⋆。˚ ☁︎ ˚。⋆。 Enchanted - Jung Jaehyun ⋆。˚ ☁︎ ˚。⋆。
-jaemin p.o.v-
"jaemin, kau dengan jaehyunkan ada satu group chat yang samakan bersama lelaki lelaki yang lain dalam kelas ni, dia ada cakap apa apa pasal hubungan aku dengan dia ke?"
aku cepat cepat menggeleng. senyuman diberikan oleh hana.
hana andai sahaja kau tahu apa yang ada dalam perbualan group chat itu. pasti kau akan lebih sakit. aku tak sanggup lihat kau sedih sedih lagi hana.
cukup sahaja aku pernah buat kau sedih sehingga kita tidak bertegur sape.
lelaki idaman malaya
jaehyun
guys, aku dengan hana coupletaeyong
seriouslah jae?johnny
kau biar betul jae?
budak paling pandai juga kau kebasmark
ha? kau dengan girl crush aku? :(renjun
jaehyun... seriouslahjaehyun
haah. dia sukakan aku.
aku pun replylah aku suka kan dia.
sikitlah. maybe nanti lama lama
jadi banyakjaga dia baik baik jaehyun.
dia baik.
dia bukan macam perempuan lainhaechan
wah jaemin. kawan baik yang berjayachenle
jaemin jiran hana kan?haah. kenapa?
chenle
tanya jejaehyun tak sukakan hana. kenapa dia mengaku dia sukakan hana? apa muslihat dia ? dia nak kenakan hana ke?
ish jaemin kenapa kau nak sibuk tentang mereka? biar sahajalah mereka selesaikan sendiri.. tapi...
hana kawan baik aku. dia selalu ada susah senang aku.
aku tak nak tengok dia sedih. ahh kalau boleh aku tak sanggup tengok dia sedih. dia dah macam adik aku dah.
plak
"oi jaemin" panggil jeno disebelahku.
aku membuat muka 'apa' kepadanya. jarinya menunjukkan kepada papan putih.
oh no. guru matematik ku sedang memandangku.
"puas awak tenung hana? dah sampai mana dah tenung hana?" ujar guru matematikku.
matilah aku kalau gyuri tahu ini. aku hanya mnggeleng sambil tersenyum serba salah kepada guru matematikku. hana dihadapan aku pandang, dia masih tekun membuat kerjanya.
kepalaku dialihkan ke belakang, dimana tempat duduk jaehyun berada. dia tengah berborak dengan perempuan yang boleh dikatakan paling cantik dalam kelas ini.
iya, dia yura. tidak dapat dinafikan yura memang cantik tapi aku tidak tertarik pun sebab aku sudah mempunyai gyuri.
bukan main sakan lagi jaehyun berborak dengan yura sambil berrtepuk tampar. takkan hana tidak perasan? aku lupa hana kalau bab pelajaran dia abaikan semuanya.
hana, tolonglah buka mata kau.
YOU ARE READING
(C) Enchanted - Jaehyun Jeong
RomanceSetiap yang diimpikan tidak semestinya harus memilikki