GECEYLE SEVİŞEN GÜNEŞ 4. BÖLÜM

665 23 0
                                    

GECEYLE SEVİŞEN GÜNEŞ

Keyifli okumalar

GECEYLE SEVİŞEN GÜNEŞ 4. BÖLÜM

KURGU ;

Toplantı odasının kapısından içeri girdiğimde olduğum yerde şaşkınlıkla benim yerimde oturan siulete baktım.

Şaşkın ifadem onun yerinden kalıp kollarını açarak "kızım" demesiyle. Mutluluk almıştı.

"Baba" diyerek hızlı adımlara ona ulaşmış sıkıca sarılmıştım. Heyecanım gittikce artıyordu. Ondan ayrılınca iki elimi de tuttup baştan aşağı beni süzdü. Üstümde herzamanki gibi beyaz bir tasarım elbisesi vardı. İnce askılı vücudumu saran beyaz kumaşı dizlerimin üstünde bitiyordu. Bu elbise sıradan değil di her zerresi titizlikle işlenmiş sıradan durmasa bile fazla absürt durmuyordu.

"Kızım gittikce güzelleşmişsin" dedi beğeniyle "eee ne sandınız DORUK GÜMÜŞ ün kızıyız sonuçta" dememle birkez daha sarıldı bana. Toplantı odasındaki her bir sandalyede biri oturuyordu.

Gözlerimi odada gezdirmeden, Onun yanındaki sandalyeye oturup "sizin geleceğinizi bilmiyordum" dedim hafif tebbessüm ettim.

"Biz geleli beş gün oluyor" demesiyle kaşlarım çatıldı.

"Nasıl yani?"

"Birkaç karar vericektim bu yüzden" yerimde dikleştim. Bunlar ne ara benim arkamdan iş çeviriyor olmuşlardı ALLAH AŞKINA!

Cok geçmeden babamın yanındaki asistanı birkaç dosyayı yanıma bıraktı.

"Devamı? Buna neden gerek duydunuz?" Dedim tamamen ciddi bir şekilde.

"İşler büyüdü. Kâr arttı bu holding batmak üzereydi buraya gelirken şimdi ise kat kat artan gelirle yeni ticaret zincirleri kurduk" diyince

Ciddi bir şekilde "bunlar benim yaptığım şeyler dolayısıyla biliyorum bana bilmediklerimi söyleyin" dedim babamdan tut herkesi kast ederek.

O sırada masanın diyer köşesinde selam verme gereği dahi duymadığım kısacası hiçkimseye bakmadan oturan ben olduğum için selam da vermemiştim. Jilet gibi takım elbisesiyle hafif kirli sakallı bir kolu masada diğeriyle de elinde maliyet raporlarını tuttuğunu anladığım dosyayı masaya bırakıp

"İki ülkede olan GÜMÜŞ holding büyük kazançlarla rekor kırdı en azından kendi rekorunu burdaki işiniz bitti Serra GÜMÜŞ Türkiyede'ki holdingi de aldığım gibi bu holdingi de alıp teklifinizi kabul edeceğim" gözlerime bir kez dahi bakmayan bu tip insanlar isterse babam olsun umurumda olmazdı.

Babama baktım "Ne işler cevirdiğinizi öğrenebilir miyim!? Ne alması ne görevin bitmesi ne teklifi!?"

"İtalya'daki ve şirketlerimizin büyümesi için anlaşma yaptık bu holding ve Turkiyede ki holdingin karşılığında İtalya'da ki şirketlerimiz yeni ve büyük ortaklar edinecek" babam gayet sakindi.

Gülümseyerek "iyi o zaman" dedim

Neymiş İtalya'daki şirketlermiş!
Neymiş ticaret zinciriymiş!
Kâr mış! Sinirim tavan!

Sakin ol Serra sakin no kriz no problem. Burdan ćıkmam gerekli hemde hemen!

Gözlerimi geri çekip babama baktım "sen de İtalya'daki şirketin başına geçersin"dediğinde

"HAYIR!"diyip devam ettim "Türkiye'ye dönüneceğim. Şimdi en kısa zamanda devir işlemleri başlatılsın. Ne kadar cabuk bitse o kadar iyi" Dedim yine gülümseyerek

"Onlar hazır önünde. imzanı at." Konuşan Yine o adamdı, konuşup beni...

Bakmadım ona. Bakmamalıyım bay Han gergin haliyle bana bakıyordu. O da farkındaydı her an ikinci halim ortaya çıkabilirdi.

Evrakları incelemeye başladığımda gayet makul
Bir anlaşmaydı. Peki ya benim için!

İmzamı atıp babama evrakları verdim. "Artık işim bittiğine göre ben gidiyorum " diyip yerimden kalktım

bay Han "şimdi gidiyor musunuz?" Dedi kısık sesiyle.

Gülümseyerek "sende benimle gelmek ister misin maaşta anlaşırız ?" Dedim

"Siz ciddisiniz ?" Saşkınca gülümsüyordu.

"A hâ" dediğimde ciddi bir şekilde gömleğini düzeltip o adama baktı

"İstifa ediyorum!" Dediğinde ikimizde gülerek odadan ciktik.

"Han ikimizde deliyiz" dedim

"Akıllı olduğumuzu söylemedik ki" dediğinde holdingten ayrılıyorduk

Arabamı getiren güvenliğe teşekkür edip arabaya bindik.

"Efendim şimdi ne olucak?"

"Türkiye'ye dönüneceğim sende geliyorsun olucağı bu"

"Bir an kriz başladi sandım" dedi bana bakarak.

Artık utanmıyordum normal geliyordu.

"Ben de korktum." Dedim kırmızı ışık yanmıştı.

"Bay choi ile konuştunuz mu?"

"Evet konuştum. Söylediklerini az çok biliyorsun. Gittikce zorlanıyorum"

"Anlıyorum" dedi
▪︎~°~▪︎
Üstümde beyaz bir tişort ve kısa bir sort vardı.
Hasır sandalyeye oturmuş telefondan Swan Mendes "stitches" şarkısını acıp gökyüzünü izliyordum.

Hem şarkı ya eşlik ediyor hemde ellerimi havalandırarak kıvrak hareketlerle dinliyordum.

Tanrım müthiş bir histi.

Bu birkaç gündür yaşadıklarımı düşünürken şimdi herşeyin bittiğini hissetmek!

Birden değişen ruh halimi sorguladım. Mutlu muyum ya da üzgün, kırgın mıyım yahut öfkeli. Aklım almıyordu.

Yerimden kalıp terastan içeri geçtim mutfaktan bir kahve alıp sıcak sıcak içmek için yerime geri döndüm.

Telefonumun bildirim sesiyle kaşlarımı çattım.

Yoksa o mu?

Bölüm sonu!

Sorular;

Zodyak Alin AKZAR

GECEYLE SEVİŞEN GÜNEŞ +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin