Kutay Kaan / Miran Hazar 'dan
👇👇👇
Sabah yatağımda uyanmak cok güzel bi duyguydu .Bugün Baran ağa kendine ve ailesine biraz zaman ayırmak istemişti de bende evimde kendime vakit bulabilmistim.
Ocaga çayı bırakırken aklıma ilaç almayacağım geldi .Bu durum beni gerçekten sevindiriyordu.Ne zaman alsam ilacı, hep bi uyuşukluk hissettiriyordu bana ve ardından gelen baş ağrısına dayanmam ise en az 1 saatimi alıyordu. Sevmiyordum ilaç içmeyi ama almak zorundaydım bu kesindi .
Tek hatırladığım ,Mardin e gelmeden birkaç gün öncesinde başlamıştım bu ilaca , görevime daha iyi adapte olabilmek için kullanıyordum .
Masayı hazırlayıp cayımdan keyifli bir yudum aldım. Ekmek üzeri biraz peynir ile bir kaç zeytin, yanında domates salatalık en çok sevdiğim kahvaltı şekliydi .
Ekmeğimden bir ısırık aldğımda aklıma yine düşmüştü sevdiğim. Hayli zaman oldu be gamzelim çok özledim seni, kokunu dedim sanki karşımdaymıscasına.
Anılarım bir bir canlandı yine gözümde Komidin' in içindeki fuları aldım yine elime, hasret kokuyordu, aşk kokuyordu, sevgi, özlem kokuyordu ,derince bir ic çektim
Evimde olmayı seviyordum ya hani ,işte bu yüzden. Cünki evimdeyken kendim oluyordum, Yüzbaşı Kutay Kaan Türkyılmaz Kod adı GÖLGE !!!!
Dağların korkusuz cengaveri ,Asel Buglem in kocası ,Yıldırım ın komutani .Özledim kardeşlerimi, özledim sevdiğimi, özledim dağlarda pusuya yatmayı. Burada kendini bilmez kişilerin ağa bozuntularının peşinde olmak bana koyuyordu ama bu da bi görev ,emirdi en nihayetinde katlanmam gereken .
Dayanmalıydım biraz daha, dayan Kutay Kaan , az kaldı diye kendime telkinlerde bulunuyordum .Çayımı tazelerken elime dosyalar ve birkaç evrakları alarak göz atmaya başladım. Hazır ayık ve kendimdeyken şu dosyaları daha iyi incelemeliydim ve iletmem gereken yere ulaştırmalıydım .
Birkaç yeri not almaya başladım, bir sayfa diğer sayfa diye devam ederken birden akşam için gitmem gereken clup te olmam gerektiğine dair not ilişti gözüme.Belliki bu önemliymiş buraya işaret koyduguma göre diye daha detaylı incelemeye çalıştım ama yine hüsran .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BORDO YÜREKTE İKİ SEVDA
ActionOnlar geniş bir aile ,kâh neşeli eğlenceli , kâh hüzünlü kederli Kaderin insanı nerden nereye sürükleyeceği hiç bilinmez . Yalnızlık vede güçlü olmanın hissettirdiği iki kalp atışı nekadar yakınlıktaydı birbirlerine. Hangisi daha evvel farkedecek...