Deveto Poglavlje

16 2 0
                                    

Dobar dan svima,

Evo, novi nastavak je ovdje i nadam se da vam se sviđa. Moram se pohvaliti kako mi je ostao još samo jedan ispit kokeg ću riješiti sutra i napokon sam gotova sa semestrom te mogu mirno uploviti u sljedeći.

Prošli tjedan je stvarno bio suviše naporan i vrlo sam zahvalna što je prošao. Imala sam 3 ispita 3 dana zaredom i ponosna sam na sebe što sam uspjela riješiti sve to.

I to je to uglavnom, nadam se da vam se ovaj dio sviđa i da ćete uživati u njemu.

__________

Cijeli moj život bio je jedna velika laž.

A u posljednja dva tjedna, izokrenuo se i postao još gori.

U dvadeset godina svojeg bijednog života mislila sam kako me vlastita majka mrzi, a sada, čitajući ova pisma, shvaćam kako je otac taj koji nas je razdvojio.

Dečko za kojeg sam mislila kako će biti uz mene cijeli život prevario me s polusestrom, koja me godinama uznemiruje i maltretira.

Mislila sam da je to najgora stvar u mojem životu, sve dok nisam saznala za ovo.

Bila sam potpuno zbunjena, potresena, nisam znala kako se nositi sa svim stvarima odjednom. Na trenutke se čudim sama sebi što još uvijek sjedim ovdje na toplom krevetu, a ne u luđačkoj košulji u nekoj prostoriji sa bijelim zidovima.

Posljednje pismo moje majke bilo je poslano prije samo dva mjeseca, u kojem je napisala kako zna da završavam školu i nada se da ću nastaviti svoje školovanje na nekom savršenom fakultetu.

Razmišljajući o tome, shvatila sam kako nikada nisam ni obraćala pažnju na to. Nisam ni sigurna želim li to.

Želim li, nakon tolike traume, ići dalje među nove ljude, gdje postoji mogućnost da će netko ponovno saznati kakva sam osoba i koristiti to protiv mene?

Ne znam.

Na samom kraju pisma, napisala je kako se u posljednje vrijeme ne osjeća dobro i vrlo često odlazi kod doktora na raznorazne preglede. Nije sigurna što nije u redu, ali potrudit će se otkriti.

Tiho kucanje na vratima omelo me u mislima.

"Uđi" rekla sam, a zatim su se vrata otvorila i ušla je Evelyn, u ruci držeći šalicu nečega.

"Hej" tiho je rekla i odložila šalicu na noćni ormarić pored kreveta. "Jesi li dobro?"

Slegnula sam ramenima i odložila pismo natrag u kutiju.

"Ne znam. Sve ovo" rukom sam pokazala prema kutijama, "je puno za mene. Zbunjena sam i ne znam što da mislim" rukom sam prošla kroz kosu i pogledala prema njoj.

"Ovdje si cijelu večer. Treba ti malo odmora" uhvatila me za ruku.

"Ne mogu se odmarati Evie" uzdahnula sam, osjećajući laganu bol u glavi i očima.

"Nisi jela ništa otkako smo se vratile doma. Tom je pripremio nešto jako ukusno i zamolio me da ti dođem reći da ideš pojesti barem malo. Ionako si jako slaba, brinem se za tebe" njen stisak oko moje ruke postao je malo čvršći.

Vidjevši koliko je zabrinuta, u trenu sam osjetila koliko mi je žao što se ovako osjeća. A za to sam kriva ja.

"U redu. Idem" položila sam svoju ruku na njenu, pa smo zajedno ustale i krenule prema izlazu iz sobe.

"Evie?" stala je i okrenula se prema meni.

"Hvala ti, za sve" nasmiješila se i prišla mi, a zatim me čvrsto zagrlila.

Miris Njegove DušeWhere stories live. Discover now