Birde ne ?astsubayım
Komutanım acil üsse gelmeniz gerekiyormuş Yaşar Albayım ivedi gelsin DediHızla ayağa kalkan Kaan aklında her ne kadar Buğlem olsada vatan her zaman öncelik olmuştu .
Karargaha gelip hızla Albay Yaşar in odasına girip tekmil getirdi . Toplantı halinde olan Yıldırım timi Kutay in gelmesiyle başlanılmıştı
Rahat Türkyılmaz hemen yerini al ve beni dikkatli dinleyin ;İran sınırı rakım 2850
Şu gördüğünüz 3 kişi kırmızı bültenle araniyorlar.Bu şerefsizler sınır karakollarina yapılan baskınlar ,kanlı eylemlerin hem azmettiricisi, hem de planlayicisi olarak biliniyorlar ayrıca geçtiğimiz hafta otobüs le gelen dr'larimizin ,askerlerin ve yazilimcimiz in da içinde bulunduğu otobüsün pusuya düşürülmesini planlayan hainler .Bu sabah bunlarla alakalı istihbarat emri geldi . Bulundukları yer ,Amerikan kontrolünde ayrıca çok riskli bir bölge olarak geçiyor .Sizden isteğim gürültü yapmadan sessizce buraya gidip enselerine çökmek,eger canlı ele gecirebilirsek bunlar gibi şerefsizlerin yerlerini tespit edip canlarını okumak ve olası bir sıkıntıyı bertaraf etme şansımız olacak .
Yüzbaşı Türkyılmaz
Timin karagahta hazır olsun
Emredersiniz Albayım dedi ayaklarını yere sert vurarak elinide alnına koyup kapıdan çıktı Kaan Kutay.Hızlıca karargahı geçip tüm askerlerini çağırdı. 10 dk içinde Yıldırım timi hazır bi şekilde onlar için hazır olan helikopterlere binerek havalandilar .
⭐ İstanbul /Savcı ÇAĞIN in evi ⭐
Aseeel hadi kızım babanlar birazdan gelirler masayı kuralım da beklemesinler şimdi onlar kurt gibi acikmislardir.
Hemen iniyorum anneee
Dedi ve 2 dk ya merdivenlerden inmeye başladı Asel .
Evde olduğu için rahat kiyafetler giyinirdi ve yine aynı yapıp üzerine en rahat ettiği esofmanlarini giyinmistiTeyze sen de yorulmussundur annemle, siz artık oturur masayı ben hallederim .
Olsun kızım sende yeni geldin işten, bütün gün çalışıyorsun yorulmussundur yardım edelim bizde
Masayı her nekadar kendim kurayım dedimsemde yinede teyzem bana yardım etmiştiZilin calmasiyla evin beklenen erkekleri de gelmişti. Bunlar ne ara buluşup aynı anda geldiler ki
Babam ve Arda abim şu sıralar birlikte koordineli yürütüyorlardi işlerini .eniştem ,Mete ve Barışin da birlikte gelmeleri ise , yolda Mete yi de alıp öyle gelmeleriydi.
Yemeğimizi afiyetle yemiş çay faslına geciyorduk .Mete yine bana soğuk esprilerini yapmaya başlamıştı ama gerçekten her defasında da bizi güldürüyor eglendiriyordu .
Ya bu nasıl bir dr du Allah aşkına .Neymiş efendim;
Örümcek adam artık eskisi gibi ağ atamıyormus neden ??
-(Çunki ağ bağlantısı kopmuş )
Allahim gerçekten nereden de aklına geliyordu böyle şeyler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BORDO YÜREKTE İKİ SEVDA
Hành độngOnlar geniş bir aile ,kâh neşeli eğlenceli , kâh hüzünlü kederli Kaderin insanı nerden nereye sürükleyeceği hiç bilinmez . Yalnızlık vede güçlü olmanın hissettirdiği iki kalp atışı nekadar yakınlıktaydı birbirlerine. Hangisi daha evvel farkedecek...