Gözlerim aşina olduğu beyaz tenli çocuğu bulduğunda istemsizce gerildim.
Ne yani çocuğu mu vardı? Ne ara yapmıştı acaba? Bir de ilkokula mı gidiyordu,aslında baba tipide yoktu oldukça genç duruyordu.
Nedensizce terk edilmiş gibi hissetmiştim.Belli etmemeye çalışarak gülümseyip tekrar sınıfa döndüm.
"Hepiniz hoş geldiniz,biliyorum neredeyse hepiniz için yeni şeyler bunlar,hem ilk yıl olduğu hem de sayımız az olduğu için tek tek çağıracağım,çocuğunun ismini söylediğim gelir."
Aldığım onaylayan mırıltılardan sonra, öğretmenler masasının karşısına velilerin oturması için sandalye koymam gerektiğini farkettim.
Rastgele bir sıraya gidip hafif sandığım ama eşek ölüsü gibi olan sandalyeyi kaldıramayınca sanırım belimi kırmıştım.
"Bırak ben hallederim. "
Belimden tutarak hafifçe ittirerek beni sandalyenin yanından uzaklaştırdı.
Eşek ölüsü diye adlandırdığım sandalyeyi tek eli ile kaldırıp masamın karşısına koydu.
"Teşekkür ederim."
Kafasını sallayarak eski yerine oturdu.
Öğrenci listesinin başından başlayarak tek tek çağırdığım veliler ile konuşurken arada gözüm, gözlerini benden ayırmayan Jungkook'a kaysada, yanaklarımın kızarmaması için geri karşımda oturan velilere dönüyordum.
"Kim Cho Hee."
En sevdiğim öğrencilerden olan Cho hee'nin ismini söylediğimde karşıma oturan jungkook ile derin bi nefes aldım.
"Ah selam Jungkook."
"Oh seni gördüğüme sevindim,öğretmen olduğunu bilmiyordum."
İçten bir şekilde sorduğu soruya gülümsemek istesemde mimik bile kıpırdamamıştı.Şaka gibi, resmen kendi kendime tirip atıyorum.
"Ben de senin çocuğunun olduğunu bilmiyordum."
Ne kadar engellemeye çalışsamda kırgın çıkan sesime engel olamamıştım.
Dediğim şeyden dolayı utanıp yüzümü masanın üzerindeki kağıtlara çevirmiş elimlede kenarları ile oynuyordum.
Gelen gülme sesi ile başımı ona çevirdiğimde kafasını geriye atıp adem elmasını ortaya çıkarmış bir şekilde gülüyordu.Yazık sakat herhalde dememek için dudaklarımı dişlemeye başlamıştım.
"Çok tatlısın Taehyung."
"Şey teşekkür ederim sen de çok tatlısın yani tatlı değilsin, aslında tatlısın ama ah anla işte iltifat etmeye çalışıyorum."
"Tamam tamam sustum,çocuğum değil."
Rezillik, keşke pat diye sormasaydım adama çocuğunu.
"Burada ne işin var o zaman."
"Abimin çocuğu, son anda toplantısı çıkmış, Seokjin hyung yani kocasıda şehir dışında olunca ben gidebileceğimi söyledim,iyi ki gelmişim."
"Saygısızlık ediyorsam söyle lütfen ama abimin kocası derken,gay çift sanırım."
Çatılan kaşları ile bir şeyleri anlamaya çalıştığı çok açıktı.
"Hayır tabiiki de aksine mutlu oldum aşklarını böyle açık ve güzel yaşayabilmeleri çok hoş."
"Sevindim."
________________
Oh bir bölüm sonuna daha geldik sınav haftasıda bitti şükür. Neyse baya kötü geçti ama hâlâ ayaktayım
Milli foto zamanı
Şu sondaki asiriii iyiiNeyse beğenip yorum yapıveririsiniz beğeni artınca atarım uzuuun bölüm.. 😙😚
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Apple Cookies | Taekook √
FanficPenguenli pijamalarıyla gecenin bir yarısı arkadaşının çalıştığı gece kulübüne,yaptığı limonlu kekten götürmeye giden Kim Taehyung ve barın elmalı kurabiye kokan ortağı Jeon Jungkook. 221021🧚♀110222