"Annyeong..Jimin-ah,I'm back..So can't you please let go of him?"
Sehun tersenyum sinis."Kalau saya tak nak?"kata Sehun.
"Careful what you wish for..kid"
"Uhuk..uhuk,Suga hyung"Jimin semakin lemah dan penglihatannya semakin kabur.
"Lepaskan dia"Sehun terkejut yang Suga sudahpun dibelakangnya."Apa..awak akan buat?"kata Sehun yang masih lagi tidak takut akan amaran Suga.
"Apa awak takut sangat.. young master animeon putera serigala..awak takut ke..yang dia akan mati?"Bisik Suga.
Mata Sehun terbeliak sedikit."Bwo?"
"Saya tau kelemahan awak--..Awak takut.. akan ditinggalkan keseorangan?dengan jeritan-jeritan awak dengar..dan worse hehe..(ketawa yang menakutkan)"kata Suga.
Sehun mengetap giginya."Jangan cuba nak permainkan minda saya,freak!"kata Sehun lalu melepaskan Jimin.
Sehun berundur ke belakang sambil memegang kepalanya.Tanpa disedarinya satu boneka yang sebenarnya separuhnya adalah serpihan badan manusia yang sudah reput.
"Aah!apa ni??"
Suga tersenyum sengih."Bukankah awak suka sangat nampak orang menderita..sekarang biarlah awak yang rasakan"kata Suga.
Jimin yang masih lagi terbaring di lantai cuba mendirikan dirinya.
"Hyung apa yang akan buat dengannya?"Soal Jimin."Bawakan dia ke rumah"kata Suga.
"But..biarkan dia rasa sedikit kepedihan tu..saeng.."kata Suga.
Sehun yang semakin tidak dapat control dirinya terus berubah ke transformasi wolf dia merenung tajam ke arah Suga.
Jungkook masuk ke dalam bilik itu pergi melihat keadaan di situ.
"Suga hyung.."
"Omo..Betul ke apa saya nampak ni?wah kali ni awak betul'2 dah jadi 'full body'.."kata Suga.
Jungkook tidak menghiraukan kata Suga itu,dia lebih fokus melihat kearah Sehun.
"Apa awak dah buat dengan mamat wolf ni??"Soal Jungkook."Oh..just a little bit mind control tak akan mati juga"kata Suga.
"Lepas sajelah mamat ni.."kata Jungkook."Huh?..apasal tiba'2 awak berniat baik dengan dia?"Hairan Jimin.Jungkook pandang semula kearah Sehun lalu kaki kirinya berlutut sambil berbisik sesuatu dengan Sehun."Kali ni biarlah jadi leasson..tapi jika sekali lagi berlaku..saya tak akan maafkan awak"kata Jungkook.Sehun hanya memandang dengan renungan tajamnya.
"Hyung..kaja,Namjoon hyung ingin berjumpa dengan awak,oh dan awak juga..Jimin hyung"kata Jungkook lalu ketiga-tiga mereka lenyap.
Sehun terus bertukar ke bentuk asalnya.Rasa sakit di kepala hatinya juga tidak henti berdegup kencang."Argh..appo..appo!"kata Sehun.
"Kan..saya dah nasihatkan awak young master.. don't mess with them"kata Luhan yang entah dari mana datangnya sudah di belakang Sehun sambil menolong Sehun untuk berdiri.
"Hyung..saya rasa macam saya di control.. what is this feeling??"suara lemah Sehun.
"That's my saeng..is ego"kata Luhan.Sehun tersenyum lemah."Ada'2 jelah awak hyung.."lalu Sehun pengsan.
"Aigoo..kalau awak masih kecil macam dulu tidak apalah ni..dia lebih tinggi dari saya,paksalah nak gendong awak ni"membebel seorang Luhan.
JungAe duduk di single sofa yang berbentuk seperti kerusi raja dan di hadapannya Namjoon sambil jarinya mengetuk corner sofa yang di duduknya.
YOU ARE READING
Vampire Contract » Jjk
Vampire❁Completed❁[✔] JungAe seorang gadis pendiam disekolah dan jarang senyum membuatkan orang sekelilingnya tidak suka padanya.Pada hari jadi ke-16nya satu kejadian berlaku..Bagaimana kehidupan JungAe seterusnya? ❛❛ awak ini siapa?apa awak nak daripada s...