Cindy
De eindjaars gala,ook bekend als Prom. Het hoort een van de beste dagen van je leven in de Middelbare school te zijn. Daarna ga je naar Universiteit, dan ben je klaar.
Het is allemaal zo snel nu ik erover nadenk. Ik weet nog toen ik 5 was en in groep 1 zat.
Iedereen verheugde zich zo op groep 8 en iedereen keek naar hun op, ze waren de oudste, slimste en volgensmij hadden ze ook het recht om op te scheppen...
Ik weet het niet, maar ik kan me wel herinneren dat wanneer ik ging opscheppen, dat die kinderen naar de dichtsbijzijnde docent gingen en het aan hun vertellen.
Vieze klikspaan...
"Hey Cindy?" Vraagt Sascha, ze zit tegen over me. We besloten een nachtje naar een andere stad te gaan, gewoon daar even chillen.
Chillen. Wie gebruikt dat woord nog?
Ugh, nu ik erover na denk heb ik een hekel aan dat woord, het doet me denken aan chili. En dat doet me denken aan die ene keer dat ik teveel chili at en dat het in mijn oog kwam.
Voor een of andere reden vind ik het na die 'trauma' nogsteeds lekker, alleen moet ik steeds aan die ene keer denken.
Ik neem een slok van mijn drankje en haal dan de uitnodigingen die we eerder die dag hadden gekregen en het uit mijn tas.
We waren zo blij toen we ze kregen, ik hoop echt dat ik Koningin van de bal word, niet dat ik het echt persee wil. Ik wil gewoon dat ik en Sascha Nina in dit verslaan. Zodat ze weet hoe het voelt!
Nou eigenlijk, het boeit Sascha niet. En ik wil het gewoon doen zodat ik die kroon in stukken kan breken net zoals in Mean girls. Die film was perfectie...
Het is alsof je een bitch in de film stopt, dan doe je er glitters op, make up, je maakt het blond en dom, dan combineer je het met roze...
Nah, dat is maar een stereo-type. Net zoals de ogen van vampieren altijd rood moeten zijn. Ik meen het! Paars is ook een coole kleur!
Als je ogen paars waren betekent het echt gewoon: 'Mijn ogen horen rood te zijn, maar het boeit me niet van ik ben te cool voor die kleur...'
"Door wie wil je gevraagd worden?" Vroeg Sascha en zo te zien wist ze al wat mijn antwoord zou zijn...wat?! De gezichts expressie geeft het weg!
"Wat? Gevraagd? Ehm." Zei ik en keek naar mijn nagels.
Eigenlijk wil ik gewoon tijd rekken en haar irriteren, maar ik heb het idee dat de medewerker van deze restaurant zelfs weet wie het is.
Ik weet 99.8% zeker dat Sascha het hem verteld heeft toen ze onze eten ging ophalen.
Ze kan aardig zijn, ze kan een bitch zijn. Maar meeste van de tijd is ze de schrijfer van een roddelblad.
Over eten gesproken...
Man, het was lekker! Ik zweer het je,ik heb geen idee hoe ik nog nooit van deze restaurant heb gehoord (waarschijnlijk omdat ik in een hele andere stad woon), maar gozer. Die eten is lekker!
"Ik ga ervan uit dat het een ja is." Zei Sascha tegen me. "Zijn naam begint met-" ze stopt even.
"Wat? Wat is er?" Vraag ik.
"Of haar, laten we niet discrimineren! Vrouwen rechten, woeh!" Zei Sascha waardoor een paar mensen onze kant opkeken, waaronder ook een oude enge ober. (Gelukkig) keken ze snel weer weg.
"Het begint met 'D'...dan 'R'...daarna komt 'A'...dan een 'K' en ik weet bijna 100% zeker dat de laatste letter 'E' is.
"Oh, hou je mond." Zeg ik speels. "Met wie wil jij gaan?" Vraag ik, opeens heel nieuwschierig naar wat de antwoord van die vraag is.
JE LEEST
Project BFF
HumorElke school heeft een bitch (ze is meestal lipgloss verslaafd, heeft een hulpje en is gemeen voor letterlijk geen reden) die alles voor je verpest. Ja,je weet waarschijnlijk wel waar we het over hebben. Cindy,Sascha en Elena zijn 3 beste vriendinnen...