Elena
Als ik een boek zou schrijven, zou het, De voor en nadelen van de leven van Elena Adams heten. Want deze leven is sinds dit weekend ECHT een nachtmerrie geworden.
Ik weet dingen en ik ben heel erg opgelucht en bij dat ik het weet. Er is maar een probleem; ik weet niet wat ik met deze informatie moet doen.
--Flash Back--
Verstoppertje is misschien niet de slimste manier om iemand te achtervolgen en je nieuwe 'vriendinnen' te laten denken dat je je verstopt, maar nu heb ik echt geen andere idee.
In deze situatie is het een goede idee om te rennen, ik keek om me heen en zag dat Nina naar de bosjes toe ging om zich te verstoppen, wanneer ze zich omdraaide rende ik zo snel mogelijk naar een dikke boom toe en zat er achter.
Ik keek naar achter en pakte wat bladeren die op de grond zijn gevallen om mijn gezicht te verbergen, Nina draait zich weer terug en lijkt teleurgesteld dat ik niet bij dezelfde plek als haar ging verstoppen.
Volgensmij weet Nina niet wat je moet doen als je verstoppertje speelt, je moet je VERSTOPPEN, niet met een vriendin in de struiken verstoppen en giechelen. En het is niet alsof ik precies op hetzelfde plek als haar ga verstoppen, ik ben geen meeloper en dat zal ik NOOIT zijn.
Nina ligt uiteindelijk op de grond en wanneer ik haar gezicht niet meer zie volg ik Sascha's voetstappen.
De bladeren haal ik van mijn gezicht af en raad eens wat? Mijn gezicht is vies, het zit onder de zand en modder (het is heel erg goor), eerlijk gezegd vond ik het nooit erg wanneer mijn gezicht vies was, alleen ben ik nu vriendinnen met Bitch nummer een en twee. Dat betekent ook dat als je gezicht vies is, dat je een schande voor de wereld bent, als ze me zo zien gaan ze weer met die bullshit beginnen en ik heb daar geen zin in.
Hopelijk is Sascha niet te ver weg, ik hoor dat Selena nog 20 seconden telt en loop haastig verder.
Gelukkig was Sascha niet zo ver, ik kan het echt niet riskeren om betrapt te worden.
Ik zie het al voor me...Elena Adams....de stalker!
Ik bibberde toen ik eraan dacht, ik had de titel al een keer gekregen toen mensen in groep 6 erachter kwamen dat ik in Nina's huis ben geslopen en haar kaal heb geschoren. Het is niet MIJN schuld dat Nina haar raam openlaat.
Sirieus, dat is echt zo dom. Het is alsof ze wil dat er spinnen en vliegen in haar kamer komen.
Ik keek nog een keer om me heen voor ik verder zou lopen, en ja,daar was hij. Johnny dikzak, die misselijkmakende koekjesverslaafde verwend rotkind. Sirieus, hij word later echt obese. Ik heb het hem zo vaak verteld, maar hij antwoord steeds met; 'Bitch please, ik word niet dik.'
"Ik kan vergeten dat je hier was." Zei Johnny na een tijdje me intimiderend aan te staren.
"Hoeveel wil je?" Vroeg ik hem en keek de dikke jongetje geïrriteerd aan.
Dit klinkt gewoon alsof ik drugs deal met een 5-jarige.
"Alles wat je hebt."
Dat is dus een koekje, ik houd minstens een koekje in mijn zak, voor de zekerheid.
Torn ik Nina's haar ging saboteren, hihihi, zag Johnny obese jr. (Ookal is zijn vader super dun) mij.
Hij vroeg me precies hetzelfde alleen had ik niks, dus moest ik lijden van mensen die me stalker noemen en huis arrest.
Het was vreselijk.
Het ergste is dat Johnny gewoon bezeten is door Selena en ik word nogsteeds door hem bespioneert.
JE LEEST
Project BFF
HumorElke school heeft een bitch (ze is meestal lipgloss verslaafd, heeft een hulpje en is gemeen voor letterlijk geen reden) die alles voor je verpest. Ja,je weet waarschijnlijk wel waar we het over hebben. Cindy,Sascha en Elena zijn 3 beste vriendinnen...