💫 5. Bölüm 💫

615 23 2
                                    

Kutay Kaan TÜRKYILMAZ

28 yasinda Entelektüel bir kişiliğe sahip olan Kutay Kaan askerliğini  Şırnak ta yapınca vatan aşkı ağır basmiş  tekrar İstanbul a dönmek istememişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

28 yasinda Entelektüel bir kişiliğe sahip olan Kutay Kaan askerliğini Şırnak ta yapınca vatan aşkı ağır basmiş tekrar İstanbul a dönmek istememişti.

Gerekli mülakatlara katılarak tam 6 yıl boyunca gayreti, vatan aşkı ve çabasıyla kendini subaylıga adamış ve sonrasinda da yüzbaşılıga terfi etmişti.

O artık ÖZEL KUVVETLERDE TSK 'NIN SEÇKİN BİR ASKERİ olmuştu.

Her nekadar babası, şirketin başına geçmesini istemiş olsada ve ona çok ihtiyacının olduğunu söylesede yinede gelmek istememiş vatanı korumayı tercih etmişti.

Onun için TSK da , dağlarda zor şartlar altında kalmış olması bile hiç bir zaman İstanbul daki o şaaşaalı hayatina dönmeyi yada az da olsa istemeyi aklının ucundan bile geçirmemişti.

Gençliğinin baharını zaten fazlasıyla harcamıştı o faydasız olarak düşündüğü zamanlara.Şimdi pişman mıydı??
Belkide fazla değil. Yaşamış öğrenmiş tecrübe etmişti o dönemleride Kutay Kağan .

Simdi ise göreve HAKKARİ/YÜKSEKOVA da devam ediyor Kutay Kaan

Terörün en sıcak olduğu bölgelerde hem karadan, hem havadan ,hemde denizden aktif bi şekilde vatanına hizmette bulunuyordu.
Bordo bereli olmak bunu gerektiriyor çünki

Aldığı eğitimlerin hakkını vererek dağların korkulu rüyası haline gelmiş ,üslerinin eli kolu olmuştu.Onun işi başkalarının açamadığı kilidi açmak, koordineli arama ,tarama ,gözlem faaliyetlerini yürüterek büyük fedakarlıklarla görevini yerine getirmekti.

~~~~

👉Asel Buğlem 'den;👈

Teşekkürler kuzen içeri gelsene
Yok gamzelim iş beklemez hadi ben kaçtım selam söyle teyzeme enişteme
dedi ve el sallayarak arabasına doğru yürüdü Arda

İçeriye girdiğim de ilk olarak annem ve babamın yanına gelip onlara sıkıca sarılıp kucaklarına bıraktım kendimi.

Gözümün önüne neden sürekli geliyordu Kutay bey bir türlü anlayamiyordum.Aseeeel dedim Kendi kendime bırak şu çapkın askeri subay degilmi zaten hemen nasılda etkiledi seni diyerek kızıyordum kendime .

Nedense hep aklimda subayların çapkın olduğu kalmıştı. Yok ya Asel onlar denizcilermiydi acaba diyerek avutsamda, ikna olamiyordum yinede bir türlü.

Düşüncelerimle boğuşurken uykuya dalmışım. Sabah telefonumun sesi ile uyandım arayan Mete idi.
Efendim Mete eee dedim uykulu bi sesle
Güzelim 5 dk ya oradayım hızlıca yataktan kalk ve hazırlan 3 saat sonra ameliyatım var ve erkenden gidip hastamı hazirlamaliyim

Metee Barış nerede o gelseydi o zaman hem daha çok erken benim için
Baris çok yoğun bu sıralar benimle idare edeceksin hadi Aseeeell

Immmhh tamaaam kalkıyoruum dedim zorlanarak
telefonu kapatıp ayaklarımı yatağımdan sarkıttim
Odamdaki banyoya geçerek hızlı bi duş aldım ancak gelmiştim kendime .

BORDO YÜREKTE İKİ SEVDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin