Hoofdstuk 23~Deal With It

87 10 0
                                    

Sascha

Ik ben al een week weg. En ik moet zeggen...het voelt goed.

Ik kan weer karate doen, wat echt helpt om mijn woede uit te laten.

De eten is perfectie, ik kan oreo's eten wanneer ik wil...

Ookal heb ik mijn geheugen niet helemaal terug, weet ik de belangerijkste dingen teminste wel.

Zoals Project BFF, oh god, hoe ga ik dit doen?

Cindy is al drie keer langs gekomen met oreo's...ze is zo een goeie vriendin.

Het is ook een week geweest sinds die vreemde bericht van 'KL.'

Ik vertelde Cindy erover, maar zei vond het ook gewoon raar en zei dat ik het moest negeren.

Sirieus, hoe moet ik dat negeren?

Ik ga niet zeggen wat er in de volgende paar dagen gaat gebeuren want dat is gewoon te erg.

....mijn vader en Madelynn gaan volgende week trouwen!

En weetje wat?! Ik respecteer het niet en ik ga nooit mijn zegenen geven. Deal with it!

Als mijn vader wou dat ik die bruiloft respecteerde had hij maar niet zo snel na de ongeluk een bruiloft geven met een andere vrouw waar hij al maanden, jaren zelfs! Mee omgaat!

En weetje wat?! Cindy zit nu naast me en probeert me mee te trekken naar school omdat ik weer naar school moet gaan. Maar ik ga niet! Deal with it!

"En weet JIJ wat?! Als we nu niet gaan komen we allebei laat. Deal with it!" Ze Cindy en trekte zo hard zodat ik uiteindelijk op de grond viel in mijn slaapkamer.

"Cindy! Ik ben zo lang in de Ziekenhuis geweest! Ze gaan me het echt niet verwijten als ik laat kom!" Toen ik dat zei,bleef Cindy even na denken.

"Goed punt...maar we moeten uiteindelijk wel gaan dus we gaan nu!" Riep ze, pakte mijn voeten en sleep me mee tot aan de trap waar ik uit bangheid op ben gestaan en naar beneden heb gerend.

"Ben je klaar met moeilijk doen?" Vroeg Cindy en gaf me mijn rugzak terwijl ze haar eigen omdeed.

"Het moet ooit eens een keer gebeuren hè?" Zei ik teleurgesteld en we begonnen te fietsen. "Waarom moest Maandag bestaan?!" Schreewde ik vervolgens en snikte.

"Hmm, kijk er van de positieve manier naar. Het is dinsdag en ik kan in de vijf minuten die we hebben om samen te fietsen je letterlijk alles vertellen over mijn date met Drake."

"WAT?!"

****

Op school keek iedereen naar me, begrijp me niet verkeerd, dat iedereen mijn naam kent voelt goed.

Maar opdezelfde moment vielt het zo fout, gewoon niet goed. Want ik weet dat ze allemaal naar me kijken uit medelijden.

Dat is echt niet hoe ik herinnerd wil worden in deze school...ik wil herinnerd worden als de meisje die Nina Styles haar leven heb verpest.

Cindy was al weg, we zijn zo snel mogelijk uit elkaar gegaan toen ze klaar was met alles uitgebreid uitleggen over haar date.

Ik moet toegeven, het is schattig, maar het ziet er gewoon niet goed uit. Ik bedoel, Cindy Parker met Drake Johnson?

Als ik naar hem kijk ziet hij er net zo erg uit als Josh, ik vertrouw hem niet.

Nina en Selena lopen naar me toe en ik zie Cindy met andere twee meisjes lopen die ik nooit eerder gezien heb.

"Elena is ziek. Over ziek gesproken, hoe voel je je?" Vroeg Selena.

"Heb je de bloemen gezien die ik je gestuurd heb? Ik ben zo blij dat je je geheugen weer terug hebt. Stel je voor dat je het voor altijd kwijt was."

Project BFFWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu