🌱 03 Chapter 🌱

621 150 41
                                    


  ජිමින් පාරට එනවත් එක්කම ආපු බස් එකේ නැගලා වටපිට බලන්න ගත්තා.. එයාලගෙ ගෙදර ගාව ඉදන් යුනි එකට තිබුනෙ විනාඩි 30ක දුරක්.. මිස්ටර් ජියොන් ඒ හැමදේම බලලා තමා මේ ගෙදර මෙයාලට තේරුවේ.

විනාඩි 30ට පස්සෙ යුනි එකේ ගේට් එක ගාවින් බැස්ස ජිමින් එයාගෙ අතේ තිබ්බ මැප් එකත් බලන් එයාලට යන්න තිබ්බ හෝල් එකට ගියා. දැනටමත් ලමයි ගොඩක් ඇවිදින් වාඩි වෙලා හිටියා. ජිමින් එයට තිබුනු පුටු අන්කෙ රෙජිස්ටර් අන්කෙට අනුව හොයන් ගියා.

අනිතිමේදි එයා එතනට ආවා. . එතන හිටපු කෙනා දැකලා ජිමින් උඩ පැන්නෙ නැති ටික විතරයි.මොකද එතන හිටියෙ ජන්කුක්.. එයාට එහා පැත්තෙ කෙනා ජන්කුක්.. ඉතින් එයා සතුටු වෙන්න ඕනි නෙ. එතකොට එයාට එයාගෙ කුකීව හොයන් යන්න ඕනි නැ. මොකද ඔය රෙජිස්ටර් අන්කෙට අනුව තමා අවුරුදු හතරම එයාලව බෙදෙන්නෙ. ඒ කියන්නෙ එකට ඉන්න වෙන්නෙ ඒ අයත් එක්ක. සමූහ වැඩක් කරනකොට අනිවාර්යෙන්ම එයාගෙ  කුකී එයා ලගම ඉන්නවා.

🐣 කුකී...

🐰ම්ම්...

ජන්කුක් එයා ගාවට ආව ජිමින් දිහා ඔලුව උස්සලා බලන්නවත් මහන්සි වෙන්නෙ නැතුව ගනන් නොගෙනම උත්තර දුන්නා..

🐣 ඔයා මෙතනද?

🐰 හ්ම්...

ජිමින් හිතේ සතුට එහෙමම තියන් එයාට නියමිත පුටුවෙන් වඩි උනා.. ජන්කුක් උනත් ඉතින් කට කොනෙන් හිනා නොවුනාමත් නෙමේ සතුටට. ජන්කුක්ට එහා පැත්තේ හිටපු පස්දෙනා ජිමින්ට හිනා උන නිසා ජිමිනුත් පෙරලා හිනා උනා. ඊට පස්සෙ ජන්කුක්ට එහා පුටුවෙ හිටපු කෙනා ජිමින් එක්ක කතා කරලා එයාට අත දික් කරා.

හායි මම ටේහියොන්..

හායි මම ජිමින්..

     ජිමින් අත දුන්නා විතරයි ජන්කුක් ජිමින් දිහා එයාව අලු කරලා පුච්චලා දාන විදිහේ බැල්මක් දැම්මා. හරි ඒක හරිම ප්‍රයෝජනවත් බැල්මක් .. ජිමින් ඒ බැල්මෙන් පිච්චිලාම ගියා.. ඉතින් ඒක නොපෙන්වා එයා ඊලග කෙනා කතා කරනකොට එයාලට ඔලුව නමලා විතරක් කතා කරා..

හායි මම යුන්ගි

හායි..

හලෝ බබා මම හොබී...

Uncontrollably Fond                                                   (Complete)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora