"Di antara kita..mungkin akan..will face the dead.."
"Kita?atau puak serigala ini?"tanya Jin.Namjoon kekal senyap sahaja."Ani..mereka "kata Namjoon sebelum memandang ke arah Jin.
"Mereka?"
"Korang fikir..korang boleh lawan saya?!!hahaha..!"
"Yah..Kris hyung,puak kita akan attack dari belakang, puak vampire pula akan seorang dari hadapan tapi elaknya daripada sentuh korang.."kata Sehun.
"Arasseo.."balas serentak Jungkook dan kris.
Kai pun teleport dan terdahulu menyerang."Yah..dia belum cakap mula serang"kata Luhan apabila Kai sudah bertindak awal daripada mereka.Sehun pandang sekali JungAe."Saya harap jasa saya ini awak bertimbangkan dan juga hargai walaupun sikit sahaja.."kata Sehun sebelum dia pun mula berlari ke arah Saewon yang sudah mengganas itu.
JungAe tidak sempat untuk membalas percakapan Sehun tadi."Be safe .."suara perlahan JungAe.
Mereka pun mula menyerang dari belakang kecuali puak vampire masih lagi tidak bergerak."Apa lagi korang tunggu?join lah party mereka"kata Suga yang sudahpun tunjukkan kuasanya.
"Chill..Yoongi,belum lagi"kata Namjoon."Wae?mereka dah pun berlawan bermati-matian sana kita masih di sini berdiri?kalau begitu baik kita..duduk ja dan watch this fight,hmm?"kata Suga sedikit sindir bercakap dengan Namjoon.
Jin hanya memandang Namjoon yang tidak menjawab Suga."Saya dapat vision.."kata Namjoon.kelima-lima mereka terkejut termasuklah Jin.
"Tapi..saya tidak dapat lihat dengan jelas tadi"kata Namjoon lagi.
"Hyung..!"
Jungkook berlari ke arah mereka."Kita akan mula serang sekarang!"kata Jungkook."Ara.."
"JungAe.."
JungAe terus menoleh ke arah Jungkook."Don't leave me .."sebelum dia memeluk JungAe.
"Nae.."balas ringkas JungAe.Jungkook meleraikan pelukkan itu.Matanya sudahpun berubah merah,gigi taringnya pun sudah dapat di lihat.
Mereka semua pun mula menyerang.Lay, Chen, Tao dan juga Xuimin sudah cedera teruk.Segera Kai teleport mereka ke tempat jauh sedikit daripada situ.
"Haha..fool! Nampaknya korang vampire pun tak sayangkan nyawa!!"
Berbola api yang agak besar telah di baling ke arah mereka,Jin menggunakan kuasa perlindungnya.
"Argh!dinding perlindung ini tidak dapat menghalang kuasa api ini dengan lama!"Jin cuba menahan lebih lama lagi."Shot!"Jimin terus menolong Jin untuk tebalkan lagi dinding perlindung itu dengan kuasa pasir daripada tertembus.
Namjoon keluarkan duri'2 ros dan mengikat Saewon untuk mengelaknya bergerak lagi.
"Hahaha!!awak ingat duri ini boleh halang saya daripada bunuh korang?!" Katanya diikuti dengan gelak yang menyeramkan.
Namjoon tersenyum sengih."Hmm..betul juga tapi setiap duri'2 itu ada..racun secara perlahan'2 ia akan cederakan perdalaman badan awak tu terutamanya saluran darah"jelas Namjoon.
"Bwo??!"
Saewon mula terbatuk darah.Matanya pun mula mengalirkan darah seluruh badannya tidak bergerak.
"Luhan hyung..gwenchana?"tanya Sehun apabila melihat darah di tepi perut Luhan."Tak payah nak risaukan pasal saya..pergi tolong mereka"suara lemah Luhan."Baekhyun hyung..bawakan Luhan hyung ke tempat yang lebih selamat"kata Sehun."Nae..saya akan"balas Baekhyun.
YOU ARE READING
Vampire Contract » Jjk
Vampire❁Completed❁[✔] JungAe seorang gadis pendiam disekolah dan jarang senyum membuatkan orang sekelilingnya tidak suka padanya.Pada hari jadi ke-16nya satu kejadian berlaku..Bagaimana kehidupan JungAe seterusnya? ❛❛ awak ini siapa?apa awak nak daripada s...