Sascha
Ik vraag me af hoeveel plannen ik dit jaar nog meer moet maken.
Mijn brein zegt ja.
Hmm, dan heeft het vast gelijk.
Oke, nu alleen nog mijn plan maken.
Ik pak een schriftje en potlood van mijn bureau af en schrijf vervolgens mijn plannen om achter Cindy's geheimen te komen op.
Project kom achter Cindy's geheimen ookal heeft ze er vast niet veel maar dat weet ik niet en deze plan heeft een veels te lange naam.
Ik twijvel even en gum wat ik had opgeschreven weg.
Project Cindy's geheimen.
-Achtervolg haar
-Vraag andere mensen of ze iets gezien hebben.
-Beveiligings camera's
Ja, je vraagt je vast af hoe ik aan beveiligings beelden kan komen.
Ik ken mensen,heel veel mensen.
******
Op Vrijdag besluit ik met mijn plan te beginnen.
Dan kan ik meteen zien of school een goede plek is om op Cindy te spioneren, en als het niet zo is maakt het niet uit omdat het dan meteen weekend is.
Logica, duh.
Oh wacht, Cindy is geschorsd.
Pff,elke keer als ik een plan bedenk waarvan ik denk dat goed is, blijkt het de domste,meest onlogische plan ooit te zijn.
Maar WACHT, wat deed Cindy gister dan op school?
Ik denk een paar minuten na maar kan niks bedenken, ik vraag het wel aan Emmerson wanneer ik op school ben.
Vervolgens pakte ik mijn fiets uit de schuur en vertrok met veel haast naar school.
******
Op school ga ik meteen naar Emmersons kantoor, ik heb toch een vrije uur.
Wanneer ik voor zijn nieuwe deur arriveer doe ik de noeite niet om erop te kloppen en open het meteen.
Oh god.
Ik ben blind voor de rest van mijn leven.
Wat ik nu zie...
Marian en Emmerson aan het....zoenen.
Ew.
Ze merken allebei niet dat ik er sta totdat ik even kuch.
Emmerson schrikt op en kijkt me met open ogen aan.
Hij duwt Marian weg, rent naar zijn bureau en opent zijn laatje, vervolgens pakt hij een stok uit zijn kaatje en rent naar mij toe.
Daarna richt hij de toverstok naar mij en zegt: "Obliviate."
Wtf.
"Kijk Meneer.Emmerson, ik weet dat u een grote Harry Potter fan bent maar dit werkt niet, maakt u je geen zorgen, uw geheim blijft veilig bij mij."
"En echt waar, het maakt niet uit op wie u verliefd ben, maar even sirieus dit is Marian, ew, wat is er mis met jou?!" Zeg ik boos tegen hem.
Nee grapje, ik zei dat niet tegen hem, maar ik zou het wel willen.
Ik kijk even om me heen en zie dat Marian weg is.
Ik snap dat Emmerson een player is maar even sirieus, Marian?
JE LEEST
Project BFF
HumorElke school heeft een bitch (ze is meestal lipgloss verslaafd, heeft een hulpje en is gemeen voor letterlijk geen reden) die alles voor je verpest. Ja,je weet waarschijnlijk wel waar we het over hebben. Cindy,Sascha en Elena zijn 3 beste vriendinnen...