💫 29. bölüm 💫

264 10 0
                                    

Beklediğim fırsat tamda önüme geldi .
Suyu istedikten sonra tekrar masaya gitti bende ardından suyu alıp peşinden gittim .
Baran ağa geldiğimi görünce yüzümü incelemeye başladı.

Bi problem mi vardı Dicle hanım
Şeey aslında evet ,Miran Hazar bey kıyafetimin burası icin uyumlu olmadığını bu şekilde bir kez daha gelirsem eğer, kıyafetlerimi üzerimde parçalayıp beni öylece dışarıya atacağını söyledi 🤭

Buglem in üzerindeki kıyafeti

Sözlerimin üzerine Kutay bi hışımla bana bakarak gözlerini gözlerimin üzerine dikmiş bir çırpıda yanına gelmişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sözlerimin üzerine Kutay bi hışımla bana bakarak gözlerini gözlerimin üzerine dikmiş bir çırpıda yanına gelmişti .
Tam dibime yaklaşıp aramızdaki mesafeyi sıfıra indirdi ,nefes alıp verdikçe göğsüm göğsüne ara ara degiyordu .

Bunları ben mi size söyledim hanımefendi dedi boğuk ve sert sesiyle
Keyfim yerine gelmişti resmen,başımı kaldırıp burnumu diklestirdim
Beni tehdit etmeyin dediğimde Baran ağa hemen ayağa kalkarak önümüzde belirdi Kutay ise tavırlarıma hayret ile şaşkına dönmüş sergiledigim performansımı seyrediyordu .

Miran Hazaaar yavaş dostum ,hadi sen arabada bekle ben birazdan geliyorum diyerek onu gönderdi ama giderken bana öyle bi bakışı vardı ki ,resmen eridim, koşup sarılmak , kokusunu derinden solumak istedim .Beni bırakma ben senin eşinim, beni de götür, benim yanım senin yanın diyebilmeyi istedim.

Ayrıca üzerinizde uyumsuz olabilecek bi kıyafet göremedim neden öyle dedi bilemiyorum ama ben konuşurum siz ona bakmayın lütfen, derken de iyicene yakinlasmaya başlıyordu bana .

Ateş e yandan bi bakış attım nolur beni kurtar dercesine
Öksürük sesi ile yanımıza gelip seslendi canım korumam

Baran bey ,yarın için özel bi istediğiniz yemek varmiydi efendim mesela Buğ...Yani Dicle hanım in özel bi yemeği var biz sürekli birlikte çalışıyoruz da ondan biliyorum sizin için yapmasını isteyebilir siniz ?

Hııım öyle mi nedir o yemek çok merak ettim dedi Buğlem e bakarak
Oda sürpriz olsun mu dedi tebessüm ile Buğlem
Tamam olsun bakalım yarını iple çekiyorum ozaman ,siz de erken çıkabilirsiniz size iyi günler diyerek restoran dan ayrıldı.

Aslansın be Ateş Süpersin diyerek ellerimizi havada buluşturduk. Yapmak istediğini anladım. Yarın Kutay in en sevdiği yemeği yapacağım ve de en sevdiği tatlıyı bakalım kendi ellerimle Baran ağa ya ikram ederken tepkisi nasıl olacak çok merak ediyorum .

Vallahi ben de merak ediyorum bize bile vermezdi kıskanırdı yuzbasim hepsini kendisi yerdi .
Yalnız sende az değilsin be yenge
Ama yüz ifadesi çok komikti dime Ateş! Tamam bu kez bi açık verecek dedim ama benim yuzbasim tam bi profesyonel alfa erkek canım.

Şimdi burada olsaydı sana derdi
Zevzek zevzek konuşmayı kes te düş önüme Ateş
Ahhahahaahhh aynen öyle derdi harbi den hadi bakalım yenge üzerindeki önlüğü çıkar da gidelim ben çıkışların dedi ve ayrıldı yanımdan

BORDO YÜREKTE İKİ SEVDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin