Kahvaltı

2.4K 304 202
                                    

Beğenin lütfen 🔪

Yorum da atın

Aşağıdan gelen seslerle kollarımı geriye doğru esnetip gözlerimi araladım. Odama giren güneş ışığından saatin 12'yi geçtiğini düşündüm.

Üzerimdeki yorganı kenara atıp yataktan doğruldum ve bir süre boş boş odayı inceledim. Sanki haftalardır burada kalan ben değildim.

Aşağıdan tiz bir kahkaha sesi geldiğinde daldığım yerden gözümü ayırıp ayağa kalktım ve odadan çıkarak lavaboya gittim.

Yüzüme soğuk su çarpıp yüzümü yıkadıktan sonra dişlerimi de fırçaladım ve havlu ile yüzümü kuruttum.

Aynadan kendime, daha doğrusu saçlarıma baktım.

Manyak gibi uyuduğum için iyice dağılmışlardı.

Dolaptan tarağımı çıkardım ve hızlıca tarayarak düzelttim.

Kahküllerim fazla uzamıştı, artık saçlarımı kesmem lazımdı.

Banyodan çıkıp merdivenlere yöneldim. Yavaş adımlarla merdivenlerden inerken mırıldandım.

"Dabi, saçlarımı kese-"

Merdivenin en aşağısına geldiğimde koltuklara oturmuş geçen haftalarda gördüğüm kişileri gördüm.

Gerçi şimdi biri eksikti. Sadece yüzünde eller olan adam ve sarı saçlı kız vardı.

Sarı saçlı kız beni görünce dişlerini göstererek sırıttı, "Yine karşılaştık! Selam!"

"Selam."

Onun yanında oturan kişi yine bana tip tip bakıyordu. İnsanlarla samimiyet kuran biri değildi muhtemelen.

Dabi yanına oturmamı ister gibi hafifçe kenara kaydığında onun yanına ilerleyip hemen yanına oturdum.

"Hey, hey! Senin ismin ne?"

Sarı saçlı kız heyecanlı bir şekilde konuşuyordu.

"Rosina."

"Rosina..." diğer adam ismimi sessizce tekrar etti ve gözlerini Dabi'ye çevirdi. "Sevgilin mi?"

"Sanane lan bundan?"

"Orospu çocuğu, sen Lora ile kanka olurken iyi."

Ah, tamam. Dabi ile biraz daha samimi olmalıydı.

Lora denen kişi de onun sevgilisiydi sanırım.

"Sikko herif, sabah sabah sinirlerimi bozma. En son haftalar önce sizinle görüştüm. Lora'yı da en son o zaman gördüm. Sanki her gün onunla görüşüyorum."

"Görüşsen zaten o dikişlerin götüne girer, emin olabilirsin."

Kıskanç biriydi.

Sarı saçlı kız onların atışmalarını umursamıyor, hâlâ gülümseyerek bana bakıyordu.

"Hey, Rosina! Söylesene sen hangi gruptansın?"

Anlamsızca ona baktım, "Anlamadım?"

"Hangi kötülerdensin diyorum! Senin ismini daha önce hiç duymamıştım. Yoksa takma isim mi kullanıyorsun?"

Bana villain olup olmadığımı mı soruyordu?

Tam ağzımı açtığım sırada Dabi susmamı ister gibi elini bacağımın üstüne koydu.

"Kendisi bu işlerle ilgilenmiyor Toga."

Toga şaşırdığını belli eden bir şekilde Dabi'ye döndü. "Harbi mi? Oha!"

Dabi gözünü diğer adama çevirdi, "Gidin artık."

"Evinden de kovuyor götlek."

Önce adam, daha sonra da Toga ayağa kalktı.

Birkaç saniye sonra portal açıldı ve ikisi de portala girerek ortadan kayboldu.

Sessizce aynı pozisyonda otururken en sonunda Dabi ayağa kalktı ve mutfağa ilerledi.

"Acıktın mı? Kahvaltı hazırlayayım."

"Acıktım." ayağa kalkıp yardım etmek için peşinden mutfağa gittim.

Dolaptan kahvaltılıkları çıkarırken kendisi de çoktan 2 yumurtayı almış ve yumurta yapıyordu.

"Lora'nın şu tanrı olarak bilinen kişi olma ihtimali yüzde kaç?"

Yan gözle ona baktığımda tavadaki yumurtaya odaklandığını gördüm. "Yüzde yüz."

"Hassiktir. O herif cidden onunla mı sevgili?"

"Evet. Garip bir çiftler."

"Hmm..." tabakları ve çatalları masaya yerleştirirken kendisi de tavadaki yumurtayı tabaklarımıza koydu.

"Merdivenden inerken bir şey diyordun."

Sandalyeye oturup yumurtadan bir çatal aldım ve ağzıma attım.

"Saçımı keselim diyecektim."

"Saçını mı keselim? Kuaföre gitsen daha iyi olmaz mı?"

Tabaktaki gözlerimi ona çevirdim, "Sen kes istiyorum."

Ağzındaki yumurtayı çiğnemesi bir saniyeliğine durdu ve sonra yutkundu. "Peki, keseriz."

Bölümde bahsettiğim Lora, Shigaraki kitabımdaki karakter. Farklı evren, aynı karakterler.

Dabi x Reader (Bnha x Reader)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin