Cindy
Oke ik heb zo lang gewacht voor dit. Eigenlijk had ik er eerst niet eens zin meer in vanwege wat met Sascha is gebeurd maar ik denk niet dat ze zou willen dat ik zo lang zou leiden.
Ze is alles vergeten. Tuurlijk is het tijdelijk, maar stel je voor. Je beste vriendin in de hele wereld vergeet wie je bent, je geheimen, wat je met elkaar hebt gedaan.
Ik ga jou nu zeggen dat het niet leuk is...
Het is zo frustrerend, ZO VERDOMME FRUSTREREND. Je weet de helft niet eens!
Het is alsof je Pretty Little Liars kijkt en er komt NOG een 'Plot Twist' en dan denk je; "Dankjewel Pretty Little Liars goden, dankjewel want nu MOET IK NOG EEN THEORIE MAKEN EN IK BEN ER KLAAR MEE!
Sorry...
Maar ik ga op een date met DE Drake Johnson! Ik had het Sascha verteld, ze zei dat ze blij voor me was, ookal wist ze niet wie hij was. Het is twee weken geweest en ik denk dat ik haar overtuigd heb...
Ik weet nog dat we een paar maanden geleden nog in mijn kamer waren, wraak te plannen op de meisje die onze Beste vrendin heeft gestolen.
Ik heb heel veel tijd gehad om te denken, gewoon alleen te zijn en ik kan niet stoppen met denken...waren we al die tijd gewoon de baas over Elena te spelen?
Het is gewoon zo raar, je ziet hoe Nina en Selena de baas over haar spelen en je word jaloers. Maar als je het zelf doet ben je zo blij. Je gunt niemand de voldoening om je de baas over iemand te voelen. Op een moment ben je gewoon zo...egoistisch.
Soms denk ik, hoe zou Elena zich voelen? Ze is als een pop gebruikt om stoer mee te doen en-
Mijn gedachten worden verstoord door de deurbel die door de hele huis ringt.
Ik sta op van mijn bed en ik kijk een laatste keer in de spiegel.
Ik heb blauwe jeans aan en een top met 'Nothing To Wear' erop staan en wat zwarte All-Stars.
Pff, denk maar dat ik een jurk met hakken en die shit aan ga doen. IK BEN EEN VROUW EN IK HEB MIJN RECHTEN OKE?!
Dit gebeurt echt.
Medelijden overvloed me, Sascha zit in een bed in de ziekenhuis en weet niks meer. En hier ben ik, ik ga op een date met Drake, de jongen die ik al zo lang leuk vind.
Ik zucht en pak mij handtas, ik kijk een laatste keer naar de spiegel en liep vervolgens naar beneden.
"Hey." Zei Drake toen ik de deur open deed en bekeek me. "Je ziet er mooi uit."Zei hij en glimlachte.
Ik pakte zijn hand die hij me aanbood. "Dankjewel." Zei ik. "Dus...hoe gaan we?"
"Met mijn motor." Zei hij en wees naar de zwarte motor die net voor de hek die om onze huis is geplaats is gezet.
Nee.
Dit gebeurt niet.
DIT GEBEURT!
CINDY STOP MET EEN FREAK TE ZIJN EN DOE NORMAAL JE GEDRAAGT JE ALS EEN IRRITANT WIJF DIE NOOIT OP EEN DATE IS GEWEEST!
Waarom praat ik tegen mijzelf in derde persoon...?
Hij helpt me erop en gaat er vervolgens op zitten. "Doe je armen om mijn middel." Zei hij.
"Wat?" Vroeg ik.
"Doe je armen om mijn middel."Herhaarlde hij en grijnste naar me.
Ik deed me armen om zijn middel heen.
Wow...hij heeft six-pack-
HAHA, NEE GRAPJE!
Wow, dit is echt een falende Roman tot nu...
JE LEEST
Project BFF
HumorElke school heeft een bitch (ze is meestal lipgloss verslaafd, heeft een hulpje en is gemeen voor letterlijk geen reden) die alles voor je verpest. Ja,je weet waarschijnlijk wel waar we het over hebben. Cindy,Sascha en Elena zijn 3 beste vriendinnen...