"Aşkım geç kalıyoruz,kravatımı bağlayamıyorum yardım eder misin?"
Boğazına sardığı kravatı,sağa sola çekiştirirken,telaştan dolayı yüzü kızarmış bir halde bana bakan Jungkook'a dönüp gülümsedim ve hızla yanına gidip,boynundaki kravattan kurtardım.
"Bir türlü öğrenemedin şunu bağlamayı."
"Öğrenme gereği duymuyorum sen varsın."
"Romantikliğini geceye sakla,kendi düğünümüze geç kalmak istemeyiz."
Dudaklarıma hızla bir öpücük kondurulan saçları ile uğraşmaya başlamıştı.
Üzerine giydiği siyah takım elbise onu gerçekten,imkansız gibi gösteriyordu.Benim üzerindeki tamamen beyaz takıma tezatla daha keskin ve erkeksi duruyordu.
"Oh hazırlanmışsınız,çok heyecanlıyım Tae."
İçeriye giren Jimin'in benden daha heyecanlı olmasına kıkırdarken tekrar açılan kapı ile hepimizin bakışları gelen Jin ve Namjoon ikilisine döndü.
"Tanrım,içerisi çok kalabalık herkes bu anı bekliyormuş,magazincileri zor tuttular."
"Hey demeyin şöyle şeyler Tae heyecanlanıyor."
Jungkook'un gülerek söyledikleri ile göz devirip,el ele tutuşup bizi izleyen Yoongi ve Jimin'e döndüm.
"Annemler geldi mi?"
"Ah evet evet,Jungkook'un ailesi ile derin bir sohbet içine girmişlerdi,en son torun sayısına karar veriyorlardı."
Annem gerçekten tanıştırdığım andan beri Jungkook'a aşıktı,babam ise beni paylaşmak istemese bile,o da Jungkook'a güvenip değer veriyordu.
Jungkook'un annesi ve babası ise... Sanırım bana ondan daha çok aşıktılar,beraber alışverişe gidiyor,haftada bir beraber yemek yapıyor,bazen eski videoları izleyip gülüyorduk.
"Biz geldik."
Yüksek sesi ile uzatarak bağıran Hoseok odaya girdiğinde gülüşüm daha da büyüdü.Elini tuttuğu Yugyeom ile yanıma gelip sarılırken,ikisine de sıkıca sarıldım.
"Hoş geldin,kadro tamamlandı o zaman geçelim mi?"
Yaklaşık iki yıldır hep bir araya gelir,bir sürü şey yapardık.Birbirimize gerçekten alışmıştık.
Elini tutan Jungkook güven verici bir şekilde gülümseyerek,açılan kapıya doğru bana eşlik etmeye başladı.
Titreyen bacaklarım ile odadan çıktığımızda kısa koridoru geçerek,büyük ve beyaz salona giriş yaptık.
Bizi görür görmez ayağa kalkarak alkışlayan insanlara bakarak el salladığımda,eli ile yüzünü kapatarak ağlayan annemi görünce dolan gözlerim ile yanına giderek sıkıca sarıldım.
"Ağlama bak çok güzel olmuşsun,makyajın bozulmasın."
Yüzümü ellerinin arasına aldıktan sonra alnıma öpücük kondurarak geri çekildi.
"Hadi git bekletme insanları."
Tekrar sarıldıktan sonra Jungkook ile beraber masaya oturmuş.Benim soluma Jimin onun karışında ise Yoongi oturup şahitliğimizi yapmak için bekliyorlardı.
Yanımıza gelen nikah memuru ile heyecanım daha da artmış masanın altından Jungkook'un elini sıkmaya başlamıştım.
Adam konuşmaya başlarken,uğuldayan kulaklarım ile ona bakmaya başlamıştım.Bir şeyler söyledikten sonra bana dönerek evet diyen Jungkook ile irkilmiş ve dolu gözlerim ile gülümsemiştim.
"Peki siz Kim Taehyung,Jeon Jungkook ile evlenmeyi kabul ediyor musunuz?"
Bana yönelen bakışlara aldırmadan gözlerimi Jungkook'a sabitlediğimde,gözlerimin önüne gelen ilk karşılaşmamız ile gülümseyerek bağırmıştım.
"Evet,evet kabul ediyorum."
Salonda büyük bir alkış kopmuş daha sonra ise Jungkook dudaklarını,dudaklarıma bastırmıştı.Mutluluktan akan gözyaşlarım ile öpüşmeye devam ederken kendime verdiğim söz dudaklarımın kıvrılmasına sebep oldu.
Ben Jeon Taehyung,ömrümün son nefesine kadar Jungkook'a aşık olacağıma ve her nefesimde yanında olacağıma yemin ederim.
**
~Jeon Jungkook'un kutsal ağzındanBir ömür boyu beraber olacağımıza dair verdiğimiz sözlerden sonra,arkadaşlarımızla beraber yemeğe gelmiştik.
Errafımdakilere baktığımda mutluluğum arttı.
Sağımda oturan Yoongi ve Jimin ikilisi hem estetik olarak hem de davranış olarak çok uyumlu bir çiftti.Jimin çabuk sıkılan çocuksu biri olsa bile Yoongi için kendini dizginlemeye çalışıyordu.Yoongi ise gerçekten çabuk sinirlenen ve aromantik biriyken,kendiliğinden sürprizler yapan birine dönüştü.
Onların yanında oturan Namjoon ve Jin'e döndüğümde ise gülümsememi durduramadım.Jin kendi hakkında sohbet açıyor,Namjoon'da gülerek onu izliyordu ikiside köpek gibi aşıktı ve bunun farkındaydılar.
Yugyeom ve Hoseok..
Asla ciddi olamıyorlardı,her şeyi şakaya vuruyorlardı ama birbirlerinin gözlerine bakarken içleri gidiyordu.Eğlenceli bir çiftti,asla sıkılmazlardı,bir sürü şey deneyip bizi de dahil ediyorlardı.Son olarak;ben ve kocam,
Çok aşıktım ona,ondan önce aşkı saçmalık olarak görürdüm,birine bu kadar bağlanmak onun için her şeyi yapmak bana çok uç nokta gibi gelirdi ama ona aşık olana kadar.İçim titriyordu ona bir şey olacak diye,en ufak zarar gelmesin diye.En güzeli ise onun bana olan aşkından emindim aynı benim gibi göz bebekleri bana bakarken parlıyor,sesi titriyordu.Bu hayatta hiçbir şeye yemin etmezdim ama..Ben Jeon Jungkook;kocam,sevgilim,hayatımın merkezi olan Jeon Taehyung'u son nefesimde bile aşkından ölesiye kadar seveceğime,düğün gecemizde vücudunun her noktasına tekrar tekrar tapacağıma,ne sevgimden ne aşkımdan ne de şehvetimden en ufak azalma olmayacağına yemin edebilirdim.
*****
Bitti geldik sona,gözlerim dolu dolu
Son paragrafı en yakın arladasıma okuttum ve aglayacagını söyledi
Umarım sizi de etkileyebilmişimdir
Umarım benim Tae'm ve kook'umun size asklarını en güzel şekilde anlatabilmisimdie
Yorumlarınızı gormeyi çok isterim
Kısa süredir yazdıklarımı yayınlıyorum ama bu ortamı çok sevdim
Yeni bir kurguya başlıyorum onun takibi içinde profilimi takip edebilirsiniz
İnstagram hesabımda @elfamatekukperisi ulaşabilirsiniz ben donerim size
Ve son olarak bolum ithafımı
raintaegguk a yapacağım bebeğime smut yazamasamda olsundu💖💖💖💖Hepinizi seviyorum sizin de beni sevdiğinizi dusunuyeoum
RESMEN KİTABIMIN YANINA TAMAMLANDI YAZISI KOYACAGIM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Apple Cookies | Taekook √
FanfictionPenguenli pijamalarıyla gecenin bir yarısı arkadaşının çalıştığı gece kulübüne,yaptığı limonlu kekten götürmeye giden Kim Taehyung ve barın elmalı kurabiye kokan ortağı Jeon Jungkook. 221021🧚♀110222