Beğenin lütfen 🔪
Yorum da atın
"Kızım ben diyorum ki katil değilim."
"Şu ana kadar kaç insan öldürdün farkında mısın?"
Sigara dumanını burnundan çıkarırken izmariti yere attı, "Hak etti onlar."
"Hak edip etmemesinden bahsetmiyorum. Ben diyorum ki insan öldürdün, öldürüyorsun ve katilsin."
"İyi, katilim. O zaman sevgili olmasaydın benimle. Zorla mı seni benimle partner yaptım amına koyayım?"
Saçlarımı kulağımın arkasına aldım. Bana bağırmıyordu, bana hiçbir zaman bağırmazdı ama gözlerinden öfkelendiği belliydi.
Ki ben de öfkeliydim.
"Sana aşığım ve seninle isteyerek sevgili oldum. Ama gidip boş boş insan öldürmeni istemiyorum."
"Ben. Boş boş. İnsan. Öldürmüyorum."
"Travman yüzünden boş boş insan öldürüyorsun Touya!"
Cümlem bittiğinde duraksadı. Dediğim şeyi kendi içinde tekrarlıyormuş gibi başını eğdi ve çatık kaşları ile düşünmeye başladı.
Derin bir nefes alarak sırtımı duvardan ayırıp ona doğru bir adım attım.
"Özür dile-"
Hemen yandaki ana caddeden bir kadın bağırışı, hatta çığlığı geldiğinde kaşlarımı çatarak başımı caddeye çevirdim.
Birkaç adımda bulunduğumuz ara sokaktan çıkıp caddeye girdiğimde karşıdaki meydanda bir adamla kadının tartıştığını gördüm.
"BIRAK BENİ! İMDAT! YARDIM EDİN!"
Adam, kadının kolunu sıkı bir şekilde tutmuş ve kadını bir arabaya doğru çekiştiriyordu.
Kadın ise kendisini kurtarmaya çalışıyordu.
"Ne oluyor lan?" hemen yanımda Dabi'nin sesi geldi. Gözlerimi meydandaki insanlara çevirdim.
Bazıları görmemiş gibi geçip gidiyor, bazıları videoya çekiyor, bazıları ise sadece bakıyordu.
Ama kimse yardım etmiyordu.
Caddedin karşısına koşmaya başladığımda arkamdan Dabi'nin sesi geldi. "Rosina, bekle!"
Meydana ulaştığımda hızlı adımlarla adam ile kadına doğru ilerledim ve kadını diğer kolundan tutarak adamın tersine, yani bana doğru çektim.
Adam böyle bir şey beklemediği için kadının kolunu elinden kaçırdı. Kadını hemen arkama aldım.
"Ne oluyor lan? Dağ başı mı burası?"
Gözü hâlâ arkamdaki kadındaydı. Üstüme doğru, daha doğrusu kadına doğru yürüdüğünde elimle göğsüne bastırıp geri ittirdim.
Öfkeli gözleri bana döndü. "Siktir git lan! Bir de senle uğraşmayayım bak!"
Arkamdaki kadını artık hissetmediğimde omuz üstünden arkama baktım. Dabi kadını almış ve bizden uzaklaştırıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dabi x Reader (Bnha x Reader)
FanfictionRosina Jeff, 22 yaşında ve sokakta resim çizen bir kızdır. Hayatını evinden çok sokakta geçiren Rosina, bir gece ara sokaklardan birinde, sadece birkaç saniyeliğine bir adamı görür. İlhamını kaybeden Rosina, o garip görünüşlü adamı gördüğü ilk saniy...