GECEYLE SEVİŞEN GÜNEŞ
Keyifli okumalar
GECEYLE SEVİŞEN GÜNEŞ #tanıtım BÖLÜMÜ
♏
KURGU ;
Vücudum kasılıp duruyor ensemden terler akıyordu. Şu an hicbir şekilde arabayı kullanamıyordum. Sakinleşmem gerekiyordu. Elimi arabanın torpidosunda bulunan sakinleştirici iğnelerine attım. Boynuma götürüp iğneyi saplayarak küçük sızının geçmesi için hemen enjekte ettim. Kasıklarım titriyordu nefes nefeseydim. Acilen burdan gitmem gerekiyordu. Fakat beynimdeki sahneler öyle karışık ve kafa karıştırıcıydı ki, sinirle soluyordum pencereyi açtım
"Sakinleş... sakin, geçti bitti... " kendimi avutuyordum.
Telefonuma gelen bildirimle gözlerimi açtım
"GIT" kaşlarımı cattım bu yine o adamdı."Polisler on dakika sonra orada" derin bir nefes alıp arabayı çalıştırdım.
Telefonum bu sefer calınca cevapladım.
"Efendim" dedim nefes nefese.
"Ne yapıyorsun derdin ne senin polisler orada!." bu ses iliklerime kadar işlenirken sakinleştiriyordu.
"Nerdeler?" Dedim başımı dik tutup kendime gelmeye calışarak...
"İki dakikaya oradalar cıkabilir misin ordan?!" Dedi sinirli fakat farklı bir duygu daha vardi içinde pek çözemedim.
"Sakin ol şampiyon" dedim arabayı iki manevrayla yola soktum.
"Deli edemceksin beni!" Göz devirmeden edemedim resmen adamın beni azarlaması hoşuma gidiyordu.
"Nerden görüyorsun beni ve polisleri? " dedim plakayı gizlemek için konulan mekanizmayı çalıştırarak
"Drondan!" dedi yine sinirliydi keyifle sırıttım.
"O zaman izle beni..." dedim gazı körüklerken.
"Kaç polis aracı var?" Diye eklediğimde."4 polis aracı ve 1 itfaiye aracı" dedi sakince
Sanırım ne yapacağımı anlamıştı.
Arabayi sarmaşıkların arasına sürdüm. Işıkları söndürdüm. Polis arabalarının sıren sesleri ormanda yankılanırken Derin derin nefesler alıp terden kurtulmayı diledim.
Arabalar evin önünde hemen durup boşalırken birden ışıkları açıp boş bıraktıkları dar yola arabayı sürerek gazı körüklerken polis arabalarinın içindeki bazı polisler ateş etmiş fakat jeep zırhlı olduğu için pek faydası yoktu.
Açık camdan içeri sızan Deli rüzgarın bedenime hükmetmesine izin verdim.
Arkamdan gelen araçların biri yolun kavşağında bir ağaca çarpınca "iyiler mi onlar?" Diye sordum.
"Derdini sikiyim! Sen hızlansana!!" Diye sinirle hayıfladığında sırıttım.
araba asfaltta geldiğinde adeta "asfalt ağladı" terimi bu gün hakkını almıştı.
"Sağında!"dedi hala sinirliydi.
Dtift yaparak iki polis aracinı birbirine tokuşturunca "aferim Kızıma!" Dedi. Keyfle.
son aracı dikiz aynasından kontrol ettiğimde diğer araçların yanında durmuş polisleri kontrol ediyorlardı.
Son hız boş yolu toza katarken kahkaha attım.
Aynen eğlenmeye başlamıştık.
Tanıtım bölümü sonu!
GECEYLE SEVİŞEN GÜNEŞ ailesi kuracağım bu aileden misin?
Zodyak Alin AKZAR
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECEYLE SEVİŞEN GÜNEŞ +18
Ação"Deli edemceksin beni!" Göz devirmeden edemedim resmen adamın beni azarlaması hoşuma gidiyordu. "Nerden görüyorsun beni ve polisleri? " dedim plakayı gizlemek için konulan mekanizmayı çalıştırarak "Drondan!" dedi yine sinirliydi keyifle sırıttım. "...