5-)Toplantı

3.3K 310 71
                                    

"Jimin,son kez söylüyorum anlat çabuk."

Elimdeki tavayı sallayarak, sıkıştırdığım Jimin'den Yoongi ile arasındakileri anlattırmaya çalışıyordum.

Yemek bittikten sonra Jungkook masayı toplamış,ben de bulaşıkları yerleştirirken biraz sohbet etmiştik.Sonrasında ise Yoongi gelerek, gitmeleri gerektiğini söyleyerek kalkmak için izin istemişlerdi.

"Ya bir şey olmadı Tae,ayağımız takıldı düştük sadece."

"Ya sen bir baksana bana,karşında salak mı var senin?"

Cırlayarak bağırmama yüzünü buruştursada,dalga geçerek cevapladı.

"Evet."

"Tamam ama konumuz bu değil dökül hemen."

Ağzında geveleyerek söylediği şeyleri anlamadığım için kaşlarımı çatmıştım.

"Park Jimin,ağzının içinde Gevelemeyi bırak ve ne olduğunu anlat yoksa ne yapar eder Yoongi'yi bulup ona sorarım."

"Beni öptü."

Mırıldanarak söyledikleri ile şaka yapıp yapmadığını anlamak için yüzünü inceledim ama kızarmış yüzünü ve her yere değip bana değmeyen gözleri ile yalan söylemediği gayet açıktı.

"Bassaydın ya tokadı ağzının ortasına."

Gözlerini kocaman açarak bana bakmaya başladı.

"Ya çok güzeldi niye engelleyeyim."

"Tae ben sanırım bisex'mişim."

"İnanmıyorum Jimin,bisex olduğunu ögrenen son kişisin."

"Niye dalga geçiyorsun gerizekalı,ciddili bir şey konuşuyoruz burada."

-Şimdi ben dünyanın en gay insanlarından biri olduğum için yönelimini 25 yaşında ögrenen biri ile dalga geçmem gayet normal."

"-Tamam kapa konuyu,sizin aranızda neler oluyor öt bakalım."

"Ne olabilir ki Jimin daha yeni tanıştık işte."

"Tae sen bitmişsin daha kimle olduğunu söylememiştim."

"Seni pis kazıkçı."

"Bu arada ilk günden böyle bakıyorsanız ben bir şey demiyorum."

"Nasıl bakıyormuşuz ya?"

"Ben bilmem,kalk sabah erken kalkmamız lazım yatalım."

Kolumdan sürükleyerek beni odama sürüklemeye başladı.

Yatağıma geldiğimizde yorganı açıp beni içine ittir diye ve yorgan ile sarmalayarak yatırdı.Ve oradan iyi geceler diyip çıktı.

Jimin böyleydi işte dünyanın en tatlı insanı olabilirdi salak.

********

Sabah ikimizde bir tık geç kalmış,ağzımıza bir şeyler tıkıştırdıktan sonra paldır küldür evden çıkıp ayrıldıktan sonra otobüs ile evden, çalıştığım ilkokula yarım saat olan yolculuğuma başlamıştım.

Şimdi ise son anda haber verilen"sınav öncesi" acil toplantı yüzünden eve gidememiş,sabah ağzıma tıktıklarımdan başka bir şey yemeye zaman bulamamış bir şekilde elimde son anda bulduğum,soğutmaya çalıştığım kahve ile başlangıç saatini bekliyordum.

Kahvemi yudumlarken içeri giren Park Bogum ile -okulun müdürü- ile son yudumu içip ayağa kalktım.

"Oh burada mıydın Taehyung,toplantıya 10 dakika kalmış kendi sınıfında girersin bide şu öğrenci listesini al lazım olur."

Apple Cookies | Taekook √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin