Chapter11-The game over

8.9K 635 49
                                    

"Jimin hyung..kenapa awak buat game tak berguna ini?!"kata Jungkook."Huh~You see maknae saya dah bosan tiap'2 hari sama je,saya dah hidup lebih 50 tahun dan gaya saya hidup sama saja"kata Jimin.

"Carilah benda..yang lain yang tak masukkan nyawa orang awak ambil!"kata Jungkook."Apa?bagitahu saya benda apa yang boleh seronokkan saya?"kata Jimin.

Jungkook tidak dapat menjawab pertanyaan Jimin."U see?awak sendiri pun tak tahu..I already bored living like this!saya pun nak rasa tidur malam saya pun nak sangat rasa makanan yang bukan darah!"kata Jimin.

Jungkook agak kesal mendengar kata'2 Jimin."Saya pun nak hidup macam manusia~kalaulah masa tu..saya tak dibunuh!"kata Jimin matanya mula bertukar menjadi merah.

"Jimin hyung..kumanae!awak akan cedera diri awak sendiri"kata Jungkook."Ini semua salah dorang!saya asyik jadi mangsa buli!!"kata Jimin lalu lenyap.

"Saya mesti selamatkan JungAe"

JungAe sampai disekolahnya 'mangsa' pertamanya masih berada disekolah.

Zico masih lagi berlatih skill berenangnya dikolam renang."Aigoo..belum sampai masa yang di target kan.."Mendengus Zico lalu keluar dari kolam renang itu.

JungAe berdiri tepi kolam renang."Kapchagia..aii~awak ja pula tu..hmph,apa awak nak?"kata Zico dengan angkuhnya.JungAe hanya merenungnya dengan tajam.

"Wae'2?tengok saya begitu?"kata Zico."Saya nak bunuh awak!".."Yah..JungAe-ah saya hanya main'2 je..bukannya nak buat orang lain benci awak.."kata Zico yang semakin takut.

"Awak suka ke..kalau awak yang dibuli?"Zico terus terundur apabila mendengar ada dua suara serentak berkata begitu."Saya nak rasakan apa saya rasakan selama ni!!"Badan JungAe dirasuk oleh Jimin.

"Chosohamida..saya tak bermaksud nak buat begitu.."kata Zico."Dah terlambat sebab sekarang saya tidak lagi memaafkan!"kata JungAe.

"JungAe!"

JungAe berhenti tindakkannya itu lalu tersenyum sengih."It's me..Jungkookie..hahaha"Sambil tergelak jahat.

"Jimin..hyung?awak dah rasuk JungAe..hyung keluar dari badannya!"kata Jungkook."Is not over yet!"

"Yah!apa lagi awak berdiri sana tu?!lari dari sini!"kata Jungkook kepada Zico."Hah?nae.."Lalu dia pun beredar.

"Tch!awak biarkan dia pergi begitu saje?bosanlah kalau game macam ni"kata JungAe yang sebenarnya Jimin.

"Hyung keluar dari badan JungAe!"Suara tegas Jungkook keluar matanya pun mula bertukar merah.

"Hmph..game is still on..takkanlah nak batalkan?"kata Jimin.

"Ish.."

"Park Jimin..baru datang kesini dan buat huru hara lagi..?"..

"Suara ini..of courselah hyung tersayang saya..Namjoon hyung"kata Jimin."Its game over!"kata Namjoon.

"Belum lagi..baru saje mula ni,wae?hyung pun nak join sama ke?"kata Jimin."Awak keluar dari badan JungAe sekarang.."Arah Namjoon.

"What you can do?haha..Jungkook pukullah saya kalau awak Geram sangat saya.."Jungkook hanya merenungan tajam kearah JungAe yang bukan dirinya itu.

"Kah?awak takut your precious girl ni mati sia'2 je begitu?"kata Jimin lagi.

"Break the spirit..away"

"Eeh?kenapa ni??!"Roh Jimin pun keluar dari badan JungAe.

Jungkook segera menyambut JungAe sebelum badannya jatuh ke simen itu."Aish..apa ni hyung?saya baru je nak main'2kan Jungkook sekejap.."kata Jimin.

Vampire Contract » JjkWhere stories live. Discover now