Chapter35-The End

3.4K 320 60
                                    

"JUNG AE!!"

JungAe menarik pedang itu dari perutnya, menahan."saya harap saya dapat bertemu lagi dengan korang, pada kehidupan yang lain"setitik air mata jatuh dari matanya.

JungAe terus menggunakan kuasa khas untuk kerabat raja."andwaeyo, JungAe,hajima!"Jimin dan V cuba menahan Jungkook.

"JungAe..jebalyeo jangan tinggalkan aku,just give me more days untuk cari jalan lain lagi.."kata Jungkook yang merayu sangat agar JungAe tidak bunuh dirinya sendiri.

"Jungkook, jika aku tak buat seperti begini kita semua akan mati peperangan ini tak dapat dihentikan lagi dan ini saja cara jalannya untuk menyelesaikan semuanya..Mian Jungkook,kau pernah tanya akukan? what would you do if it is end of world? Jawapan aku ialah, I will spend more time with the person I love the most--"kata JungAe.

"JungAe..aku tak sanggup kehilangan kau"

JungAe tersenyum lemah."walau saya dah takde nanti, saya akan sentiasa di sisi awak Jungkook..always lagipun kontract kita masih belum di batalkan, saya masih tunang awak"kata JungAe.

"jebalyeo, don't do this.."

"Goodbye..My first love and the last, jeon jungkook~"JungAe memeluk dirinya sendiri kuasa keunguan semakin kelihatan.

"AAH! KAU TAK BOLEH BUAT SEPERTI INI KAT AKU! i'm the king! I'm powerful than all of you!"

"Jung . kook-- stab me with a wooden stick.."

"andwae! kenapa aku nak cucuk awak? saya tak akan benarkan..kau pergi tinggalkan saya!"

"jebalyeo sebelum terlambat sebelum bayangan ini merasuk lagi ke badan yang lain..it's ok Jungkook"

"Ae"

Namjoon memegang bahu Jungkook."kita takde cara lain lagi..war also has started"kata Namjoon."kenapa awak, JungAe? kenapa seharusnya kau berhadapan dengan kematian?"Jungkook terus berlutut, dia menangis."I want you stay by my side forever.."kata Jungkook.

JungAe pergi mendekati Jungkook dan memeluk Jungkook."gwenchanayeo, be happy for now on, no more pain dan tiada lagi awak bersedih..neh Jungkook-ah boleh tak kau senyum untuk kali terakhir kepada saya?"

"anything for you"

Jungkook senyum dengan air mata mulai di lihat."jungkook..i'm gonna miss you"

"kuasa gelap tu mulai aktif, Jungkook kita takde masa lagi, kau perlu buat sekarang kerana Jungae masih boleh mengawalnya"

"wait for me..Ae"

"nae"

CHAAKK!

sehun tak sampai hati untuk lihat dia hanya memejam matanya seketika.Darah mulai keluar lebih banyak daripada sebelum itu,warna mata Jungae bertukar normal.

"Jungkook.."

"tolong jangan menangis"

Jungkook terus memeluk erat Jungae."saranghae"bisik Jungkook.JungAe tersenyum manis dan melerai pelukan itu dan memandang Jungkook pada tepat wajahnya.

"Saranghaeyeo, Jeon Jungkook. My vampire"

Mereka berciuman untuk kali terakhir."I will never forget your kiss, pelukan awak dan kemesraan awak--"JungAe perlahan-lahan memejam matanya.

Vampire Contract » JjkWhere stories live. Discover now