"Tamam susun Jungkook sıra sen de."
Söylediklerim ile sıranın kendisine geldiğini farkeden Jungkook düşündükten sonra itirafını yaptı.
"Ben sanırım sana yeni aşık olmadım,geçen seneden beri hoşlanıyordum."
Şaşkınlıkla açılan gözlerimle Jungkook'a baktığımda yüzünden silik bir tebessümle beni izliyordu.
"Oh sonunda,benim içimden bir yük kalktı."
Yoongi'nin konuşması ile bakışlarım kısa süreli onu buldu.
"Nasıl yani Jungkook,anlamıyorum."
"Geçen sene,ocak ayının 23'ün de Jimin'in yanına gelmiştin ve bitiş sınavlarının istediğin gibi geçmemesine üzülmüştün hatırladın mı?"
O günü hatırlıyordum,gecemi sabahıma katıp günlerce bitiş sınavlarına hazırlanmıştım çok kötü olmasa da beklediğim gibi geçmeyince,üzülmüş ve Jimin'in yanına bara gitmiştim.Tam hatırlayamasam da kalabalık olan barda,bünyemi zorlayacak kadar içip kendimden geçmiştim,sarhoş halimle dışarı çıktığımda beni bulup Jimin'e teslim eden bir adamı yarım yamalak hatırlıyordum.
"Ne o adam sen miydin?"
"Ne zaman fark edersin diye bekliyordum."
Jimin'in kısık çıkan sesi ile gözlerimi kısıp ona döndüm.
"Sen biliyor muydun?"
"Bana kimse bir şey söylemedi ama salak değilim her geldiğinde,günlerce bara uğramayan adam bir an da,artık kimin sayesinde ise,bara geliyorsa ve benim arkadaşıma değişik bakıyorsa,bir zahmet anlayayım."
Büyük ihtimal geldiğimi haber veren kişi Yoongi olduğu için başını eğip sırıttı.
"Oh keşke daha önce yakınlaşsaydık."
"Her şeyin zamanı vardır güzelim,bak şu an oldukça mutluyuz."
Kollarımı beline dolayıp sarıldığım da,başını saçlarıma yasladı.
"Çok aşığım Jungkook sana."
"Ben geldim,bebeğim"
Kapının anahtarla açılmasından sonra kulaklarımıza dolan kalın erkek sesi ile bakışlarımız,kapıya döndüğünde,uzun boylu,yapılı ve oldukça yakışıklı bir adamın içeri girdiğini gördük.
"Hoş geldin,ne kadar özlemişim, Seokjin hyung nerede o niye gelmedi."
Kollarımdan ayrılıp adama sıkıca sarıldığında bahsettiği abisi olduğunu anlayıp gülümsedim.
"Ah,o daha çıkmamış ama en yakın zaman da geleceğini iletmemi söyledi."
Bakışları bize döndüğünde Yoongi ve Jimin'e gülümsemiş daha sonra ise yanıma gelip kollarını bana dolamıştı.Sıkıcı sarılmasına karşılık verirken kulağıma söyledikleri ile gülmemi tutamadım.
"Demek bizim eşek sıpasını sen aşık ettin kendine,yüz verme sürünsün biraz."
"Siz nasıl isterseniz,ben Taehyung tanıştığıma memnun oldum."
Ayrıldıktan sonra elini sıkarak söylediklerim ile yüzünde samimi bir gülüş oluşmuştu.
"Siz falan ne Tae,hyung yeterli,Namjoon ben de memnun oldum,kocam yani Seokjin de seninle çok tanışmak istiyordu burada olduğunu bilseydi ne yapıp eder gelirdi."
"Ah ben de çok isterim,bir kaç kez kızınızı okula almaya gelirken görmüştüm ama konuşma fırsatımız olmasın,gerçekten mükemmel biri hyung. "
"Öyledir,öyledir."
"Hadi abi oturun ayakta kalmayın,ben de kahve getireyim herkese."
"Yardım edeyim ben de."
Jungkook'un peşinden mutfağa girdikten sonra,suyu koyduktan sonra bana dönüp yanağıma öpücük bırakmıştı.
"Hmm demek çoktandır aşıksın bana."
"Öyleyse nolmuş beyefendi,daha mı çok seveceksiniz beni."
Dudağına ufak bir öpücük bıraktıktan sonra onun gibi fısıkdayarak konuştum.
"Hayır,zaten yeterince aşığım bundan sonrası yok benim için,ben sana hep en fazla ne kadarsa o kadar aşık olurum."
"Ben sana bitiyorum."
Kahveleri yapmadan önce başlattığı uzun bir öpüşme seansı ile mutluluğum artmış,kolları arasına girmiştim.
***********
Merhaba arkadaşlarBenim ilk göz agrım büyüdü 🥺🥺
Diğer bölüm fınal yapıyorum zaten kısa bir bölümdü
Bunu tamamlayıp texting şeklinde olan ficime baslamayı düşünüyorum onun için bi takibinizi alırım
Hepinize asigim 🧚♀️🧚♀️💅
~elfamaperi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Apple Cookies | Taekook √
FanficPenguenli pijamalarıyla gecenin bir yarısı arkadaşının çalıştığı gece kulübüne,yaptığı limonlu kekten götürmeye giden Kim Taehyung ve barın elmalı kurabiye kokan ortağı Jeon Jungkook. 221021🧚♀110222