21-)Jungkook'un ev

1.7K 168 107
                                    

Benim utanmam yüzünden sessiz ama huzur dolu geçen bir araba yolculuğunun ardından Jungkook'un,ilk defa gördüğüm evine varmıştık.Gerçekten kocamandı.Ben eve hayran hayran bakarken Jungkook'un kolları arasına çekildiğimde bulunduğum yere daha çok sindim.

"Beğendin mi evi?"

"Çok güzel,bayıldım.Bu kadar zevkli olman şaşırtmadı ama."

"Sevgili tercihimden anlamış olmalısın hayatım."

Burnunu burnuna sürterek söylediklerine kıkırdadım.

"Öyle mi bayım,sevgilinize ettiğiniz iltifatlar yerine ulaştı ve beyefendi çok mutlu olduğunu iletmemi istedi."

"Beyefendinin mutlu olması beni de mesut etti ama küçük beyi üşütmeden içeri girmemiz gerekecek."

Oyunuma sağladığı uyum ile kocaman gülümseyerek evin içine girdiğimizde gözlerim büyük salonda bir gezintiye çıktı.

Siyah ve grinin ağırlıklı olduğu ama beyazında pay edindiği oda gerçekten zevkli biri tarafında  düzenlendiğini belli ediyordu.

"Hadi gel üzerine giyecek bir şeyler bulalım sonra da,karnını doyuralım."

Merdivenlerden çıkmaya başladığında ben de peşinden ilerledim.Büyükçe bir kapıyı açtığında bu odadan çıkmamaya karar vermiştim.Salondaki dekorla alakasız koyu kırmızı duvarlar siyah yatak ve çarşaflar,siyah dolaplar gerçekten hoştu.

"Ben bu odada yaşayabilir miyim?"

"Sorman hata."

Jungkook kıyafet dolabını kurcalarken,ben de odada küçük bir tur yapmaya karar vermiştim.Kitaplık ve küçük bir masanın olduğu yere geldiğimde elim kitapların üzerinde gezindi ve birkaç bildiğim kitap görmem ile mutlu olmuştum.

Yüzümdeki gülümseme ile masadaki eşyaları gördüğümde,şaşkınlıkla Jungkook'a baktım.Hala dolapla uğraştığını görünce masaya yaklaştım.

Üzerinde beraber aldığımız takılar,birkaç basılmış fotoğrafım,ne zaman kaybolduğunu farketmediğim dudak kremimi görünce şaşkınlıkla ufak bir çığlık attım.

"Jungkook bunlar ne?"

"Ah onlar mı,güzel şeyler işte."

"Her şeyi geçtim,bu dudak kreminin burada ne işi var?"

"Yakalandım sanırım."

Ellerini teslim olur gibi havaya kaldırdığında ciddiyetim kaçmış bir şekilde kahkaha attım.

"Gerçeği dururken,neden kremimi alıyorsun ki sevgilim."

Dediğim şeylerden sonra göz kırpmamla birlikte havaya kalkan adem elması kıkırdamama sebep oldu.Bir şey demesine izin vermeden,elindeki kıyafetleri alıp az önce gördüğüm,giyinme odasına koşarak kapıyı kapattım.

Kıyafetlere baktığımda gördüğüm Jungkook'un eşofmanı ve tişörtünü üzerime geçirdiğimde, tişörtün boy uzunluğunun bana fazlaca uzun olduğuna karar vererek altımdaki eşofmanı çıkarıp katladım.Tişört yeterli gelmişti.

Odadan çıktığımda Jungkook'u göremeyince merdivenlerden,aşağı kata indim.Beni bekleyen Jungkook'u görünce sırıp saçlarımı karıştırdım.Kendi tişörtünü giymiş bedenimi görünce,gözlerindeki parlaklığın arttığına sahit,bakışları tişörtün açıkta bıraktığı bacaklarımda uzunca oyalansa da tekrar gözlerime döndü.

"Yakışmış tişört."

"Teşekkürler,ee ne yapıyoruz şimdi?"

"Yiyecek bir şeyler hazırlayalım,hadi gel."

Apple Cookies | Taekook √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin