11-)Rahatsız etmiyorum dimi?

2.8K 242 41
                                    

****önemli
Bölüyorum ama karışıklık olmuş sanırım benim yazdığım bölüm başlığının sayısına göre okuyun lütfen!!!!!!!
_________________

Jungkookla gün doğumuna kadar oturduktan sonra kalkmış,arabaya binmiş ve evime getirmişti beni her ne kadar benim numaram gayrimeşru yollardan O'nda olsada belki yanlış düşünüp yazmaz diye tekrardan numarasını almıştım kesinlikle özlediğim zaman yazmak için.

Jungkook'a el sallayıp eve girdiğimde tamamen karanlık olan evden Jimin'in uyuduğunu düşünmüştüm,parmak uçlarında salona girdiğimde ise adeta bir anne gibi,ortadaki tekli koltuğa kareli pijamaları ile oturmuş,gözünde dinlendirici ama kendisini korkunç gösteren gözlükler ile bana bakan bir Jimin beklemiyordum.Beklemediğim için hafifçe irkildiğimde sinirlice gülmüş, hızlıca ayağa kalkmış ve az önce oturduğu yere beni oturtmuştu.Salonun ışığını açıp karşıma geçtiğinde ise tek ayağını hafif hafif yere vuruyordu.

Omzumda hissettiğim el ile çığlık atmaya başlayınca,ellerin sahibi olduğunu anladığım hoseok beni geri oturtup Jimin gibi karşıma geçip ellerini beline koyup eğildi.

"Öt bakalım beyin yoksunu neredeydin tüm gece,biz sana böyle mi öğrettik? Ne kadar korktu minik Jimin'im."

Jimin'in saçlarını karıştırarak söylediklerine gülmek istesemde ölmek için daha küçük olduğuma karar vererek başımı yere eğdim.

"Ya hyung ne diyosun,karakolu arama diye bir yerlerimi yırttım."

"Tamam sonra tartışırız şimdi şu salağa ceza verelim. "

"Haklısın hyung,öt bakalım Tae."

"Sakin olun,Jungkook ile birlikteydim."

Anında kafalarını birbirlerine çevirip,gözlerini şokla açtıktan sonra aynı anda bağırmaya başladılar.

"İNANMIYORUM,MİNİK KUŞUM SEVİŞMİŞ."

"Ne,ne sevişmesi saçmalamayın yemek yedik sonrada sahilde oturduk abartmayın hem daha yeni tanıştık."

"Yani yeni tanışmasınız sevişeceksiniz öyle mi?"

"Ya Hoseok sus lütfen."

"Yok yok susma,nerde karşılaştınız kim teklif etti yemek yemeyi? Bakma öyle anlat hadi."

Şokla bu enerjiyi nerden bulduklarını anlamaya çalıştığım ikili aynı anda yere çöküp dinleme pozisyonu almışlardı.

"İşte veli toplantısına yeğeni için gelmiş,bu arada abisi eşcinsel evlilik yapmış."

"Ya çok sevindim onlar adına tanışmak istiyorum."

"Ben de neyse Jimin en olmadı gay sevgimizi seninle Yoongi'nin düğününde gideririz."

Sinirle Hoseok'a vurmaya çalışan utanmış arkadaşım vuramayacağını anlayınca,Hoseok'un yanağını gördüğü gibi dişlerini geçirdi.

"LAN NAPIYORSUN ŞEREFSİZ GEL BURAYA."

"NİYE İMA YAPIYORSUN O ZAMAN ÇÜKÜBİK HERİF."

"İMA MI BU SALAK? AŞIK OLMUŞSUNUZ İŞTE."

Dakikalarca iki arkadaşımı sakinleştirmeye çalışırken gecenin sonunda yanağı ve kolu ısırılmış bir Hoseok,saçları yolunmuş ve gözü mor bir Jimin kalmıştı.

****
Uzun bir geceden sonra uyandığımda günün cumartesi olması bugünün ilk güzel haberi olmuştu,yataktan kalkmadan önce telefonuma baktığımda kayıtlı olmayan bir numaradan gelen mesaj merak duygumu kabartmıştı.

Apple Cookies | Taekook √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin