2. Furcsa érzés, új barátok?

87 12 1
                                    

Elérkezett ez a nap is, Petra betöltötte a 16. életévét, így csatlakozni fog a kiképző egységbe. Mivel én még csak 13 vagyok várnom kell minimum egy évet még. Petra is, csak azért várt ennyit, hogy ne kelljen itt hagynia olyan fiatalon. Mivel én csak egy év múlva csatlakozok a kiképző egységhez, így nem fogunk együtt maradni, Petra egy teljesen más csapatban lesz. Az a szerencséje, hogy a csapattársaiból már 3at ismer, mivel pár hónapja megismerkedett velük. Ők nem másak, mint Eld Gin, Gunther Schultz és Oluo Bozado. Hármuk közül az utolsó a legidegesítőbb. Szegény Petrát már szinte az eleje óta lenézi de még is szeretné, hogy egy nap felesége legyen, amit persze Petra egyből elutasított. Meg is értem, az a pasi nem komplett, de a többivel nincs bajom, ők kedvesek. Most is épp rájuk várunk, mivel együtt mennek el. Már minden bevolt pakolva a bőröndbe, már csak a szekér kell jöjjön.

- Majd mindenről bekell számolj a leveleidben! Már annyira kíváncsi vagyok milyen lesz! - mondom miközben összehúztam a bőrönd zipzárját. 

- Mindenképp fogok írni levelet, és mindenről beszámolok, de ez rád is értendő. Nem szeretnék semmiről se lemaradni ami itthon történik. - mondta a nővérem, majd felvette a kabátját. 

- Mindenről beszámolok! - mondom határozottan. 

Időközben megérkezett a szekér is.  Oluo önfelett vigyorát még egy serpenyő segítségével se lehetett volna eltüntetni. Petra csak megforgatta a szemeit.

- Kitartást. - sugom oda nővéremnek, mire ő elnevette magát.

- Megpróbálok mindent, hogy ne kergessen az őrületbe. - mondta majd megölelt. Segítettem becsomagolni a kocsiba, majd végig néztem, ahogy beszélgetve egyre távolabb kerülnek tőlem.

Majd jövőre, én is közéjük fogok kerülni!

Bementem a házba és elővettem az edző cuccom. Mikor megtudtam, hogy csak egy évvel később mehetek a kiképző táborba minden nap edzettem, hogy majd elég erős legyek a kiképzésen. Mivel Petra megígérte, hogy mindenről beszámol ami vele történik nem fog meglepetés érni egy év múlva, így előnnyel indulok. 

Kivettem a szekrényemből a friss ruhát, majd egy hátizsákba tettem őket és elindultam a falu végén levő kis bunkerembe, ahol edzeni szoktam. 

Éreztem, hogy ez a nap más, mint a többi, de nem tudtam volna meg mondani miért. De azt tudtam, hogy nem Petra távozása miatt. Sokszor jött rám már ilyen érzés az évek alatt, és mindig helyesek voltak. 

Egy évvel korábban:

Az edzés végén lihegve ültem le a földre, majd mohón nyelni kezdtem kulacsomban lévő friss forrásvizet. Jól esően letörültem blúzom ujjával a nedves számat, majd bezártam a kulacsot. 

Elég volt mára ennyi edzés, így is esteledik. 

Elkezdtem összepakolni, mikor rosszul lét fogott el. Megtántorodtam, de szerencsémre mellettem volt egy szekrény amibe gyorsan megkapaszkodtam. 

Biztos túlhajszoltam magam, talán holnap kihagyok egy edzést és pihenek.

Mikor jobban éreztem magam felvettem a földről a táskámat, majd bezártam a kis kunyhót. A hideg szél könnyedén fújt át a lenge blúzomon. Gyorsan elővettem a kabátomat és magamra vettem. 

Július közepe van, még is milyen hideg szél fúj. Fura..

Még egyszer megnéztem a biztonság kedvéért , hogy kellőképp bezártam e a kis rozoga épületet, majd elindultam a faluba vezető utcán. Folyton olyan érzetem volt, mintha néztek volna. Többször is megálltam körül nézni de semmi furát nem láttam. Csend volt és nyugalom. 

Wings of Freedom ( Levi x Oc )Where stories live. Discover now