Beğenin lütfen 🔪
Yorum da atın
Sigaranın izmaritini küllüğe atarken merdivenlerden adım sesleri geldi.
"Deli, baksana."
"Hm?"
"Senin eve gidelim."
Başımı ona çevirdim, "Niye?"
"Kızım kaç gündür bendesin. Madem kalacaksın git kıyafetlerini al o zaman."
Gözleri kısaca üstümde dolaştı, "Gariban gibi benim kıyafetlerimi giyip duruyorsun."
Üstümdeki bol tişörte baktım, "Ama güzeller."
"Gidelim ve kıyafetlerini al. Senin yüzünden bana giyecek bir şey kalmamaya başladı."
Oflayarak sigaramı küllüğe bastırdım. "İyi, gidelim."
Ayağa kalkıp kapıya yöneldim ve ayakkabılarımı ayağıma geçirdim. Kapıyı açıp bahçeye zıplaya zıplaya gittiğimde peşimden bağırdı.
"Lan bekle! Çocuk gibisin ya!"
Bahçe kapısını açıp ona döndüm. "Ne oldu? Beğenemedin mi beni?"
Kapıyı kapatıp bana doğru geldiğinde beni taklit ederek konuştu, "Beğenemedim seni."
"Çok da umrumdaydı sanki. Katil seni."
Kaşlarını çatıp aniden bana doğru koşmaya başladığında gözlerim kocaman oldu ve kapıdan çıkarak sokakta koşmaya başladım.
"GELME!"
Hâlâ peşimden koşuyordu, ben de ondan kaçmak için koşuyordum.
"GELME LAN! SAPIK! KATİL!"
Katil kelimesi ağzımdan çıktığı an resmen daha da hızlı koşmaya başlıyordu.
Etrafıma baktım ve bağırmaya başladım, "İMDAT! KADIN ÖLDÜRÜYORLAR! ÖLDÜRECEK VALLA! ŞAKA YAPMIŞTIM!"
"LAN GELSENE BURAYA! DELİ SENİ!"
Caddeden karşıya geçecekken beni kolumdan tutup aniden geri çekince dengemi kaybettim ve sırtım sertçe ona çarptı. O da dengemizi koruyamadı ve birlikte popo üstü yere düştük.
O sırada caddeden bir araba son hızda korna çalarak geçtiğinde şaşkınlıkla arabanın arkasından baktım.
"Deli! Dikkat etsene kızım ya!"
Omuz üstünden ona baktım, "Bağırma kulağımın dibinde be!"
Ben de ona sert çıkıştığım için bu sefer şaşıran o oldu. Elini kaldırıp yolu gösterdi.
"Az önce hayatını kurtardım. Farkında mısın?"
"Ha evet, onun için teşekkürler. Ama ondan önce beni öldürmek için peşimden koştuğun bir gerçek."
"Öldürmek mi? Ne alaka lan öldürmek? Katil miyim ben?"
Son cümlesini söylediğinde bir saniye duraksadı, o sırada yanımızdan geçen teyzenin "Cık cık" ları ile başımızı ona çevirdik.
"Kaç yaşında insanlarsınız? Utanmıyor musunuz sokakta böyle kucak kucağa yerde oturmaya?"
Kaşlarımı kaldırdım, "Ne diyon teyze sen?"
Dabi beni belimden tutup dürttüğünde başımı eğip oturduğumuz pozisyona baktım.
Dabi'nin kucağındaydım ve yerdeydik.
O an teyzenin ne dediğini anlayıp yerden destek alarak ayağa kalktım.
"Aman teyze, siz yaşlılar da hiç çekilmiyorsunuz."
Teyzenin gözleri çok ayıp bir şey söylemişim gibi kocaman oldu, o sırada Dabi'de ayağa kalktı.
Bir elimi şortun cebine atıp cümlemi devam ettirdim. "Ne var yani yerde oturduğumuzu görmüşsen? Gören sanar apaçık seviştiğimizi gördün."
Kaşlarını çattı, "Ayıp be... Bu gençlerde hiç saygı kalmamış!" önüne döndü ve yavaş adımlarla bizden uzaklaştı.
Teyzenin arkasından bakarken mırıldandım, "Sence de saygı herkese göre değişen bir şey değil mi?"
Başımı teyzenin arkasından bakan Dabi'ye çevirdim. "Mesela sen bana küfür etsen bu bana göre saygısızlık olmaz. Umrumda olmaz, şakaya vurur geçerim. Ama yaşlılar bunu duysa sanki öldürmüşüz gibi tepki verir."
Omuz silkti, "Yaşlılar işte. Yaşlıları hiç sevmiyorum."
Başını bana çevirdi, göz göze geldiğimizde cebimden sigara paketi ve çakmağı çıkardım.
"Sigara?"
"Olur."
Bir sigarayı kendi dudaklarımın arasına alıp diğerini de ona uzattım. Daha sonra sigaraları yaktık ve yürümeye devam ettik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dabi x Reader (Bnha x Reader)
FanfictionRosina Jeff, 22 yaşında ve sokakta resim çizen bir kızdır. Hayatını evinden çok sokakta geçiren Rosina, bir gece ara sokaklardan birinde, sadece birkaç saniyeliğine bir adamı görür. İlhamını kaybeden Rosina, o garip görünüşlü adamı gördüğü ilk saniy...