"JungAe..Awak kena buli lagi ke bila saya tak sama kelas dengan awak?"Tanya TaeHyo."Aniyo..oppsoyo"Balas JungAe."Betul ke?"kata TaeHyo yang ingin kepastian."Mm..nae"kata JungAe.
"Baguslah kalau begitu.."kata TaeHyo baru berasa lega.Mereka jalan kaki sahaja untuk balik kerumah.
"Mana satu yeoja awak katakan..SeHun?"Soal SuHo."Yeoja yang bersweater merah hitam itu.."Kata SeHun.
"Mmm..Saya pun dapat merasakan yeoja itu berbeza"kata SuHo."Apa kita nak buat sekarang?"Soal Kai."Buat masa sekarang biarkan dahulu tunggu sampai 'dia' timbul"kata SuHo."Kai..teleport kita ke mansion balik.."kata SeHun."Nae.."Lalu mereka lenyap begitu sahaja.
"Kita orang dah balik"kata TaeHyo."Selamat pulang korang dua.."kata eomma TaeHyo.JungAe hanya senyum."Korang berdua pergilah bersihkan diri dahulu..lepas tu turun kebawah makan ye"katanya.
"Nae.."Serentak dua mereka menjawab.JungAe masuk kebiliknya lalu membuka sweaternya dan terkejut ada sesuatu ditangan kanannya dan bercorak rama-rama.
"Apa ini?macam mana saya dapat tatoo ni?"Bisik hati JungAe."Every..kingdom family ada itu~"
"Ah!"Terkejut JungAe apabila dia berasa panas sekali pada tatoo itu."Dua hari..lagi..saya akan dapat apa saya mahu..~"
JungAe menutup kedua-dua telinganya."kenapa hidup saya begini?"Suara pelahan JungAe."Sebab awak bukan manusia biasa..~"
JungAe terus keluar dari biliknya."TaeHyo-ah"JungAe mengetuk-ketuk pintu bilik TaeHyo."Wae kurae?"Tanya TaeHyo."Boleh tak saya nak mandi kat kamar mandi awak?"kata JungAe.
"Ada sesuatu terjadi ke?"Hairan TaeHyo."Aah?aniyo.."kata JungAe."Mm..Jinjjayo?awak ada bawa tuala awak?"kata TaeHyo."Eo"Balas JungAe."Pergilah..guna saya akan guna bilik air dibawa.."kata TaeHyo."Nae..Arasseo"kata JungAe.
Siap sahaja dua mereka bersihkan diri mereka..mereka turun kebawah untuk makan.
"Makanan dah siap"kata eomma TaeHyo."Nae.."Gembira TaeHyo.JungAe hanya merenung sahaja kimbap itu."JungAe-ah~awak tak nak makan?"kata eomma TaeHyo."Aah?eo"Jawab ringkas JungAe.
"Dua hari lagi birthday awak..JungAe awak nak apa?"Tanya TaeHyo."Surprise me.."kata JungAe lalu dia teringat sesuatu."Suara itu..cakap dua hari juga..tadi,apa dia maksudkan?"
~Malam itu~
JungAe asyik melihat diatas celling masih lagi teringat pasal tadi."Nampaknya awak tak dapat tidur,wae?awak risau ke?"
JungAe menutup telinganya."Kenapa awak asyik ganggu saya?"kata JungAe.Tiba-tiba JungAe merasakan angin baru sahaja lalu dengan pantasnya JungAe terbangun.
"Saya dah..kata awak lain daripada yang lain"Bisik suara itu."Tapi awak jangan risau saya tak boleh sentuh awak sekarang..Jadi tak payahlah takut.."Bisiknya lagi membuatkan JungAe lebih takut dan dapat merasakan rambutnya dipegang.
"Oh..hampir lupa..budak SeHun itu,ha..jangan biarkan awak termakan perangkapnya.."
JungAe memasang night lampnya tapi tidak berfungsi.Sekali lagi dia dapat merasakan kepanasan."Sakit ke?"JungAe hanya tahan kesakitan itu dan tak lama itu tangannya dipegang."Apa awak nak buat?"Tanya JungAe walaupun dia tidak dapat nampak kerana keadaan gelap itu.
JungAe merasakan tangannya dicium lalu kepanasan itu hilang."Mm..Ia hilang seketika buat masa sekarang..Saya patut pergi sekarang..Nanti guardian awak perasan kedatangan saya sini"katanya.
"Guardian?"
"Good..night,JungAe"Lalu night lampnya terpasang."Eomma..apa yang sedang berlaku?"
~keesokkan harinya~
YOU ARE READING
Vampire Contract » Jjk
Vampire❁Completed❁[✔] JungAe seorang gadis pendiam disekolah dan jarang senyum membuatkan orang sekelilingnya tidak suka padanya.Pada hari jadi ke-16nya satu kejadian berlaku..Bagaimana kehidupan JungAe seterusnya? ❛❛ awak ini siapa?apa awak nak daripada s...