GECEYLE SEVİŞEN GÜNEŞ
Keyifli okumalar
GECEYLE SEVİŞEN GÜNEŞ 9. BÖLÜM
♏KURGU ;
Yerimden kımıldamak istemiyordum, bu huzurlu uykuya devam etmek varken hemde. Elimin altında atmaya devam etsin o kalp. Kolları sıkıca sarsın tenimi.
"Serra." Diyerek kullağıma fısıldadı Talaz. Hala bir umut uyumama izin verir diye sessizce ona sokuldum. Bu hareketimden sonra Kahkaha atmasıyla başımı yavasca kaldırdım. Kısılan gözleri, dudakları gerilirken ki belli olan gamzesine baktım.
Bu halimin nesi komik gelmiş olabilirdi?
"Bırak beni hemen!" Dedim sinirlendiğimi belli ederek.
Kollarını geri çekip beni kucağında oturur pozisyona getirdiğinde gitmeyeyim diye belimi hâlâ o koca elleri tutuyordu...
Sessizce yüzüne baktım onun. Ifadesizliğini korumuş bir şekilde bakışlarını benden çekmiyordu.
"Sanırım bu saçmalığa bir son vermemiz gerekiyor." Dedim dudaklarımı ıslatarak.
Az önce kahkaha atan başka biri miydi diye düşünmeden edemedim."Sana saçma gelen şey ne?" Dedi. Sorduğu sorunun sonucunda boğazımı acıtan yutkunuşumu o da fark etti anlık bir tebbessümle baş parmağını dudağımda buldum. Koyu gözleri parmağı yerine bedenimi cayır cayır yakarken acıtması normal miydi?
"Şu an aklımdakileri saçma buluyor olma ihtimalin ve bana bu kadar yakın oluşuna ne tepki vermeliyim?" Kuruyan dudaklarımı ıslatmak ani bir hareket olarak gelişip parmağını dilimle ıslatmama sebep oldu.
Beni boynum ve belimden kavrayarak altına alması başını boynuma sokup derin derin nefes almaya başlaması bir oldu.
Ellerim beni sert bir şekilde kavramsıyla onun gövdesini sarmış kocaman açtığım gözlerimle ağzımdan firar eden küçük çığlığım korku ve onun tenime olan yakınlığı beni öldürecek kadar heyecanlandırmıştı. "Mesela: sana bu kadar yakın olmam sana saçma mi geliyor?"
"Talaz?" Dedim ihtiyacla, nefes nefese...
"Seninle ne yapacağım bilmiyorum." Dedi isyan eder gibi,
"Sitem mi ediyorsun bana?"
"Güzelim." Dedi dudağını boynumda gezdirerek. Öpüyor sanıyordum ki o sadece dudağıyla boynumda küçük bir keşfê çıkmış olduğunu anlamam uzun sürmedi...
Birazdan ne anlatacak hiç umurumda değildi. Kirli sakalında dolaşan ellerimin bana yaşattığı huzuru anlatabilir miydim biliyorum "Yine uykum geliyor." dedim içime içime çektiğim konusuna kapılarak...
"Seni kucağıma alıp gitmemi istersen uyu."
"Beni yanliz bırakıp gideceksin değil mi?" Dedim gayri ihtiyari. "Giderken kapıyı tam kapat uyandırma beni." Dedim gözlerim iradem dışı kapanıyorken kendimi tutamıyordum uyku gerçekten bütün bedenime hüküm etmeyi başarmıştı.
●○ 8
Nerede olduğumu bilmiyordum herhalde Talaz ben uyuduktan sonra gerçekten de beni başka bir yere getirme fikrini gerçekleştirmişti.Merdivenlerdeydim, ağır ağır yukarı çıkıyordum. Her adımımda merdivenler gıcırdıyor ışık loşlaşıyordu.
İçimde büyük bir korku vardı...
Siyah kap kara bir koridora vardım.
Koridorun diyer ucunda ki odaya baktım ve Talaz'a seslendim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECEYLE SEVİŞEN GÜNEŞ +18
Action"Deli edemceksin beni!" Göz devirmeden edemedim resmen adamın beni azarlaması hoşuma gidiyordu. "Nerden görüyorsun beni ve polisleri? " dedim plakayı gizlemek için konulan mekanizmayı çalıştırarak "Drondan!" dedi yine sinirliydi keyifle sırıttım. "...