16-)Ufak jestler

2.1K 205 70
                                    

"Bana kalırsa,o adamda oldukça bu durumdan hoşnuttur."

Gülümseyerek gözlerimi kapattım.

Sanırım çok fena tutulmuştum.

************
Kantinde bulduğum kahveyi yudumlarken aç karına pek iyi gitmediğini farkederek,içinde hala yarısı kahve ile dolu olan karton bardağı çöp kutusuna attım.

Okul bu sıralar çok yoğundu ve uykuma kıyamadığım için kahvaltı yapamıyordum,okulda da fırsat bulamayınca böyle oluyordu.

Elim telefonuma gittiğinde beklediğim kişiden hala mesaj göremeyince bozuk olan moralim daha da bozulmuştu.

Yaklaşık bir hafta önce,beraber geçirdiğimiz gün bol sohbeti bir yemek yemiş daha sonra ise evime bırakırken yanağımdan öpüp gitmişti ve bu uzun sürede bir iki mesaj dışında hiç konuşamamıştık.

Dürüst olmak gerekirse özlemiştim ama rahatsız edeceğimi düşünerekte yazamıyordum.

Yaşadığımız şeyleri üstünkörü bir şekilde Jimin'e anlattığımda,kısa süreli bir duygulanmış sonrasında ise Yoongi ile arasındaki ilişkiden, daha hızlı olduğumuzu söyleyerek beni azarlamıştı.Hseok ise birbirimize aşık olduğumuzu söylemiş ve neden hala öpüşüp sevişmediğimizi sormuştu.Arkadaşlarımızı seçerken gerçekten iyi düşünmemiz gerekliymiş.
"Oh selam Taehyung,seni gördüğüme sevindim,okul çıkışında diğer okulun müdürleri ile toplantı olacak burada olman lazım,haber vereyim dedim."

Gülümseyerek yanıma gelen Bogum'un söyledikleri ile mide bulantım daha da artmıştı. Ne demek fazladan çalışma,belki etmemeye çalışarak gülümsedim.

"Ah çok uzun sürmez dimi?"

"Bilmiyorum ama uzayabilir,yorgun duruyorsun iyi misin?"

"Ah,evet iyiyim sağ olun."

İlgisini pek istemediğim için hafifçe gülümseyip bakışlarımı yere kaçırdım.O da anlamış olacak ki bir kaç veda cümlesi mırıldanarak yanımdan ayrıldı.

Ah iyi biri gibiydi ama bana karşı yakın olmadığım insanlardan gelen ilgi gerilmeme sebep oluyordu.

Saate bakmak için telefonu elime aldığımda son dersin başlamasına 30 dakika kadar daha olduğunu görünce mutlulukla gülümsedim.

Henüz geri yerine koymadığım telefon elimde titreyince bakışlarım tekrar telefon ekranına kaydı.

            ~Jungkook💪🐰 kişisi arıyor

Arayan kişinin ismini görünce bir an heyecandan elimden kayıp yere düşen telefon ile kantindeki insanların bakışları bana döndü.

Yerden aldığım telefonun kapandığını görünce sıkıntılı bir nefes aldım.Ve açma tuşuna bastım. umarım yanlış anlamazdı.

Bir kaç dakika sonra telefon açıldığında son arananlarda ki numaraya bastım.

Aramamı hızla cevaplayan Jungkook ile gergince yerime oturdum.

"Merhaba."

"Merhaba Taehyung,iyi misin az önce açmadın da?"

"Ah şey telefon elimden kayınca yere düşüp kapandı,özür dilerim açamadım."

"Sorun olmadığına sevindim,neler yapıyorsun?"

Telefonu düşürmem komik gelmiş olacak ki eğlenmiş şekilde çıkan sesine ben de gülümsedim.

"Biraz kahve içmek için kantine geldim ama miğdemi bulandırdı,bir de toplantı varmış,eve erken gideceğim diye çok sevinmiştim ama olsun."

Apple Cookies | Taekook √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin