nejvíc toužil. Rodina. Zázemí plné lásky, kam se mohl vždycky vrátit, ať už byl jakkoli daleko.

Ze srandy se lehce zamračil. Napodobil tak dítě, které jej zvědavě sledovalo.

„Líbí se ti Levi?" zasmál se Eren a pohladil svého syna po hlavičce. „Mně jo," pošeptal mu do ouška a krátce mrknul na Ackermana.

Ten ho jednou rukou objal kolem pasu, druhou krátce přejel po jemných vláskách miminka. „Je krásný," řekl s úsměvem.

Eren k němu natočil hlavu a políbil ho na rty.

Kluk z kavárnyKde žijí příběhy. Začni objevovat